Anlat İstanbul

“Anlat İstanbul”, İstanbul gecelerinde yaşanan ve sonunda ortak bir noktada kesişen beş farklı hikaye sunuyor. Masallar dünyasında geçen bu kent yolculuğunda “Pamuk Prenses”, “Uyuyan Güzel”, “Fareli Köyün Kavalcısı”, “Külkedisi” ve “Kırmızı Başlıklı Kız” masallarının baş kahramanları İstanbul sokaklarında geziniyorlar. Her karakter filmde ayrı bir bölüm oluşturuyor

Anlat İstanbul Fragmanı

Bilgiler

Yönetmen : Yücel Yolcu Ümit Ünal Kudret Sabancı Ömür Atay Selim Demirdelen
Senaryo : Ümit Ünal
Oyuncular : Ozan Güven Altan Erkekli Erkan Can Fikret Kuşkan Nurgül Yeşilçay Özgü Namal Mehmet Günsür Güven Kıraç Şevket Çoruh Çetin Tekindor İsmail Hacıoğlu Azra Akın Nejat İşler Vahide Gördüm Ayça Varlıer DJ Bülent Bülent İnal Erdem Akakçe Yelda Reynaud
Türü : Drama, , , , ,
Orijinal Adı : Anlat İstanbul
Yapımcı Firma :
Yapım Yılı : 2004
Yapım Ülkesi : Türkiye
Vizyon Tarihi : 11.03.2005
Dağıtıcı Firma :
Yorumlar (93 yorum)
10 ela02.07.2020 04:59
ozgu namal harika
10 güneş koç19.12.2009 12:13
oyuncu kadrosu bi kere harikaydı ayrıca film çok akıcı ve güzel!..
10 sebine xelilova05.07.2009 03:31
Cox beyendim.Muhtesemdi.Finalde herkesin hayatinin ne yonde oldugunu bilmek cox gozeldi....
10 özüm17.08.2007 07:56
karmaşık hayatlara harika bir bakış açısı sunmuş.her hayatın belli yerlerde kesişe bilceğini ve asında tek bir yaşamın karmaşık olmayışını harika anlatmış.ve tek bir davranışın aslında tanıdığın tanımadığın,sevdiğin sevmeiğin,inandığın inanmadığın ve sevebileceğin veya sevemeyeceğin insanların yaşaamlarına etkilerine inceden ve sarsıcı bir dille değinmiş.oyuncuların profesyoelliği süpper ve canlandırdıkları roller cuk oturmuş.ve bu kadar çok yönetmenin bu kadar paralel ve başarılı çalışmasıda dikktimi çekti.film bittikten sonra bitmeseydi dedirten cinsten olmuş.ve bence bize kalan bu kadar muhteşem bi yapımı ayakta alkışlamak ve henüz izlememiş olanlara izlemelerini tavsiye etmek...TEŞKKÜRLER...
10 seçil şen17.08.2007 01:10
kadro muhteşem.şaşırtıcı dakikaları var.şimdiye kadar izlediğim filmler arasında 1 numara diyebilceğim bir yapım
5 hvnfth14.08.2007 10:09
çok da güzel bi film değil istanbulu istanbul da ki hayatları anlatan bir film zaten biliyoz bildiklerimizi değil bilmediklerimizi anlatsa daha iyi olur du beğenmedik
10 candan13.08.2007 01:10
çok geç de olsa filmi bugün izleme olanağı buldum. çok güzeldi...oyuncular fln her şey çok mükemmeldi...izlediğim en iyi türk filmleri arasında söölemeden geçemicemm..teşkler :)) mutlu oldum.. hahah hahah..
