Alacakaranlık Efsanesi: Tutulma | Puan : 4/10

Seattle bir dizi esrarengiz cinayet tarafından harap edilmiştir ve kötü niyetli bir vampir öc almak için araştırmaya devam eder. Bella kendini tehlikeyle çevrili bulur. Hepsinin ortasında aşık olduğu Edward ve Jacob'ın arkadaşlığı arasında seçim yapmakla yüzyüze kalmıştır. Mezuniyeti hızla yaklaşırken Bella birden fazla karara sahiptir: yaşam ya da ölüm. Fakat hangisi?

Alacakaranlık Efsanesi: Tutulma Fragmanı

Bilgiler

Yönetmen : David Slade
Senaryo : Melissa Rosenberg Stephenie Meyer
Oyuncular : Peter Facinelli Billy Burke Kristen Stewart Nikki Reed Elizabeth Reaser Taylor Lautner Robert Pattinson Ashley Greene Jackson Rathbone Kellan Lutz Gil Birmingham Christian Serratos
Türü : Fantastik, Romantik, Drama
Orijinal Adı : The Twilight Saga: Eclipse
Yapımcı Firma :
Yapım Yılı : 2010
Yapım Ülkesi : ABD
Vizyon Tarihi : 30.06.2010
Dağıtıcı Firma : Tiglon Film
Yorumlar (34 yorum)
10 Cavidan Şanlısoy27.09.2013 11:47
Tekrar tekrar çıksa bile yine de izleyeceğim. dediğim filmlerdendir. Çünkü çok güzel bir seri filmdir
10 BaTuHaN05.11.2010 07:57
süper bir filmdi 8 den aşağı puan verenleri kınıyorum :DD
9 KaaN23.10.2010 04:12
Kitap filmden daha fazla bilgi vermişti halbuki ama güzel bir film beğendim.
10 emre erkoç09.10.2010 04:36
ben böyle bir film izlemedim muhteşem bir film
8 Behçet Şahin29.08.2010 06:02
Hersey iyi güzel hoş ama filmi bence kötü gösteren kızın yani (Bella'nın) iki yüzlülüğü ve kendi yasam tarzını deiştirmek için evlenmek istemesi vampirliği kabul etmiş olması cokda iç acan bir final değildi.Kitap kadar etkili ve sürükleyici bir son değildi. aksiyon ve kurgu olarak cok güzel sahneler var izlenilebilinir.İnsan ve vampir sevgisinde bile ihtiras var daha ne diyim..
7 burcu hatipoğlu19.08.2010 12:31
film biraz bayattı insan kitabını okuyunca daha iyisini bekliyor.
10 çağıl lermi15.08.2010 11:05
Gerçekten çok güzel süper bir filmdi. fakat şafak vakti bu 3 filmden de daha güzel olacağıı biliyorum evet tuba bende sabırsızlıkla bekliyorum şafak vaktini ... :)
8 yiğit zıddıoğlu03.08.2010 08:47
çok güzeldi çok serinin en mükkemeliydi izlenmeye değerdi
5 sevilay karaca03.08.2010 12:14
ben daha muhteşem bir film bekliyodum ama o kadarda güzel sahneler yoktu
1 nur ay01.08.2010 11:12
Fazla söze gerek yok,rezalet bi flimdi.Kimseye tavsiye etmem.
10 tuba yılmaz01.08.2010 01:32
harika bir film arkadaşlar şafak vaktini sabırsızlıkla bekliyorum
10 furkan sayın19.07.2010 01:35
çok ama çok güzel bir filmdi savaş sahnesi harikaydı en güzel yeri edwardın victorianın kafasını koparması ve jacobın kolunun kırılmasıydı
10 NURETTİN ZAMAN18.07.2010 11:09
süper bir filmdi.yeni ay ve ilkinden kat kat daha güzeldi
3 Doğan Fırtına17.07.2010 04:08
Size bir sır vereyim mi : böyle saçma sapan filmleri izlemeden önce yorumlarına bakıp düşük puanları bi okuyun ondan sonra tercih size kalmış bence sakın bu filmi izlemeyin saçma sapan diğer serilerinden de berbat....
4 su kaya13.07.2010 07:51
yeniay kitabı çok kötü olmasına ramen flimi süper ama tutulmanın kitabı süper olmasına rağmen flimi yeniaya göre iğrençti ........ayrıca (bella ikiyüzlüymüş bu flimde)
6 Nurcan Alevli11.07.2010 05:55
''Herşey yokolup sadece o kalsa,ben yine varolurdum; herşey yerinde kalsa ve o ortadan kaybolsa, evren bana tamamen yabancı olurdu.'' ....Bu sözler tutulma kitabının son kısmından alıntıdır ve Bella Edwarda karşı duygularını ifade etmek için kullanmıştır. ''Hayatımda kim olmasa yaşayayamayacağımı biliyorum, senin olmadığın bir dünyada birgün bile yaşamak istemiyorum'' diyor kitapta Bella. ama filmde tek derdi vampir olmakmış gibi yansıtılmış. savaş sahneleri,gerilim ve aksiyon iyiydi ama romantizmi mahvetmişler.
6 Nurcan Alevli11.07.2010 05:45
