Çığlık 3

Windsor Koleji etrafında meydana gelen olayların etkisinden kurtulmak ve yeni bir hayata başlamak için Sidney, Kuzey California'nin dağlık kesimindedir. Eski olaylar ve annesinin yüzü hala bir kabus gibi onu rahatsız etmektedir. Sidney bu arada problemi olan kadınlara telefon ile yardım etmektedir. Fakat çok geçmeden kendisine gelen bir telefonla sakin hayatı değişir. Telefona göre, Hollywood'da 'Stab' serisinin üçüncü ve son bölümünün çekimlerinde esrarengiz olaylay olmaktadır. Sidney çekimlerin yapıldığı yeri ziyaret etmeye karar verir ve her kurbanın yanı başında annesinin (Maurenn) değişik bir resminin bırakılmakta olduğunu görür. Stab 3 ekibi birer birer öldürülürken olayı dedektif Mark Kincaid olayı araştırmakla görevlendirilir. Bu arada Gale, cinayetleri öğrenince film setine gelir. ve filmde görevli kız arkadaşına eşlik etmek için orada bulunan Dewey ile karşılaşırlar. Üçlü yeniden bir araya gelir ve cinayetleri çözmeye çalışırlar.

Çığlık 3 Fragmanı

Bilgiler

Yönetmen : Wes Craven
Senaryo : Kevin Williamson Ehren Kruger
Oyuncular : David Arquette Neve Campbell Courteney Cox Patrick Dempsey Scott Foley Lance Henriksen Parker Posey Matt Keeslar
Türü : Korku
Orijinal Adı : Scream 3
Yapımcı Firma : Craven-Maddalena Films
Yapım Yılı : 2000
Yapım Ülkesi : Craven-Maddalena Films
Vizyon Tarihi : 28.04.2000
Dağıtıcı Firma : Film Pop
Yorumlar (55 yorum)
4 erdal can civil19.04.2013 02:32
arkadaş her öldürme nasıl her an oluyor herşey birbirine uyuyor
6 dilacan özçelik23.06.2008 04:25
ben bu filmi seviyorum aslında bakarsanız korkunç değil hatta komik bile bulanlar olabilir aramızda çok korkunç olduğu söylenemez ama bana eğlenceli ve gizemli geliyor korkmuyorum ama bu film hoşuma gidiyor
1 dilEk16.07.2007 10:49
bütün korku filmeleri aynı ya biri katil oluyo cinayet işliyo yada esrarengiz olaylar çözülüyo bıçaklı adamlar ewde tek olan kızlar falan bence daha yeni bir şeyler yapmaları lazım illa her film aynı olacak diye bir şey yok eğer bir film yapmak istiyolarsa diğerlerinden farklı bir şeyler yapsınlar bu film ancak 11 12 yada onlara yakın bir yaşıttakileri kandırabilir ve korkutabilir umarım görüşlerim dikkate alınır ve daha güzel ve insanın üzerinde iz bırakan bir film yaparlar:((
0 murat 12.06.2007 04:21
25 yaşıma geldim hala gerçek anlamda korku filmi seyredemedim :)arkadaşların yada birilerinin tavsiye ettiği korku filmlerini izliyorum ya komedi yada gerilim çıkıyo. bu filmede sadece kızlar yorum eklemiş acaba gerçekten korkumudur
10 iremsu 05.06.2007 08:28
Öncelikle böyle bir film çevirdikleri için yapımcılarına ve oyuncularına çok çok teşekkür ediyorum.Ben bu filmi her izleyişimde içimde daha yeni,daha farklı duygular,hisler oluşuyor.Bence bu film daha da geliştirilmeli ve devam ettirilmelidir.Ben 3 yaşımdan beri korku filmi izlerim ilk önce ELM SOKAĞI SAKİNLERİ adlı korku filmiyle başladım daha sonra arkası geldi.Ben korku filmlerine bayılıyorum hele de geceleri tek izlemeyi.Ben kendimi korku filmlerinde buluyorum.DİĞER SERİLERİNİDE BEKLİYORUZ!!!... Saygılarla
10 şeytan10.03.2007 02:28
diyaloglar zekice üçleme çok güzel olmuş.tebrik ederim.üçlemeler çok sordur.aslında tür olarak pisikolojide eklene bilir
10 buket21.02.2007 06:41
müthiş bir film. gece yarısı izledim ve bulunduğum yer kalabalık olmasına rağmen ürktüm. ayrıca sidney rolündeki kız süperdi. katillere gıcık oldum tam uymuş özellikle de skeet ulrich (billy) çok iyi gıcık katil rolü yapmış
10 cansu197914.01.2007 01:44
neve campelli çok seviyorum çok güzel bi bayan. filmde çok korkunç ve muhteşemdi. herşeyden önce hiç saçma değildi. çok gerçekçiydi.