10 ser_width11.08.2007 10:52
tek sahnesinde bile sıkılmadığım nadir filmlerden biri gerçekten harika 5 yönetmenin çektiğine değmiş yani
10 ilkay inan18.07.2007 08:59
çok güzel bi film gerek oyuncuları gerek senaryosu gerekse yönetmenin muhteşem performansıyla harika bi film olmuş... özellikle senaryosu farklı hikayelerin bu şekilde birleştirilmesi yıllardır dünya sinemasında bir cok filmde kullanılmıs ve cok basarılı olmus olmasına ragmen zor bır tur buna ragmen cok ıyı ıncelenmıs gercekten yaratıcı olmuş
10 yelda kongu18.07.2007 06:23
film güzel istanbul da gerçekten böle şey ler oluyo yani istanbulun gerçek yüzünü yansıttığın düşünüyorum filmin içeriği güzeldi tekrar tv de yayınlanması dileğiyle inş yayınklarsınız :) başarılar dilerim
10 okan18.07.2007 04:02
süper bir filmdi izledim izlerken insan acaba daha neler olacak diyor ayrıca özgü namalın mehmet günsürle oynadığı sahne süperdi
8 bahar 18.07.2007 02:16
hayatın gerçeklerini yansıttığı için çok hoşuma gitti yeni izledim ve çok geç izlediğimin farkına varınca büyük bi kayıp olrak düşündüm film ayrıca yetenekleri sanatçılar tarafından organize edildiği için daha leziz olmuş çok teşekkür daha iyilerini bekliyoruz
0 melek18.07.2007 02:03
önceden türk filimlerinin güzel olmamasının nedenini oyuncularımız derdik. bence bu filmi izleyenler ne kadar yanıldığımızı görecek. bence olay yönetmende. biz siyastle ya da hangi manken nerde ne yapmış diye televizyonlarda ki boş ekranlara bakmak yerine her türden filim izleyip güzeli çirkini kötüyü ayırt etmeyi öğrensek gençliği yetiştirebilirsek. anlat istanbulul gibi bir çok flm ve oyuncu çıkacak. olay türk gençliğinde bitiyor.
10 deniz parlak18.07.2007 11:01
ya bence cok güzel bir film ismail hacıoğluda olunca dahada güzel oluyor ben o cocugun hayranıyım ya süper bırı
8 mehmet18.07.2007 10:39
gerçekten istanbulu anlatan bir film.çok güzel bir film.brn çok beğendim.
10 selin17.07.2007 09:19
çok güzl bi filmmiş...dün ilk dfa tv de seyrettm...nurgül ve azra çok güzl
0 külkedisi17.07.2007 03:15
sanırım en iyi işi ece hakim cıkarmıs yani beni en çok o etkiledi cünkü o anlattı bize istanbulu:))..........
10 yasir sarı17.07.2007 03:10
harikaaaaaaaaaaa ya bu yelda reynaud harika rol yapıyor ve çok masumları oynuyor hele güven kıraç mükemmel ama çetin tekindor sadece sesi ile yeter yine yeter uzun süredir izlediğim en güzel film neden daha önce yada ilk çıktığında izlemedim diye çok hayıflandım tüm oyıncular mükemmel
6 betül17.07.2007 01:51
bu filmi biraz önce izledim başalngıçta öylesine biraZ bakarım demiştim ama olmadı nasıl oldunu anlayamadığım bi şekilde hepsini izlemişim YA SANIRIM BU FİLM BANA ben hazırlıkta okurken bi gün arkadaslarımdan biriyle yürüye yürüye kızılaya gelip paramızın sonunu da verip bizi bi yükten kurtaran o filmi hatırlattı ismi 21 GRAM kurgu mu yoksa hayatlar mı ne bilim hep o geldi aklıma etkilenmiştim açıkcası küçüktüm ve anlamaamıstım ama bunu anladım zaten (fairtale gone bad) peri maslları kötü biter...
10 vakasimo09.07.2007 05:56
Çok doğal , çok gerçekçi ve çok güzel çekilmiş bir filmdi , şimdi aklımda fazla birşey kalmadı ama sinemadan çıktığımda eşime hayatımda seyrettiğim en güzel film demiştim.Çok derinden titretmişti içimi , neden bilmiyorum.