Herşey biryana filmde Bella tam bir moron Edwarda karşı.neredeyse vampir olmak istediği için Edwardla birlikteymiş gibi bir durum yaratmışlar.şimdi şu var bildiğiniz gibi 2.kitap Yeni Ay da Bella aylarca Edwardsız tam depresyon durumları yaşadı ve ona jacop destek oldu ondan dolayı ona bir vefa borcu hissetmesi ondan kopamamsı çok normal ama Bella şunu diyordu Jacobu seviyorum ama kim olmasa yaşayamam biliyorum(yani Edwardsız yaşayamam diyordu).filmdeyse en son çayır sahnesindeki konuşma tam anlamıyla hayal kırıklığı ben kendim için vampir olmak istiyorum,benim dünyam orası diyor.yani Edward arka plana itilmiş.Bence ilk filmdeki tutkudan eser yoktu bu filmde.hemde orada neredeyse öpüşemedikleri halde.burada okadar yakın olmalarına rağmen daha ruhsuz buldum.İçinizde kitabı okuyan varmı bilmiyorum ama kitaptaki Bellayla filmdeki Bella arasında dağlar kadar fark var.filmde Bella Edvardın duygularını neredeyse hiçe saymış çocuğu fino köpeğine çevirmiş.dediğim dedik çaldığım düdük.Kitapta ise Jacopla yakınlaşmalarına rağmen Edwarddan çekinen onu kızdırmaktan kaçınan bir Bella vardı ve filmde de öyle olması gerekiyordu.kitapların dördünü de okudum tabiiki filmin kitapların yerini tutmasını beklemiyordum kesmek zorundalar yoksa saatlece sürerdi.ama bazı hassas noktaları daha iyi yansıtmalarını beklerdim. bu filmde esas olan bir vampir-insan aşkı.birde şu varki Edwardın kitaplarda bir cool duruşu,baskın bir yapısı,nekadar duygusal olursa olsun sahiplenen bir tarafı var.filmde Edwardı paspas yapıp karizmayı adamakıllı çizdirmişler
10 pınar pekmezci10.07.2010 10:32
film tek kelimeyle olağanüstüydü. izlerken ayaklarım yerden kesildi. aşk ancak bu kadar güzel ifade edilir. ilk iki filmi bile gölgede bıraktı.
10 Hasan Kaplan09.07.2010 10:04
Gercekten Mükemmel Bir filimdi Herkeze tavsiye ederim ilk 2 seriye göre bence dahada güzeldi
10 betül yıl08.07.2010 07:27
tek kelime ile muhteşemdi.hem sahnesinden ayrı bir tat aldım....
10 ccerenn26604.07.2010 11:24
muhteşem bi filmdi herkese tavsiye ediyorumm.
10 kalpsiz serseri04.07.2010 09:27
yha ben böyle bir film izlemedim süperdi (zaten içinde robert pattinson' un olduğu bütün filmler süper ama kristen stewart ve Ashley Greene le birleşince ayrı bir film oluyo )(ayrıca filme 2 kere gittim)
5 Levent Koçyiğit04.07.2010 08:05
ilk 2 filme göre çok durağan bir film. aşk filmi gibi olmuş gerçekten sevgilimle gittim ama bu beklenti içinde değildik ve yarısında çıkalımmı fln dedik. 2. yarısı biraz daha aksiyon gibi. ilk 2sine gittiyseniz bunada gidin tabii ama çok şey beklemeyin çünkü sıkıcı biraz
10 Meryem ÖZEN04.07.2010 03:14
çok süperdi... bayıldım..
9 enver yardımcı04.07.2010 09:53
arkadaşlar filmi izlemek istiyorsanız daha önceki serileride izleyin bence. film gayet güzel ben film zevkime gercekten güvenen bir insan olarak tavsiye ederim. belki beklentilerinizi karsılamayabilir ama kimse bu filmi izledikten sonra duygu yogunluguna kapılmadım diyemez. tavsiye ediyorum
10 irem sayın02.07.2010 03:04
bence çok güzel bir filmidi en güzeli savaş sahnesiydi kısacası mükemmel ve harikaydi
10 gül güzeli01.07.2010 04:07
bu film on üzerinde ondan daha fazlasını hakediyor... süper bi film ya özellikle robert pattinson harika oynuyor.. tek kelimeyle mükemmel bi film...
2 tugce vural01.07.2010 12:50
filmi vizyona girdiği ilk gün izledim. ben serinin ilk 2 filmini daha başarılı buluyorum.beklentiler çok yüksekti fakat ben hayalkırıklığına uğradım.Kişiler arasında geçen bazı konuşmalar komik bile sayılabilirdi.tutulma beni hayalkırıklığına uğrattı.
10 NURETTİN ZAMAN01.07.2010 11:05
bu ilk iki serisinden bile güzeldi.
10 alperen duran01.07.2010 08:48
bence serinin en güzel filmi beni benden aldı
10 emre30.06.2010 11:15
serinin en güzel filmiydi. harikaydı. çok güzel sahneler vardı. muhteşem.
10 Bella Swan28.06.2010 02:31
alacakaranlığın tüm serilerini takip ediyorum ve tutulmayı izlemek için sabırsızlanıyorummm...
10 Gülseda Kartal26.06.2010 09:05
Fragman bu kadar mükemmelse filmin nasıl olduğunu tahmin bile edemiyorum. Bence harika olacak. İzlemenizi tavsiye ederim..
10 ruhsar akan24.06.2010 08:33
bu film varya harikadanda öte bişe anlatılmaz tadılır yani yok onun gibi bişe sadece fragmanı izledim ama ağzım açık kaldıben zaten bu serinin bütün kitaplarını okudum vede en can alıcı kısımlar bu kitapta ve bu filmin kötü olmasına imkan yok