Yorumlar (15 yorum)
9 javier12.03.2010 04:03
çok güzel bir film, 1- 2 puan veren arkadaşları anlamıyorum.filmin müzikleri bile tek başlarına harika.
9 Halil Yılmaz14.07.2009 09:25
Arkadaşlar filmi orjinal dilinde izleyin ve oyunculuklara bakın... Ben sinemada gördüm ve cd de izledim arasın da dağlar kadar fark vardı. Tamamen bi dublaj rezaleti... Orjinal dilinde inanılmaz zevk veren bi film.
1 erik erik09.07.2009 12:07
1 puan bile fazla.. zamanıma acıdım başka bişey değil.. bu kadar kötü film olurmuymuş olurmuş..
2 mina16.06.2009 01:22
izledğim en kötüü filmdii.. gerçkten çok saçma bir film..boşuna izlemeyin
2 kiwi15.05.2009 06:15
hiç bir özelligi olmyan gereksiz bir film olmus javier bardem bir onunla bir digeriyle igrenc bir hal alıyor bir yerden sonra yalnızca penelope cruz iyi yoksa 2 puan bile wermem
6 Mustafa Kürşat21.02.2009 02:04
her zaman karşılaşamayacağımız türden bi film...filmde kişilerin içnde bulunduğu durum çok iyi aktarılmış...güzel bi barselona gezisi...klasik polisiye aşk vb. filmlerden sıkıldıysanız farklılık olur:)
7 dishe_kartaL3316.02.2009 11:18
müzik şehir ve Penélope Cruz.. güzeldii.. sinema severler için izlenilebilir 1film..
5 ali özen15.02.2009 02:11
Film orta düzeyde, sürükleyici ve ilgi çekici değil. Ancak zaman geçirmek için izlenebilir.
10 sinan coşar05.02.2009 06:44
ilk defa bir yorumcu olarak bir yazı yazıyorum.Filmi herkesin izlemesini tavsiye ederim.Özellikle de aşkı yaşamış ve içlerinde yarım kalmışlık yaşamışlara yabancı gelmeyecek bir film
4 Oleg Soncuvas30.01.2009 12:21
Javier Bardem; film baslagi 3 gunluk sakalla , aradan neredeyse bir yaz gecti hala ayni sakalla...Penélope Cruz; mukemmeldi, muzikler guzeldi, amac tabiki Barselona'yi tanitmak degildi ama cok daha guzel kareler yakalanabilirdi.Esimin cok hosuna gitti ben ise; yagmur yagiyorsa sacak alti da bulamadinizsa cebinizde de yeterli paraniz varsa gidebilirsiniz diyebilecegim bir film.
5 sinem yılmaz24.01.2009 06:26
Bence çok kötü bir filmdi. Güzel olan tek şey müzikler ve şehirdi.
9 umut yaşmum22.01.2009 05:36
aşkın ne kadar ihtiraslı bir duygu olduğunu anlatan, ziyadesiyle çekilmiş bir film.... doludizgin dakikalar izleyenleri bekliyor... şimdiden iyi seyirler...
3 ufuk eren22.01.2009 03:58
Filmi izleyen biri olarak yönetmeni ve oynayanları görünce güzel olabileceğini düşünerek gittim.Zevkler ve renkler farklıdır tabiki ama iyi bir sinema izleyicisiyim gittiğime pişman olduğum 3.film oldu.
10 özer benardete11.01.2009 12:11
woody allen filimlerinin en iyisi diyebilirim çok iyi kurgulanmış özellikle javier bardem ve penelope cruz muhteşem bi oyunculuk sergiliyor süper eğlenceli ve seyirci içine çekebiliyor mutlaka görün
9 demir evrensel09.01.2009 05:48
Film görüntüleri, konusu , oyuncuları ve müziği ile ön plana çıkıyor. Çekimler çok güzel, insanın canı İspanya'da olmak istiyor. Filmin ilk günü olması nedeni ile sinemada 3-5 kiş vardı ama gerek ben gerek eşim filmi çok beğendik. Muhakkak izleyin derim.