10 YAREN YASEMİN10.06.2007 06:28
ismail hacıoglunun oldugu hiç bir fılmmı kacırmadım,kacırmamda süper oynamıs.onu surekılı ekran onunde görmek istıyoruz.hayatında basarılar dılemıyorum,zaten çok basarılı olacagına ınanıyorum.
10 melisa.melissa03.06.2007 07:14
ismail hacıoğlı bence mükemmel bir oyuncu .kendisine başarılar diliyorum.filmlerini hiç kaçırmadım .her zamanki gibi bu filmide çok güzel.inş birgün kendisini görme fırsatım olur. daha büyük başarılar ödüller alırsın sana güveniyorum ve tebrik ederim.inş daha yüksek yerlerde ve daha çok filmde seni görebilirim.sevdiğin kişi ile çok mutlu olmanı dilerim . FİLMLERİNDE BAŞARILAR BÜTÜN HAYATINDA İNŞ BAŞARILI OLURSUN
10 eylül demir03.06.2007 07:06
ismail hacıoğlu bence filmlerinde mükemmel biri . [br]kendisi çok iyi bir oyuncu . filmi çok benğendiğimi söyleyebilirim .kendisini çok BEĞENİYORUM.BÜTÜN FİLMLERİNDE BAŞARILAR DİLERİM
10 ikarus27.05.2007 11:07
olaylar böyle mi bağlanır ya mükemmel bence..eğlenip hüznün dibine vurabilceğiniz bi film..sevgiliyle izlencek film miş ona göreee..
10 devrim diyar14.05.2007 12:21
bu filmi izledim izleme nedenim ismail hacıoğlunun olması onun olduğu her film güzeldir
10 seda nal17.03.2007 12:07
Film mukemmel. Tekrar tekrar izlesem hiç sıkılmama. Tüm ekibi tebrik ederim. Ozellikler de senaristi tabi ki. Tüm çekimlere katılmış o da her yönetmenle. Çok başarılı bir film. Tebrikler...
10 begüm uçar07.03.2007 09:31
ismail hacıoğlu ve mehmet günsür'e en yakın iki arkadaşım hayran. onları çok m seviyorlar. onlar adına sizi öpüyorum.
9 pınar ayben25.02.2007 04:16
oyuncular mükemmel gerçi bu yorum için bayağı geç oldu 2004 de izlemiştim ve o filim arşivimde var filim mükemmel söylenecek söz yok
0 bilal çeker24.02.2007 10:41
bence film çok güzel ama tek farkı var oda biraz garip olmasıydı onun dışında iyiyidi
10 gitarcı26.12.2006 12:32
Film güzeldi.Asıl güzel olan İsmail Hacıoğlu....:$ Valla helal olsun süper bir oyuncu..böyle olacağı taa İstanbul Masalı%%1%ndan belliydi..Sınav filminde kasıp kavurdu..vay be..Kelimeler yetse..Görmek isterdim doğrusu onu..İsmail ne diyeyim..Beyaz Gelincik izler oldum... :-) ;) Birgün karşılaşmak ümidiyle..Fazla yorulma ;)
10 ilgi yelken24.11.2006 08:06
ya film süper de ismail hacıoğlu ayrı bi süper...nolur tanıştırma imkanı olan falan varsa yardım eli uzatsın.hastayım o%%1%na!!!
10 esra16.11.2006 02:44
napıyım canım hayat böylee biz evdeyiizzz akatlarda neyse byby sık sık uğrayacağızzzz hepinizze selam ı var ismailinn:D:D
0 esra13.11.2006 03:25
slm arkadaşlar ismail şuan benimle beraber herkess sususun ceyda felan bahane ya ben şuan adanadayım çekimde herkese byby öptüm kızlar
0 elif13.11.2006 03:16
bgm katılıyprum çok doğru inş ayrılırlar hiç yakışmıyorlar ismail daha güzel
10 bgm ve ismail(hacıoğlu)13.11.2006 03:13
süpersin ismaillll süper sana aşığım ceyda salağın teki sen benim jnmsın ya aşkım seni çok seviomm inşallah ayrılırsınızzzzz
10 eylem öztürk07.11.2006 02:58
tüm oyuncular çok başarılı oynamış dehşet yani zaten nejat islerin oynadığı hangi film kötü olur ki seni çok seviyorum nejat bitanesin sen ne olur sakın sende bozulma ............
