Anne ya da Leyla | Puan : 4/10

Nezih bir semtte babası ve dadısıyla birlikte yaşayan 10 yaşındaki Kerem, yıllardır haber alamadığı annesinin yokluğu nedeniyle derin ruh sarsıntıları yaşamaktadır. Sonunda dadısından annesine ait olduğunu öğrendiği bir fotoğraf alan Kerem, babasının ilgisizliği karşısında evi terk edip, Beyoğlu'nda annesini aramaya başlar. Ancak kaybettiklerini Beyoğlu'nda arayan tek kişi küçük Kerem değildir. Yitmişliklerin başkenti İstanbul'un bu görkemli ama köhne semti, Mecnun adındaki bir gencin Leyla'sını da saklamaktadır. Çocukluk aşkının peşinden İstanbul'un yolunu tutan ve rüyasında bir pavyona düştüğünü gördüğü Leyla'yı karış karış Beyoğlu sokaklarında arayan Mecnun, ansızın karşısına çıkan Kerem'le arasında gelişen sıcak dostluğa engel olamaz. Üstelik çocuğun koynundan düşen fotoğraf, aradığı Leyla'nın ta kendisidir. Ve birlikte aramaya başlarlar. Aradıkları aslında saf sevgiden başka bir şey değildir. Ama karşılarında, bütün hücreleriyle kirlenmiş koca bir kent vardır.

