Charlie'nin Melekleri: Tam Gaz

Güzel ve tehlikeli melekler Dylan, Alex ve Natalie, bir dava sonucunda FBI tarafından tanık koruma programına alınan kişilerin listesini incelerken aralarından birinin öldürüldüğünü fark ederler. Teşkilatta bir köstebek olma ihtimali güçlenmiştir ve melekler için iş başa düşmüştür. Katili bulma görevine atanan güzel meleklere bu kez eski meleklerden biri de katılacak ve yine hep birlikte hayatlarına mal olabilecek oldukça tehlikeli bir mücadeleye girişeceklerdir. Özellikle video klip alanında yaptığı çalışmalarla ünlenen McG tarafından yönetilen filmin başrollerinde Drew Barrymore, Lucy Liu, Cameron Diaz ve Demi Moore bulunuyor.

Charlie'nin Melekleri: Tam Gaz Fragmanı

Bilgiler

Yönetmen :
Senaryo : Cameron Diaz Ivan Goff Ben Roberts John August John August
Oyuncular : Cameron Diaz Lucy Liu Drew Barrymore Crispin Glover John Forsythe Matt LeBlanc Luke Wilson Justin Theroux Robert Patrick Tommy Flanagan John Cleese Bernie Mac Cyia Batten Russell Bobbitt Demi Moore Joan M. Blair
Türü : Aksiyon, Komedi
Orijinal Adı : Charlie's Angels: Full Throttle
Yapımcı Firma :
Yapım Yılı : 2003
Yapım Ülkesi : ABD
Vizyon Tarihi : 04.07.2003
Dağıtıcı Firma : 0
Yorumlar (33 yorum)
10 tuğba çapoğlu02.12.2006 09:29
sinemasına gittim;çok etkilendim bir çokkez izledim.vcd%%1%ni aldım 2. cd%%1%yi kaybetteim kahroldum aşırı bi drew barrymore hayranı olarak 3 filmlerini 4 gözle bekliyorum?drew seni seviyorum!byy
10 bahar29.10.2006 03:30
tek kelimeyle mükemmel
10 faruk27.10.2006 11:31
çok sexy bir film biraz daha sexy olsa çok mükemmel olur
10 berna dilek05.10.2006 01:13
film çok güzel ben lucy liu ve drew barrymoreyı çok beğeniyorum cameron diazda çok güzel filmdeki üç melekde çok güzel
10 gizem özay22.09.2006 10:48
harika bir filmdi!cameron diazın hangi filmi kötüki zaten?tekrar tekrar izlememe karşı hala ilk gibi heyecanlanıyorum
0 aycan18.09.2006 01:27
bence film çok güzel ama kızlar harika
10 ajdan13.09.2006 06:41
ay şekerim bence harika bir film hastasıyım yani o biçim hele cameron diaza yani by
10 erkanhariri28.08.2006 01:35
çok süper bir film çekilmiş
10 pınar emma28.08.2006 01:27
süpppppperrrrrrrrrrr 1. daha güzeldi ama tam gazda güzel hele CAMERON DİAZ oynuyorsa harika sevgilerimle meleklerim
0 kelebek30.07.2006 07:56
selam ben cameron%%1%u beğeniyom hadi bye
10 begüm erman30.07.2006 07:50
merhaba ben begüm film harika tek deyişle mütiş bu tür filmleri çok severim ama sizinki bir değişik ben aksiyonlu filmleri çok severim. sizinki ötesinde bir film. iyi günler
10 betüş peri24.05.2006 07:17
ben çok etkilendim.flim mi baş yapıt mı belli değil.yani uzun lafın kısası flim süper.tabi oyuncu olarak drew barrymore..kimse drewin eline su dökemez
10 ilayda08.04.2006 06:57
SELAM MELEKLER Ben DREW BARRYMORE%%1%nun hastasıyım.Bu filim 4 4lük.Cameron Diaz ı da çok seviyorum.Aksiyon ve macera süper bir şey Sevgilerimle İlayda