10 derya gülhan aytaç22.10.2006 12:33
muhteşemsiniz arkadaşlar sizi tebrik ediyorum.ismail hacığlunu ayrıca tebrik ederim harikasın ismail.müthiş bi yeteneğin var.ceyda seni haketmiyor
0 TUGCE SİMSEK10.10.2006 09:02
BU DIZIYI FIKRET KUSKAN OLDUGU ICIN IZLEDIM VE COK DA BEGENDIM BTN OYUNCULAR SUPERDI FIKRET KUSKANIN HER FILMI MUKEMMEL OTESI ZATEN
10 ümran özbaysal03.10.2006 03:10
Bence film cok basarili olmus! Türkiyede bir ilk olarak bes yöntemenle cekilen bir film icin .... bence harika! Bu arada bunca basarili oyuncular arasinda ismail haciuglunu görmek beni cok mutlu etdi, kendisine oyunculuk hayatinda basarilar diliyorum! o bu camiyaya cooook yakisiyor!:) scs:)
7 f.g11.08.2006 05:14
film çok güsel mehmet günsür harika özgü namal falan ismail hacıoğlu da öyle çok güsel olmuş
10 pelin özcan19.07.2006 04:03
mehmet günsür ayça varlıer süper yeni sinema filmlerinizde başarılar dilerim ozan güvenide kadroda görürsek iyi olur
8 sagopa kajmer :)11.07.2006 04:45
ya film enteresan güzel ya fena değil
10 HATİCEE13.06.2006 01:08
FİLMDEN ÇOK İSMAİL HACIOĞLUNU BEĞENDİĞİMİ SÖYLEYEBİLİRİM... KENDİSİNİN DAHA İYİLERİNE LAYIK OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM VEE KENDİSİYLE TANIŞMAK İSTİYORUM AMA İMKANSIZ :%%1%(
1 sinem bebek 05.06.2006 02:43
ayyy ceyda íle igrenc hic yakismiyolar iii bence bu ASK bittmeli cünkü ismail daha iyilierina laik hehee
10 sican 24.05.2006 05:06
tek mehmet günzür güzel roll almisdi cünkü en güzel oyuncu o
10 ceren tokat24.05.2006 05:02
cok sex var terbiyesizler
10 cansu karahan16.05.2006 06:35
bu filmi her izlediğimde hayran kalıyorum...oyuncular film karakterlerini süper canlandırmışlar.sadece birşeye canım sıkıldı o da nejat işler%%1%in fazla rolünün olmaması.onun dışında herşey olağanüstüydü....Devamı olsa hiç fena olmaz :) çünkü ben nejat%%1%a aşığım.......
10 cansu karahan16.05.2006 06:33
bu filmi her izlediğimde hayran kalıyorum...oyuncular film karakterlerini süper canlandırmışlar.sadece birşeye canım sıkıldı o da nejat işler%%1%in fazla rolünün olmaması.onun dışında herşey olağan üstüydü....devamı olsa hiç fena olmaz :)
10 ESRA TRAŞ09.05.2006 11:49
FİLMİ TAM 5 DEFA İZLEDİM ÇOK İYİ Bİ YAPIM OLMŞ HELEDE OYUNCULAR HEPSİ BİRBİRİNDEN İYİLER KESİNLİKLE 2.SİDE ÇEKİLMELİ
10 sehbal cakmak28.04.2006 05:12
ben tvde ilk yayinlandiginda malesef sadece 15 dakikasina baka bildim ama okadarida yetti.COK SÜPERDI!!!!!!
