Yorumlar (12 yorum)
9 kiwi03.05.2008 11:42
denzel washington russell crowe ve ridley scott bu film kotu olması imkansızdı film harika
7 pınar bal25.04.2008 10:10
filmin ilk yarım saati sıkıcı geçse de sonlara doğru seyri oldukça keyifli olmaya başlıyor. aksiyon beklemezseniz keyifle izleyeciğinizi umuyorum. özellikle Denzel Washington bir harika
8 çağabey29.02.2008 10:13
oldukça iyi bir film. aksiyon bekleyenler hayalkırıklığına uğrayacak. daha çok biyografi gibi. oyunculuklar çok iyi.
10 ARDA22.02.2008 03:51
çok güzel bir film başları sıkıcı ama özellikle ikinci bölüm çok güzel ve sürükleyici film türünde gerilim yazılmış ama gerilim filmi kesinlikle degil
6 cağlar adığüzel16.02.2008 10:18
bu filmden hızlı olaylar bekleyenler pek fazla umutlanmasinlar ağırr akın bif filmdir...sonuçta bir biyografi tarzı olduğundan üst düzey heyecan yasatmayacağına şahit olabilirsiniz
8 white shadow09.02.2008 08:05
film izlenilebilir .baştan sona hareketli değil ama zaten filmin türü aksiyon değil. konusu gayet başarılı ..Denzel Washington ve Russell Crowe rollerinin hakkını vermişler..10 üzerinden 8 :)
10 Onur Ozkan31.01.2008 03:38
filmi 157 dakika hiç sıkılmadan izleyebilirsiniz size önerim ilk 30 dk fazla bişey anlamaya çalışmayı sadece filmde anlatılanları aklınızda tutun gerisi zaten gelcektir... klasik gangsterlik filmlerinden uzak fazla aksiyon yapmamışlar ama denzel washington yine harikalar yaratmış iyi seyirler...
5 gülin birim23.01.2008 05:04
ben filme daha gidemedim.gitmeyi düşünüyorum.denzel ın filmi olduğu için gidecektim.çok seviyorum o adamı.ama yorumların bu kadar kötü olacağını tahmin etmemiştim.yinede gideceğim.pişman olacağımı sanmıyorum inşallahta olmam.
8 struve23.01.2008 02:56
İzleniiiirrr tarzında gayet güsel film.Filmlerin konusuna tarzına bakmadan hatta izlemeden yorum yapmayın arkadaşlar.Zaten aksiyon filmi yazmıyo orda önce araştırın sonra gidin ; )
5 çağdaş yolcu16.11.2007 04:06
filmi izledim pek beğendiğimi söyleyemem bence daha iyi filimler bulun ve izleyin ne paranız gitsin nede zamanınız tabi gene siz bilirsiniz :)
8 13.11.2007 05:20
Film de aksiyon kavga isteyenler için kötü olabilir ama film sıfırdan başlayan sonra bir zamanlar patron dediği inasnların ona patron demesini anlatıyor!Tabi bu dediğimi gerçekten film izlemeyi bilenler anlar.Aksiyon yok(çok az) ama konusu güzel ve film anlamlı olmuş.
2 erhan sert02.11.2007 02:43
ne senaryo ne oyunculuk...gangster filmi diye kakalamaya çalışmışlar olmamış..yazık oldu dvd başında geçirdiğim saatlerime..keşke yaralı yüzü veya bir zamanlar amerikayı tekrar seyretseydim..bu danzel efendi gene oscara aday olur şike kontenjanından ama emin olun cok kötü bir film..seyredin hak vereceksiniz..seyretmeyin demiyorum çünkü cok reklamı olacak..bizim gibi film tutkunlarıda illaki bi göz atacak..