9 Eren Hepsi03.04.2006 02:20
SELAM MELEKLER Bu film bir harika fakat bazı sahneleri hızından dolayı kaçırıyorum aksiyon macera süperrrrrrr Ben meleklerden en çok sarışın olanı yani Cameron Diaz ı beğeniyorum Drew Barrymore biraz erkek gibi Luyc Liu biraz ciddi yinede film mükemmel charli ile konuşmaları falan çok hoş işleri çözmeleri ve zekaları da yani herşey mükemmel SEVGİLERİMLE EREN
10 ebru21.01.2006 02:10
harıka bır fılm yalnız eger devamı gelırse sevınırım
10 halil ibrahim ersavaş13.12.2004 12:27
çok güzel bir flim
7 ali01.09.2004 06:17
ilkini izlemedim ama bu harika, çok güzel müzikleri de. demi moore ise tüm seksiliğini sergişlemiş ama bazılarına bir hayli saçma gelebilir film de teminatör 2 den robert patrick de var
10 mert tansan07.03.2004 08:03
harika bir filim devamı cıkarsa iyi olur
2 demet07.10.2003 11:59
basit,çok sıradan. film demeye şahit lazım
6 nicomedia19.09.2003 02:51
Bu film diğerinden dahada güzel şimdi film birşeye benzemiş adrenalin yükselmiş özelikle motorsiklek sahneleri ve filmdeki azda olsa drama girmesi filmi çok harika yapmış tam benim tarzım olmuş gerçekten harika... nicomedia...
6 hakan çiçek09.09.2003 05:24
film orta seker . filme tad veren oyunculardı.
6 hakan çiçek09.09.2003 05:21
film orta seker . filme tad veren oyunculardı.
10 ahmet ercan24.08.2003 10:21
manyak bisey
9 sidar oyver09.08.2003 04:05
film çok güzel efekler çık hoşuma gitti
9 osman argun03.08.2003 08:13
filim harika andaralin sevise üste çıkarıyor bu filmi herkesin izlemesini tavsiye ederim
3 Evren Yağcı02.08.2003 07:16
Çok abartılı,çok basit,çok sıradan ve çok sıkıcı....Filmi izlerken Ben Bill Murray%%1%i(ilk Bossley) özledim
9 esen bahtiyar02.08.2003 04:03
inanılmaz eğlenceli ve komik tabe hatunlarda efsane
0 Çetin22.07.2003 02:28
film bence çok güzel ama neden herkzein kafası iki bacak arasına çalışıyor yorum ları okudum ama gerçekten bize yakışmıyor arkadaşlar bu konuda dah duyarlı olmaya devet ediyorum LÜTFEN ARKADAŞLAR TÜRK GENÇLİĞİNE YAKIŞMIYOR.
10 özkan yıldırım21.07.2003 05:35
film süper özelliklede drewbarrymore
8 talip sezer09.07.2003 08:28
fazla heycan yuok
10 nurkan 09.07.2003 05:52
yok
10 süleyman08.07.2003 07:43
Bu film çok güzel bir film olup ayriyeten film zerinde yaptığım çalışmalar sonucunda filmin genç kızların cinsel hazlarını arttırıp anları sexe teşvik etmektedir. Ve buda benim çok haşuma gitmektedir.
9 selçuk genç08.07.2003 08:50
Charli%%1%nin Melekleri: Tam Gaz sizi büyük bir eğlenceye davet ediyor..... Cameron Diaz, Drew Barrymore, Lucy Liu, her zamankinden daha seksi....Demi moore ise verdiği 6 yıllık aradan sonra formundan hiçbir şey kaybetmediğini gösteriyor..aksiyon sahneleri ilk filme göre daha ağırlıklı ve senaryo açısındanda ilgi çekici..mutlaka seyredin