10 PINAR IŞIK22.04.2006 12:21
Bu filme berbat diyecek kadar beğenisiz olsam susardım Sn Durmuş Aytemur?.Demet hanım gibi sadece Nejat İşler ve Fİkret Kuşhan için de seyretmedim bu filmi-ki ikisini de severim. Erkan Canın açtığı film kötü olamaz düsturundan yola çıkarak başladığınızda ve oyuncuların gerçekten nasıl özenle seçildiğini gördüğünüzde özenle seçilen ve yetenekleri (türkiyede)tartışılmayacak bu oyuncuların sizi rollerine nasıl da inandırdığını gördüğünüzde.bu filmi seyrettiğinize gerçekten değdiğini filmi hiç kopmadan seyretmenizi sağlayan hikayelerin devamlı birbirine teğet geçen sahnelerinde Guy Ricthienin filmlerini hatırlayıp ASLINDA İYİ OYUNCULAR VE YÖNETMENLER VAR.KEŞKE İYİ SENARİSTLER DE OLSA ESİNLENMEDEN FARKLI BİR ŞEYLER YAZSALAR. diyeceksiniz.Ama bu esinlenme olayını o kadar önemsemiyorsunuz ki filmi seyrettiğiniz arkadaşınızı uğurladıktan sonra yeni gelen misafirle tekrar seyredebiliyorsunuz. Mutlaka seyredin
9 aslı tümer20.04.2006 03:28
ilginç ve daha önce denenmemiş bir tarza sahip olduğu için benim çok hoşuma gitti.bence bu tarz epik filmler daha çok çekilmeli.ben büyülendim resmen.gerçekten çok ii bir film.oyuncu kadrosuda süper.nerde en iiler war onlar seçilmiş.kutlarımm.keşke devamı falan gelse...
10 demet cetin18.04.2006 04:24
bence müthiş bir film.eeene de olsa fikret kuşkan ve nejat işler oynuyo göz zevkim yerine geldi
10 Mustafa Sayer15.04.2006 11:48
Nefis bir film. Butun oyunculari ve ekibi tebrik ediyorum.
0 WB14.04.2006 03:09
Hayatımda ilk ve tek sinemayı terk etmek zorunda kaldığım film.Tahamül edemedim İĞRENÇ BİR FİLM
10 merve hızlı12.04.2006 02:06
tek cümlede azra akın hayranı olduğumdan müthiş olmuş zaten filmin konusu müthişti.
10 sevilay kavak11.04.2006 08:36
Ben filmi çok başarılı buldum. Özellikle Yelda Reynaud çok başarılı bir performans çıkarmış.
8 ece içmez11.04.2006 02:58
Bence film çok güzeldi senaryo ve oyuncu secimi gayet iyi hiç sıkmadı boğmadı..ne diyeyim herkesin ellerini sağlık tüm emeği gecenleri kutluyorum başarılar diliyorum
9 NEHİR TÜMER09.04.2006 12:05
mehmet günsürü çok başarılı buldum ben , ama bence daha çok ekranlara çıksın kaömasın lütfen götersin kendisini bu 9 puanı da ona veriyorum nazar değmesin ayrıca sakın evlenmeeeeeeee
0 nehir tümer08.04.2006 11:58
MEHMET GÜNSÜRDEN BAŞKA KİMSEYİ TANIMIYORUM YANİ BİTTİM MÜTİŞ OLMUŞ
10 havva yazıcı24.02.2006 11:46
Ben herkesten çok Özgü Namal%%2%ı beğendim onu çokk ama çokkkk seviyorum hep ekranlarda olsun kendini özletmesin ha bide o çok güzel bir kadın bunu bilsin yeter başarılarının devamını diliyorum ve onu çok seviyorum
10 Emrah AKIN17.02.2006 03:19
Sinemada izleyebilmek için uzun süre uğraştım ama olmadı. Ben de dvd olarak izledim. Gerçekten çok farklı çok ilginç bir film olmuş. İzlediğim en farklı filmlerden biriydi. İnsanda ilginç bir tat bırakıyor.
10 ali14.02.2006 11:01
çok güzeldi
7 Baris yakupoğlu04.12.2005 05:57
O kadar şahane değil Fikret kuşkanda olmasa filmin hali ne olur.......