Anne ya da Leyla Fragmanı

Bilgiler

Yönetmen : Mesut Uçakan
Senaryo : Mesut Uçakan
Oyuncular : Bülent Polat Öznur Kula Turgay Başyayla Oğulcan Gezgin Aylin Coşkun Müge Oruçkaptan Orhan Aydın Özcan Varaylı Şehnaz Dilan Ahmet Fırat Mehmet Aslan Yıldırım Yanılmaz Gökmen Ürü
Türü : Drama, , , ,
Orijinal Adı : Anne ya da Leyla
Yapımcı Firma : Sinema Ajans Ltd.Şti.
Yapım Yılı : 2006
Yapım Ülkesi : Türkiye
Vizyon Tarihi : 05.05.2006
Dağıtıcı Firma : Özen Film
Yorumlar (31 yorum)
10 yakup istanbullu09.12.2007 02:11
Şehnaz hanımın olduğu her film çok başka.. Zaten bizim kuşaktaki kişilerin aşık olduğu bir isim.. Sizi devamlı izleyecek bir kitleniz olduğunu biliniz lütfen ŞEHNAZ hanım..
4 ahmet bakö22.08.2007 02:22
filmi izlerken çok sıkıldım emeğe saygı diyorsunuzda burada herkes kendi düsüncelerini aktarıyor..Bence film o kadar da güzel değildi etkileyici olan sahne filmin sonuydu gerisi bos bence cok sıkıcı bişe ya..
1 sevtap arkan15.08.2006 02:31
filmi izledim bana biraz sıkıcı geldi keşke daha iyi oyuncular olsaydı yönetmenin adını daha önce hiç duymadım belki yönetmenden kaynaklanıyor olabilir keza oyuncularda öyle şimdilerde bi türk sineması bolluğu var aman dikkat film yapıcaz derken he önüne gelen başladı.ayrıca filmin konusu fena diil. ama oyuncular gerçekten çok kötüydü.
10 sevdacannn27.06.2006 12:39
film çooook müthiş ne derseniz diyin çoook güzel olmuş şahsen biz kızlarla gittiğimizde gözyaslarımızı tutamadıkkk.....
10 fatoş09.06.2006 09:11
içinde turgay başyaylanın olduğu her şey bi harikadır tebrikler
6 aslı örki07.06.2006 10:37
gerçekten güzel bir film ayrıca herkes beğenecek diye birşey yok. Küfürlerinizi kendinize saklayın lütfen
10 murat 06.06.2006 07:42
bence mükkemell bi senero olur içimizdeki şeytanı dışlarsak bu konu gercekten gercek leyla ile mecnun olayı yani iyi bakmak lazım herşeye kötü baktıkça hiçbir şey iyi dildir leyla mecnun manevi degerlerdir nsahip çıkalım bence bu manevi değerleri yaşatalım
5 sezai04.06.2006 04:37
guzel bır fılm fakat cok eksık olmus daha guzel olabılırdı
10 esmanur30.05.2006 03:29
ben izlemedim ama izlemeyi gerçekten çok istiyorum arkadaşlar gitmişler onlar anlatıyodular çok güzel diye be de onların anlatmalarına dayanarak verdim 10 puan eğer internetten indirilseydiindirip izleyecektim ama indirilmediği için izleyemedim inşaallah tv lerde verir
6 aras24.05.2006 06:52
insanların bu kadar cahil ve terbiyesiz oluşundan nefret ediyorum. flimi çok beğenmedim ama bunun nasıl yazılacağını biliyorum. bazı dengesizler gibi o iğrenç kelimeleri kullanmam. flimi beğenmemiş olabilirsiniz ama kesinlikle bu şekilde eleştirmeye hakkınız yok. siz yönetmene işini öğretemezsiniz ama ben size insanlığı öğretebilirim.
9 necdet 23.05.2006 08:38
oyuncular rolüne yakışmamış.
10 karakartal23.05.2006 06:30
bana göre film süper yapımcıya ve yönetmene teşekkürler bazı denyolar filmden ne anlar saçma saçma yaazı yazmışlar süper bir film dir bir o kadar da duygusal
1 kaan22.05.2006 01:07
iğrenççç oha falan değil çüş falan oldum abuksabuk eeeeee bu kafayla bukadar bu filmin yönetmenine bi soru sormak istiyorum e be kardeşim hayatında hiç mi film izlemedin he hiç mi
10 isim veremem20.05.2006 08:00
Film güzel bişiye benziyo izlemek isterim umarım bir an önce televizyonda ve istanbulda yayınlanırrr...
8 ibrahim otmanlı19.05.2006 02:25
bu filmi herkesin izlemesini çok isterim.insan filmin sonuna kadar ne olduğunu anlamıyor.gerçekten kafasının hayallerini en sonunda açıklıyor.buda filmin iyi olduğunu gösterir.Anne,leyla diye bağıran iki kişinin insani vicdani seslerini en iyi şekilde kurgulanmışgörünüyor.yapanları tebrik eder hayırlı işler dilerim ibrahim otmanlı eleştirici
1 boyacı halil18.05.2006 11:24
şaka mı bu? film, film dediysem lafın gelişi, biteli 2 saat oldu ama hala kendime gelemedim. tam bir facia ama iyi bir trash film olmuş.gülmekten kırılmamak elde değil. kurgu, oyunculuklar, senaryo ben daha iyisini 2 günde çekerim dedirtiyor.dünyayı kurtaran adamın tahtına aday.yıl 2006,insan inanamıyor. böyle bir filmi sinemada izlemek gerçekten traji-komikti.bir puanı da hiç konuşmayıp yalnızca salınarak filmdeki tek başarılı karakter olan aylin coşkuna veriyorum. hakkaten hoş hatun...
0 tofita17.05.2006 11:39
bu flım tek kelımeyle şöyle acıklanır bence BERBATTTTT BAKINIZ SIFIR BILE VERMIYORUM SIFIRA YAZIK YA BEYENMEDIM BERBAT BI SEY ANLATMIYOKI YA O KADAR HIZLI GECIŞLER VARKI FLIMDE HADI ONLAR NEYSE KONUSU SACMA BENCE ANLATIM BOZUKLUĞU VAR FLIMDE HAAAAA TEK SEYI BEYENDIM ODA FON MUZIKLERI O KADAR
10 necati dereli17.05.2006 08:57
merhaba fılmı seyrettım cok guzeldı eger o fılmde turgay abım varsa o guzeldır o kadar
1 sezin alkan15.05.2006 04:27
böyle sacma bi senaryo görülmemiştir emin olun..koskoca istanbulda aradıkları leyla ile o kadar cok karsılastılar ki hayret edersiniz..türk filmleri kazansın,türk sineması bi yerlere gelsin diye özellikle türk filmlerine gidiyorum.Bizim gösterdiğimiz bu özeni biraz da bu filmi yapanlar gösterseydi keske...(müzik dışında hiçbir şeyini beğenmedim.)
2 LYNCH10.05.2006 10:24
Oncelıkle vasat oyunculuklar ve senayodakı cuvallamalar fılmı bıyere goturemedıgı ortadakı en buyuk bosluk.Bunun sonucunda her seyıyle basıt bı husran tablosu
0 İSTANBULLU_KRAL09.05.2006 01:39
BERBAT BİR FİLM.İĞRENÇ ÖTESİ.YA BARİ ADAM GİBİ BİR ŞEYE BENZESE.O PUAN.
10 neslihan doru09.05.2006 01:03
muthiş
1 neslihan doru09.05.2006 01:03
iğrenç
2 LYNCH08.05.2006 03:41
Oncelıkle vasat oyunculuklar ve senayodakı cuvallamalar fılmı bıyere goturemedıgı ortadakı en buyuk bosluk.Bunun sonucunda her seyıyle basıt bı husran tablosu
1 serdarus07.05.2006 07:52
Eleştirmen değilim ama biraz önce çıktım filmden.Gitmeye değmez bir film.Olaylar karışmış,duygusallık sıfır.kopuk.filmin geneli belgesel gibi....leyla nın da kim olduğu belli bile değil.kısaca berbat.................
8 mumin07.05.2006 02:17
farklı bir bakış masa üzerindeki vazoda duran bir güle bakan herkezin farklı duygularla baktıgı gibi bu filmde herkezin farklı duygularına hitap etmekte seyretmeye deger
8 NatureliNe07.05.2006 11:55
konusunu okudum güsel bişie bensio acaba bugün buna mı gitseemmm:D
2 LYNCH06.05.2006 11:39
Oncelıkle vasat oyunculuklar ve senayodakı cuvallamalar fılmı bıyere goturemedıgı ortadakı en buyuk bosluk.Bunun sonucunda her seyıyle basıt bı husran tablosu
7 ayaz05.05.2006 11:20
duygusallık ve sevginin kol gezdiği bir sokaktasınız ama aslında dolaşan sadece sevgi değil tüm karanlık beyazlıkları kapamaya çalışıyor.. %%1%%%1%izlenmeyen hiç bişi hakkıda yorum yapılamaz%%1%%%1%
9 cby05.05.2006 08:57
güzel bir film babam ve oğlumla gelen duygusallık bu filmle devam ediyo mutlaka izleyin
4 İSTANBULLU_KRAL03.05.2006 12:05
KONUSUNU BİRAZ OKUDUM DA İDARE EDER 4 PUAN...