Dün Gece Bir Rüya Gördüm

Şairlerin aşkla yoğrulmuş dizeleri, yüreğimizi titreten aşk şarkıları ve çocukluğumuzdan beri dinlediğimiz bütün masallar, aşkın büyülü dünyasını, birbirini karşılıksız seven ve sevdası uğruna her türlü fedakarlığı göze alabilen insanların aşklarıyla anlatır... Belki de bir aşkı ölümsüz kılan, hayatta göze alınamayacak şeylerin, aşk uğruna göze alınabilmiş olmasındandır...

Dün Gece Bir Rüya Gördüm Fragmanı

Bilgiler

Yönetmen : Ulaş Ak
Senaryo : Ulaş Ak
Oyuncular : Mustafa Uzunyılmaz
Pelin Batu
Nebahat Çehre
Emre Kınay
Mustafa Turan
Arzu Yanardağ...
Türü : Drama
Orijinal Adı : Dün Gece Bir Rüya Gördüm
Yapımcı Firma : Travma Film
Yapım Yılı : 2005
Yapım Ülkesi : Türkiye
Vizyon Tarihi : 14.02.2006
Dağıtıcı Firma : Travma Film
Yorumlar (94 yorum)
10 serkan ceylan22.12.2008 01:20
işte izlediğim en güzel en duygu yüklü emek verilmiş türk filmlerinden biri.bana türk filmlerine muhalefetsin diyorlar. yapsınlar böyle adam gibi filmler bizde hakkını verelim değilmi canım...
10 feyza demir04.07.2008 12:59
offf yhaa hayatımda izlediim en güzel film ağlamaktan öldüm filmin yönetmenine ve hazırlayanlarına en içten dileklerimle teşekkür ederim
10 Yusuf UYANIK14.05.2008 12:55
Çok güzel bir film konusuda çok güzel verdiği mesajlarda çok güzel herkese izlemesini tavsiye ederim.
9 NESsllY25.10.2007 11:13
Filmi gerçekten çok beğendim,bu filmin böyle bitmemesi gerektiğini düşünen arkadaşlara bir şey söylemek istiyorum:Eğer bu film mutlu sonla bitmiş olsaydı o zaman izleyiciye ulaştırmak istediği derslerden biri olan uyşuturucu bağımlılığı konusu amacına ulaşmazdı .İzlediğim en iyi Türk filmlerinden birisiydi yanılmıyorsam da filmde bazı atıflar semboller vardı:Martı,kırmızı koltuklar bazen bozuk bazen çeken Tv..Tabi bunlar normal şeyler de olabilir.Gerçekten iyi bir kadroyla oluşturulmuş iyi bir film olduğunu düşünüyorum
8 melis değer23.10.2007 07:29
filmin konusuda anlatım şeklide çok güzel.bu filmden ders alıncak çok şey var.uyşturucu bağımlılığından tut epilepsi hastalığına kadar herşey çok güzel anlatılmış.
10 mustafa akdeniz12.10.2007 10:08
Ben bir film eleştirmeni değilim ilk önce bunu ifade etmek isterim.bazı arkadaşlar kendilerini film eleştirmeni gibi hissediyorlar yok senaryosu böyleymiş yok kız bunu yapamıyormuş yok senaryo bilindikmiş ya arkadaaşlar (bütün arkadaşlar üstlerine alınmasın)ne bekliyorsunuzki anlamıyorum şahsen.zaten film çekilebilecek 7 konu varmış,yani çekilen filmlerin tamamı 7 farklı konu içerisinden birindenle çekilmiş ve çekilecek.bence film türk sineması için çok güzel bir eser.biz ya vurdulu kırdılı ya şaklaabanlık filmleri yapıyoruz bir aşk filmi yapamıyoruzyapzak ta birşey değil.bu film bir gora kadarda mı değil bir kahpe bizans gibide mi değil.o kadar film yapıyoruz çoğunu birdaha izleme gereği bile duymuyoruz.bizi hiç sarmıyor.biraz özeleştri yapmalıyız diye düşünüyorum.beni şimdiye kadar ağlatan ilk türk filmi.
10 şara17.09.2007 06:11
bence çok güsel bi filmdi.size tüm samimiyetimle sölim ağladığım tek film.babam ve oğlumu bile gülerek izledim ama bunda ağladım.fakat oyunculuklar cidden çok kötüydü emre kınay mükemmel ama pelin batu bi sigara bile içemiyo.
8 GÖKÇE31.07.2007 11:17
bence filmin konusu çok bilindik ayrıca üç yaşında annesini kaybeden bir çocuk elbette anne özlemi çeker ama bu şekilde bi tutku halinde olamaz diye düşünüyorum.o yaştaki bi çocuğun annesiyle ilgili hatırladığı pek fazla şey olamaz.Bunların dışında konusu klasik dedim ama anlatımı çok etkileyiciydi bence.Masalsı bir aşkla gerçek hayatın acımasız yüzü iç içe.Aynı şekilde oyuncu kadrosunu da çok başarılı buldum.Nedense bütün film boyunca Şebnem Ferah'ın Deli Kızım Uyan şarkısını söyledim içimden.Filmin finali de şarkıyı doğrular nitelikteydi tesadüfen...