10 MELTEM ÇELİK23.12.2006 01:21
gerçekten eski bi olmasına RAĞMEN ÇOOOK GÜZEL KONUSU Bİ BAŞKA GÜZEL VE İLGİNÇ 1 2 3 DE BİRBİRİNDEN GÜZEL HEPSİNDE Bİ ENDİŞE VAR MESELA
10 FURKAN İSAOĞLU26.11.2006 02:54
ÇOK İYİ FİLM BENCE KIZLAR İZLESİN
10 İLKSEN ARTAN18.11.2006 09:46
daha yüksek bir sayı olsa hiç çekinmeden bu film için verirdim. 10 demek bile az not bence. çığlık 1-2-3 hepsi birbirinden güzeldi bence
8 Alper Aslan09.11.2006 09:27
bu film bence cok korkunc bır fılmdı ama korka korka ızlemek kadar guzel bı duygu yokkk
10 ORKİDE MOLLA11.10.2006 01:52
Bence üçüde birbirinden güzel çığlın yönetmeninden yılan ve gökkuşağı diye bir film aldım bugün izlicem insallah güzeldir çığlık güze olduğuna göre o da çok güzeldir bence sizde alın.
10 Yasin 26.09.2006 11:10
bu flim çok güzel izle izle bitmiyor herkesin izlemesini isterim
10 sercan23.09.2006 11:25
bence tam komedi filmi korkaklar için korku filmi bence komedi dalında 10 puan
10 murat yıldırım22.09.2006 10:13
açıkçası ilk 2 film muhteşemdi ama çığlık 3 biraz onların yanında harika kalıyor,Neve Campbell,David Arquette ve Courtney Cox%%1%un performansları gerçekten görülmeye değer,Wes Craven%%1%ı ayakta alkışlıyorum,oda olmasa korku filmi adına film izleyemeyeceğiz.
10 seda 13.09.2006 03:36
filmi izledikten sonra karanlıktan bile korktum
10 seda 13.09.2006 03:35
filmi iz
10 fatih demir07.09.2006 10:45
bence çok güzel bir filmdi.İlk izlediğimde filme hayran kaldım.filmdeki heyecan ve gerilim etkilileyiciydi bence ...
10 zühal30.08.2006 06:55
çokk güzel....zaten korku filmlerine ilk çığlıkla başlamıştım......
10 kerem kartal29.08.2006 06:12
ya ben varya böle bi filim görmedim bu ne ya 50 kere izlemşimdir her izlemem de ayrı zevk alıyorum çok güzel ya inşallah yeni bölümleri de çekilir :) başarılar
10 melis erdek27.08.2006 12:39
çığlığın filmlerini acayip çok seviyorum inanılmaz derecede güzel sahneleri cvar nese benden bu kadar herkese başarılar
10 oğulcan kesimoğlu23.08.2006 11:21
benim en sevdiğim film bu.. bence bu film süper ötese teşekkürler wes craven ama bu filmin 4-5-6-7-8-9 hattada 10. bölümleri bence yapılmalı..
10 çağdaş özkeskin22.08.2006 11:28
HARİKA SÜPER BOMBA GİBİ Bİ FİLM
9 buket rüzgar31.07.2006 06:32
çığlık 1 çok mükemmeldi.3. de çok güzel.başrol oyuncusunun katilden kaçmak için verdiği mücadele filmi çok daha güzel kılıyor
10 oğulcan kesimoğlu24.07.2006 02:08
bence bu film süper
6 eren yılmaz03.07.2006 09:30
çığlık serisinin en iyisi 1.siydi bu filmde idare eder
0 kutalmış yalçın26.06.2006 03:30
çok manyak bi film izleyen kendini çığlık sanıyo çok sıkı izleyicisiyim 1000 kere baktım 1001 de bakarım
10 muhammet&ozan16.06.2006 09:01
çok süper ama biraz korkunç onun için film üzerinde uğraşan ekibe başarılar dilerim
5 özge deniz12.06.2006 11:09
ben bu filmi hiç begenmedim çünkü sinemaya gittiğimde herkes çığlık atıyordu bu nedenle filimi düzgün izleyemedim ve 5 milyon boşa gitti
10 niyazi emir27.05.2006 09:23
bu kadar çılgın, korkunç, bir o kadarda sexsi film görmedim hazırlayanlara tesekkürlerimi sunarım
10 özgür aygün25.05.2006 06:38
gerçekten inanılmaz flim muhteşam
10 Berke SOYLU24.04.2006 04:04
BU FİLİMDE ROL ALMAK İÇİN CANIMI BİLE VERİRDİM MÜMKÜNSE 4 BÖLÜMDE BEDAVAYA OYNARIM
