Yorumlar (31 yorum)
10 özgül içkır01.11.2007 07:20
Çok güzel ve duygu yüklü bir filmdi. Umarım vermek istediği mesaj yerine ulaşır. Lütfen eleştirirken olayın magazinsel boyutunu değil filmin ne vermek istediğine ve oyunculuklara bakalım. Hülya Avşar çok güzel oynamış. İnsanların hataları olur ve onun gibi starlarında. Ama verdiği tepkileri haklı buluyorum. Başta ona karşı çıkanlar onun dediğine geliyor demek ki ön yargılı olmamak lazım.Böyle dostlukların varolabileceğini görmek güzeldi.
10 zehra 14.04.2007 10:35
bana göre harikaydı ben bayıldım filme ülkemizde ki amerika merakını çok açık yansıtıyo ve eskilerin o unutulmaz müziğini bize hatırklattı ben zevkle dinledim
2 melis 04.04.2007 11:41
bende kadro iyi diye gittim ama malesef hayalkırıklığına ugradım kadro çok güzeldi daha farklı ve güzel senaryo olsaydı daha keyifli seyredilebilirdi konu zaten saçma sapan bişiydi yani sıkıcıydı :(((
6 hüseyin dönmez31.03.2007 01:32
filme mustafa alabora,savaş dinçel ve özellikle müjdat gezen oynadığı için gittim. ama ciddi anlamda hayal kırıklığına uğradığımı söyleyebilirim. böyle usta oyuncuları izlemek bir zevkti ama senaryonun zayıf olduğunu da söylemeliyim. böyle bir kadroyu bir araya getirmişken daha iyi bir film yapılabilirdi diye düşünüyorum
10 hüsamettin25.03.2007 08:38
yaw çok harika bir filimdi yaw gardeşim bu kadar mı güzel olur yaw ama biraz saçda yerleri vardı yani gardaş yok dersem yalan olur ondan sonrada günah olur yani göze alamirem:)
0 melisa nomert25.03.2007 06:21
açıkcası kadro iyi die gittim flime ama pekde etkilendiğimi söliyemem ama yinede bu kadra türk flimin fizyonda olması çok güsel buyüzden kötü yada iyi imkan oldukca gidilmeliki türk sineması çarkı dönsün
7 pelin aksoy22.03.2007 10:38
türk filmine gidilmez diyenlere sesleniyorum...izlenmeye değer bir film bence gidip görün fikriniz değişecek
8 fatih yalçın22.03.2007 10:35
filmin konusu ve oyuncu kadrosu tek kelimeyle muhteşem...hülya avşar yine oyunculuğuyla büyülemiş,gözleriyle konuşabilen etkileyen bi star. müjdat gezen volkan severcan müthiş zaten. türk sineması adına yapılmış en güzel filmlerden biri.büyük zevkle izledim hiç sıkılmadan.emeği geçen herkese teşekkürler
4 cenk kaya21.03.2007 02:23
filmin konusu oyuncular,kadro muhteşemdi ama etkileyicik yoktu... böyle kadroyla böyle bir konu daha iyi anlatılsa harikalar yaratılabilirdi.beklediğim kadar güzel değildi ama yinede zevkle izledim
4 sertuğ başaran21.03.2007 02:16
böyle bir kadroyu daha iyi tasarlanmış ve oturmuş bir projede görmek isterdim.harikalar yaratabilirdi.müjdat gezen tek kelimeyle harikaydı.osman yağmur dereliye çok güldüm.hülya avşar biraz daha etkin olabilirdi.film boyunca 4lü gruba dahil edilsebence daha etkileyici ve sıcak olurdu. onun grupta olmayışı,film boyunca dışarda olması eksi puan kazandırdı filmin bütünlüğüne.
5 gökhan tekin 21.03.2007 02:05
filmi çok merak ederek gittim.aslında türk filmlerine bakarak bir değerlendirme yapmak gerekirse film güzeldi gerçekten.oyuncu kadrosu na diyecek laf bulamıyorum.ancak biraz daha uzun sürebilirdi.ve biraz daha samimi anlatılabilirdi konu. ayrıca şunu söylemeden edemicem arkadaşlar lütfen gerçekten film hakkında bişeyler yazacaksanız yazın.burası sevmediğiniz sanatçıları karalama meydanı değil.burada türk sinemasını tartışıyoruz.hülya avşarı anneliğini yada osman yağmurderelinin juriliğini değil.hülya avşarı sevip sevmemeniz bu forumun konusu değil.tartışacaksanız oyunculuğunu tartışın.lütfen insanlara hakaret ederek sayfanın seviyesini düşürmeyin.sizin yüzünüzden eleştiri yapacak forum bulamayacağız yakında...
7 selin deniz21.03.2007 01:47
film çok içten ve sıcaktı.insan böyle filmler izleyince kaybettiği değerleri hatırlıyor.kadro zaten süperdi.ama hülya avşar ı biraz daha görmek isterdim filmde.alev karakteri üzerinde biraz daha durulabilirdi...
4 NİLGÜN ESMER19.03.2007 03:43
Çok begenerek izlediğim '3.türden yakın ilişkiler' vb.marjinal birçok tiyatro oyununa imza atmış olan Yönetmen-senorya yazarı Uğur Uludağ'dan doğrusu bu ilk sinema denemesinde daha ilginç bir film beklerdim.Filmde iyi bir konu yakalanmış ama nedense çarpıcı ve etkileyici bir dille anlatım başarılamammış...Filmde tabii gelmeyen bir şeyler var....
3 beta18.03.2007 05:49
Öncelikle bu filmi çok merek ederek gittiğimi söylemek isterim fakat sonuç TEK kelime ile hüsrann bu oyuncu kadrosuna bu senaryo...