10 merve dilsiz02.09.2005 10:22
nurgülüm vardı sırf o yüzden süperdi
7 damla22.06.2005 11:40
çok şey bekleyerek gidip bu mudur dediğim bi film.ama nurgül yeşilçayla fikret kuşkanın hakkını vermek lazım.muhteşemdiler..istanbulla tek alaka olayların orda geçmesi.
10 ugur toksager05.06.2005 09:09
izledigim en iyi türk flmiydi bravo
6 ömer yılmaz20.05.2005 02:02
Yeşilçam döneminde kalabalık kadrolu izlenmesi hoş filmler çekmiş türk sineması. Tabii biz yaş itibariyle yetişemedik o döneme ancak televizyondan izleme şansı elde edebildik o filmeli. Kemal Sunal, Zeki Alasya, Adile Naşit, Metin Akpınar, Tarık Akan, Münir Özkul gibi büyük oyuncuların oynadığı hoş filmlerdi bunlar. Bu filmde kadro açısından bunlar kadar iyi. Son dönemde star olmuş çok iyi oyuncuları barındırıyor kadrosunda. oyunculuklar konusunda yorum yapmayacam çünkü filmdeki rolleri o kadar kısa ki. Sadece şunu söyleyebilirim Nurgül Yeşilçay gerçekten olağanüstü bir oyuncu. Eğer kendisi Hollywood starı olsaydı çok daha farklı olurdu sanıyorum. Çünkü dünyanın saygı gösterdiği bir star olurdu. Film seneryo açısından ilginç, yani geçmişi ve geleceği sadece insanların kafalarında kurabileceği, sadece bir gecede yaşanan olayların anlatılması bakımından ilginç. Ama tatmin edici değil. Yada ben sinemada bir başlangıç ve son görmeyi sevdiğim için tatmin olmadım. Ama yine de her zaman farklılıkları desteklemek taraftarıyım eğer sinemamız bu yolda ilerlerse bizde dünyaya kendimizi en iyi anlatma araçlarından sinemayı yeterince iyi kullanabilirsek dünyanın Türkiye%%1%ye bakışını değiştirebileceğiz demektir. Bizim oyuncularımız da dünya sinemasında hak ettikleri yeri birgün elde edeceklerdir. tabii burada en büyük görev yönetmenlere ve senaristlere düşüyor.Artık Türk sineması klişe şeyleri bırakıp yaratıcı konulara yönelmeli.
7 C.T.Tunca14.05.2005 11:37
Türk sinemasının yüzünü ağartan başarılı bir çalışmalardan biri.
1 Zehra Kara06.05.2005 03:16
İĞRENÇ
0 selen26.04.2005 11:28
filmin gerçek hayattan alınan hikayelerden oluşması güzeldi ama film sıkıcıydı beklediim gibi deildi
10 carmen25.04.2005 02:42
insanı istanbula aşık ediyorsunuz..film etkileyiciydi ve çok başarılıydı.aynı tv dizisinde oynayan insanları tek filmde toplamak cesaret işi.ama oyuncular sağlam,senaryo sağlam..çok güzel filmdi.yönetmenlere alkışlar..hepinize teşekkürler...
10 hilal emine sırasöğüt24.04.2005 05:53
filmi çok beyendim bir nejat işler hayranı olarak ona burdan sevgilerimi gönderiyor ve başarılarının devamını istiyorum. umarım onu draha çok beyaz perdede görürüz.