10 arda BATU24.04.2006 03:57
süper bir filim 4 bölümü heyecanla bekliyorum ilk izlediğim korku filimi ve en çok sevdiğim filim buydu
10 OĞULCAN KESİMOĞLU01.04.2006 06:23
bu film süper bin kat süper ötesi sidney rolünü canlandıran kişinin rolünü çek beğendim bu filmdee oynayan kişilere binlerce teşekklür ediyoprum lütfen çığlık filminde oynayanlar msn adresimi alsınlar süper bir film HASTASIYIM HARİKA BİR FİLM VEDE KORKUNÇ
10 OĞULCAN kesimoğlu01.04.2006 06:17
ben bu filmi çocukluğumdan beri izlemiş ve beğenmiş bir kişiyim henüz 11 yaşımda olmama ramen bu filmdeki sidney ve scream (katil) rolünü tek başıma oynuyorum..kısacası bu filmin hastasıyım..keşke bende o filmde oynayabilsem...SCREAM FİLMİNİ ÇOK SEVİYORUM
10 kerem karabudak31.03.2006 10:29
Çok güzel bir filmdi.Gerilimi çok iyidi.En sevdihim film çığlıktır.e mail adresime onu koyuyorum.Yapanlara teşekkür ediyorum.
1 kamil yaşamalı25.03.2006 04:01
hiç güzel olmamış
5 yorumcu13.02.2006 05:20
ıdare eder ama çok sıkıldım ve yaşımın buyuk olmamasına rağmen hıç korkmadım scary movıe guzel dalga geçmıs gerçı dığer fılmlerle de geçsede çığlığa yoğunlasmıs bıras saçma olduğüundan bence yınede bazı yerler ıdare eder
10 berfin demir07.10.2005 03:14
beni azkorkuttu ama sizi korkuta bilir güzel maceralı gizemli
10 serkan yıldız02.10.2005 01:37
harika
10 umut acar26.09.2005 05:35
gerilim dolu güzel bir ama birzda komik
10 ozzy osbourne10.04.2005 08:18
wes craven babamizdan scream in son halkasi fazla söze gerek yok izlemeyen utansin
9 anıl kahraman30.03.2005 08:38
cok super harıka
0 KAPTAN BARBOSSA03.02.2005 05:56
İDARE EDER 4 PUAN
9 samet avci03.11.2004 11:55
ustaca çekilmiş bir film onu izlemiyor adeta yaşıyor hissine girerim
4 eren düzgün12.09.2004 05:20
iyi flmdi
3 semih01.09.2004 06:22
kendinle alay eden filmlerden ve berbat sinemada herkes gülmüştü resmen komedi scary movie ye bol bol alay kaynağı oldu
7 hazal coşkun10.07.2003 08:40
Bence film hiçde korkunç değildi ama güzel bir kurgusu var.Artık her filmde bu tür konular işlenmeye başladı.İzlemenizi tavsiye ederim...
9 selçuk genç12.05.2003 03:15
scream 3 ilk iki filmin başarısını fazlasıyla devam ettiriyor.wes craven Vaad ettiği şeyleri izleyicisine sunuyor ve korkutmayı başarıyor.Her zamanki gibi süpriz bir final sahnesi bizi bekliyor.Mutlaka seyredin
5 Pierre18.06.2000 11:37
Ara sıra komik sahnelerin konması ile ciddiyeti biraz sarsılsada, güzel bir gerilim filmi...
7 güneş yılmaz30.05.2000 05:05
film çığlık1 ve çığlık2 den daha güzel değildi.Çok zla kan yoktu filmde ve hepsi beklenen şeylerdi.Ama yine beni korkutmayı başardınız
10 ERDEM KAYA23.05.2000 04:05
Gerçeği söylemek gerekirse muhteşem bir film...Yalnız bir kusuru var:Kalp hastalarına pek iyi gelmiyor.... Bizden söylemesi sizden izlemesi...
4 dilsad cizmeci06.05.2000 12:19
cok farkli olucagını düsünmüstüm en azından bu film hakkında yazılıp söylenenler böyle bir izlenim yaratıyordu, ama gördüm ki diğer klasik korku filmlerinden konu ve görsellik açısından hic bir farkı yok.
8 serkan oz 30.04.2000 02:58
Mükemmel bır fılım herkesın ızlemesını ısterım.yannız kalp hastaları ıcın tavsıye etmem . benden solemesı skın kacırmayın