1 Müjde17.03.2007 08:18
Bu kadar güçlü bir oyuncu kadrosundan ( hülya avşar ve osman yağmurdereli hariç diyorum bende) böyle bir filmde yer alması beni gerçekten hayal kırıklığına uğrattı. Filmde üzerinde durulmak istenen konuya yüzeysel değinilmiş. Verilmek istenen hiçbir mesaj tam verilememiş. hepsi yarım kalmış. Gerek konunun akıcılığı, gerekse görsellik ve asıl olan konu diye birşey yoktu gerçekten. Tabii az da olsa çok da olsa verilen emeğe saygı duyulur. Ama yapılacaksa tam yapılsın yarım kalmasın. Filmin sonunda ne oldu peki??
3 mehmet solmaz16.03.2007 06:05
Filmin kadrosuna yakışmayan bir film.Turk sineması kalkınsın,destek verelim dusuncesindeyiz ama boyle filmler insanı turk sinemasına soğutuyor.Belki de bu kadrodan daha kaliteli bir film bekliyordum,onu bulamayınca hayal kırıklığına uğradım.
1 jk fdshsdlfjh15.03.2007 06:35
hülya avşar bence iğrenç bir kadın,ne anneliği nede övgüyü hak ediyor.pavyondaki kadınlardan tek farkı sanatçı olması.gerçi o da muallllaaaaak.öpüyorum tuba.karakterine uygun yani sıradan ve bayağı
10 Özgür KÜNÇ15.03.2007 06:29
tek kelime ile harika lütfen topluma malolmuş kişilere karşı saygılı olalım hülya avşar iyi bir sanatcı aynı zamanda bir anne,filmde emeği geçen herkesin ellerine sağlık.
10 tuba elif13.03.2007 01:11
olağan üstü bi kadro[hülya avşar hariç] içinizi ısıtan sıcacık bi hava var tatile gitmiş gibi hissedeyosunuz mutlaka izleyin
0 tuba akkaya13.03.2007 12:28
boyle bir film icin ; emek sermaye zaman harcanmasi yazik olmus bence. ne bir tat , komiklik,huzun duygudan yoksun , sacma bir konu ve hal boyle olunca oyunculuklar da cope atilmis. yazik bir film ben 2 saatimi harcadigimi dusunerek uzuluyorum ama bu filme emek verenler aylarca cekimi icin ugrasanlarin yaninda ben ii kaliyorum ..
1 fehime merve12.03.2007 01:16
berbat bir flm hiçç beğenmedik.yani benimde soon günlerde izledeğim en kötü film hiç beğenmedik gerçi izlemedikde de olsun kodrosunda bazı ünlüleri beğenmedik osman yağmurdereliye haksızlık etmeyelim abimizdir saygı duyarız profesyonel de onu severek izliyoruz gerçi profesyonelide izlemiyoruz olsun herkese slmlar aslında osman yağmurderelilinde hülya avşarla oynamaması gerek müjdat gezer büyük sanatçıdır ayrıca müjdat abiyede slmlar hülya avşar şımarık kendini beğenmiş havalı bir kadın internette ne biçim fotoğrafları var yani olmamış herkese slmlar cevabınızı bekliyorum
10 betül12.03.2007 02:34
seyrettiğim en güzel filmlerden biri. herkes mutlaka görmeli. hülya avşarı açık söyleyeyim ben de sevmesdim ama bu filmden sonra fikrim değişti.
9 sefer ulaş11.03.2007 06:23
son günlerde izlediğim en güzel flimdi.hakkını wermek gerek.bence herkes gitmeli.oyuncularda son derece basarılıydı.zaten böyle kadro biraraya gelmez birdaha.hülya avşarıda güzel ve akıllı diye kıskanıp kendince kötülemeye çalışan bikaç kıza çok gülüyorum.çünkü flimi boşuna kötülüyorlar.cok hoşsunuz vallaha biraz mantıklı eleştiri yapında sizi ciddiye alalım..
10 bir öğretmen..11.03.2007 01:25
yazıklar olsun böyle Türk gençliğine... isim vermeye gerek yok yorum yapmaktan aciz karakter özürlü insanlarımızdan UTANIYORUZ... Cahilliğinize veriyoruz.. Size böyle yorum sayfası lüks.. Yazıklar olsun...
0 özge10.03.2007 10:08
hayatımda gördüğüm en saçma film zaten hülya awşardan da başka bişi beklenmezdi ! müjdat gezen için gittim o filme çok üzüldüm umarım bi daha böle saçma filmlerde oynamz müjdat gezen
0 burcu10.03.2007 09:05
iğrenç bi film zaten hülya avşarı hiç sevmem
9 lemi10.03.2007 02:09
Senaryo çok iyi,gülerken ağlatıyor,herkese tavsiye ediyorum
2 arifkurt09.03.2007 05:02
yahu kardeşim berbat bir fil tavsiye etmiyorum gidenler izledikten sonra görüşlerini paylaşsın lütfen
9 ayşen09.03.2007 03:58
uzun süredir seyrettiğim en keyifli filmlerden biri . uğur uludağ'ın her zamanki muhteşem espirileri güçlü oyuncu kadrosu ile birleşince ortaya çok güzel bir film çıkmış.Eğer sizde silahlardan,şiddetten bıktıysanız dostluğu arkadaşlığı özlediyseniz bu filmi mutlaka görün
10 pelin mumin09.03.2007 11:33
super bir film cok guzelll.... cok eglendim izlerken!!!!!!! herkes gitsinnn:)))))
10 adnan eskin09.03.2007 11:32
muhtesem bir film.......... herkes mutlaka gitmeli....