7 özge öner23.04.2005 01:22
güzel bir filmdi ama ben daha iyisini bekliyordum çünkü oyuncular çok iyiydi özellikle altan erkekli süperdi her rolün altından başarıyla kalkıyor izlenmesi gereken bir film
8 ümit17.04.2005 04:32
Merhaba ben sinema çalışanı olduğum için filmleri defalarca kez izleyebime şansına sahibim :) ilk gördüğümde bu film bana çok acayip sıkıcı gelmişti daha sonra filmi izleye izleye bende bir dygusallık yarattı ama eleştirmek istediğim bazı yerler var. özür diliyorum bir eseri hazırlarken ne kadar emek harcanıyor bilemiyorum herkes yaptığının güzel olmasını ister fakat bazı hatalar var özür dileyerek... filmdeki küçük kız diyorki şehirler arasında en güzeli istanbul,ben istanbulu hiç görmedim ama güzel olduğunu biliyorum babında bir cümle kuruyor .İstanbulu hiç görmediğinden bahsediyor fakat 15 dak. sonra annem geceleri uyuduğund ben hergece istanbulu gezerdim diyor...bana kapı kilit yoktu..diye anlatıyor.. ve ayrıca istanbulu hiç görmeyen bu küçük kız filmin başında istanbul kız kulesinin karşısında bize bu hikayeyi anlatmak için elinde kitapla açılış yapıyor :) sayın Ümit ÜNAL%%1%dan özür diliyorum fakat bu bir hatamıdır acaba? yoksa ben konuyu iyi anlıyamadımmı? dostoyevski5hotmail.com
10 seda16.04.2005 11:18
nurgül seni acayip swviyorum sen birtanesin hiç kaç1rmam dizilerini doacak bebeini öpüyorum mutluluklar beni ara
10 ece kıtaybahadır09.04.2005 01:03
harika bir film umarım gereken ilgiyi görmüştür...özellikle mehmet günsür çok başarılı...mükemmel bir yapıt insan filmin bitmesini istemiyor...
6 ceylin cerenoglu04.04.2005 12:39
FİLMİN EROTİK SAHNELERİ ÇOK AZZZZZ.BEGENMEDİM
10 farukaltıkardeş02.04.2005 09:03
mükemmel ve ötesi
0 ecem01.04.2005 05:59
filim idare eder.ayrıca filmin kadrosu çok iyi ama daha iyi bir şey beklemedim desem yalan olur
10 elif değirmen01.04.2005 05:09
HARİKA MUHTEŞEM Bİ FİLM OLMUŞ
10 sena bulut01.04.2005 04:51
süperdi
10 gülçin uzun 31.03.2005 06:49
mehmet günsur seni çok seviyorum türkiyeye gel artık
9 ebru aydıner31.03.2005 06:48
film bence oyunculardan kazanıyor mehmet günsur, nejat işler, fikret kuşkan, şevket çoruh sizi seviyorum.
5 Erdi Dikici30.03.2005 04:48
Film tür olarak son derece modern fakat anlatılan hikayeler bir o kadar çağdışı.Bu filmde biraz daha günümüz masalları anlatılsaydı Türk sinemasında bir çığır açabilirdi.Yine de görülmesi gerekilen güzel bir deneme tavsiye ederim.
0 canan özalemdar30.03.2005 01:22
bu filme henüz gitmedim ama güzel ve ilgi çekici olduğunu düşünüyorum
8 yunus doğan29.03.2005 12:27
very good..
0 sule y1lmaz27.03.2005 04:30
ne yaz1kki çok izlemek istediim halde,henüz izleyemedim. buras1 nas1l bir _ehir anlamak mümkün deil, umar1m yak1n tarihte gelir ve bende izleme f1rsat1 bulurum. birkaç y1l içersinde.
10 cemil arkun26.03.2005 04:52
anlat1lanlara göre çook güzel bir filim ama niye mersinde gösterime girmiyo anlayamadim.ben o film o kadar çook izlemek istiyorum ki
1 BARBAROS22.03.2005 04:37
ben böyle sıkıcı,mide bulandırıcı film görmedim ilk defa film arasında çıkmak zorunda kaldım bir sinemadan.artık bıkmadınız mı beyoğlunun arka sokaklarını onun pisliklerini yada yer altı dünyasını malzeme yapmaktan..sonra İstanbul o ecnebi masallarıyla anlatılmaz.ya bi gidin yaa!
10 Melek18.03.2005 12:27
Sevket Coruh SENI SEVIYORUM
10 Melek18.03.2005 12:25
Sevket Coruh%%1%a asigim
10 emre damar17.03.2005 06:36
bence film çok güzel azra akın%%1%a aşığım