0 ser_width23.07.2007 05:31
bu kadar güzel bi film böle bitmemeliydi bence ya ben bu eleştirenleri anlamıyorum filmde etkileyecek ve insanlara ders verecek o kadar çok şey var örneğin uyuşturuvuı bağımlılığı epilepsi hastalığı anne özlemi ve şefkati ama nasıl oluyorda bu insanlar, eleştirmenler yok emre kınayla pelin batunun sevişme sahnesi yok arzu yanardağın çıplak sahnesi hakkında böle yorumlar yapabiliyolar anlamıyorum yani bu arada benim de lisedeki matematik öğretmenim 1 sene önce epilepsi nöbeti geçirirken düşmüştü ve ölmüştü nur içinde yatsın ve bütün epilepsi hastalarına allahtan şifa diliyorum lütfen biraz duyarlı olalım bütün oyunculara ve emek veren herkese başarılar dilerim
10 hanna27.06.2007 01:09
yaşamımda beni en çok etkileyen filmlerden...aslında basit bi konusu olduğunu varsaymama rağmen 5-6 kere izleyip ve her defasında salya sümük kalmam benim kendi tezatlığım heralde.müziği oyuncuların becerileri ve rol dağılımındaki dengeyle çok hoş bi film...
5 Özge Önenerk18.06.2007 04:31
senaryo hiç iyi değildi. pelin batu'nun da dakka başı anneee annee diye şarkı söyleyip ağlaması saçma olmuş. arzu yanardağ çook kötüydü. yine de film bir garip, etkiliyo insanı. olur ya hani çok kötü bir filmdir ama yine de izlersiniz, hatta abartıp bir kere daha izlersiniz. öyle bir film işte.
10 Aykan25.05.2007 07:28
Bir Film olayları anca bu kadar güzel verir. tam 7 defa izledim we inanın izlemeye doymuyorum.her sahnesi işlenmıs sanki..
10 ihsan yeşilyurt27.10.2006 12:08
benim bi ricam var bana yardımcı olursanız cok sevinirim filmde emre kınayın bağlama ile söylediği sarkıyı bilen varsa lütfen bana mail atabilirmi yardımcı olursanız cok sevinirim
10 ayberk ozkilic06.10.2006 02:05
film harika gunumuz gerceklerini yansitio ve soundtrackte inanilmaz diyebilirim...
10 aras atbas29.08.2006 08:58
olmaz böyle birşey....!
10 duygu serttaş08.08.2006 03:11
ya bakın of beni dandik kişile r eklemesin ebn daha 13 yaşındayım büyük fln dinlemem kötü olur sölim!!!!!!!!!!!!!!!!1111
10 duygu serttaş07.08.2006 11:16
ya film süper ama ya niye böyle bir film yaptınızki dayanmayıp gittim cd sini aldım ama bus efer daha feci ağladım ya hala ağlıyorum ya offffffffffffffff
10 DyG06.08.2006 07:56
filmi beğenmeyenlerde kesin bi sorun var ameleler beğenmeyin siz inşallah sizide beğenmezler!!!!!!!!!
10 DyG06.08.2006 07:51
ya bu nolur filmde oynayanlar antalyay gelsin ya nolur ya pelin batuyu öpmem lazım çok tatlı süper film ya of beklirz antalyaya:D
9 therapsid18.07.2006 11:53
oldukça etkileyici bir yapım. %%1%türk sineması%%1%nda bunu izleyin.. pelin batu da emre kınay da gerçekten iyi oynamışlar..
10 hakan10.07.2006 03:56
gerçekten mükemmeldi... Pelin Batu bence inanılmaz drama oynayabiliyor..
10 uğur şimşek02.07.2006 11:24
süper bişeydi... tam anlamıyla harika diyebilirim. pelin batu daha bi başkaydı. şu anda banim annem güzel annem adlı ninniyi aramaktayım.
10 gizem21.06.2006 12:17
Filmi daha az önce seyretmiş olmama rağmen gerçekten çok başarılı buldum.Babam ve Oğlum%%1%dan sonra en çok ağladığım ve en güzel bulduğum Türk filmi.
10 Sezer Erdal GENİŞ16.06.2006 07:41
Pelin BATU ve Dün Gece Bir Rüya Gördüm filmi harika.....
10 mustafa kemal okuyan10.06.2006 01:44
bence eleştirilmeyi haketmeyen bir film.her anlamda çok güzeldi.sonzamanlarda yapılan en güzel türk filmlerinden diyebilirim.büyüsüne kapılıyorsunuz ve yaşıyorsunuz.tüm kadroya tebrikler.
10 yakup yaşa12.05.2006 06:49
Kesinlikle çok iyi...filmin gizemine kapılmak ve anlamak için dikkatle izlenmeli...emre kınay bence bu rolde klas bir oyun çıkarmıştır.pelin batu ve arzu yanardağın da hakkını vermek lazım...
8 murat duygulu09.05.2006 01:15
bence konu olarak diğer filmlere benzer ama sonuç olarak yani final sahnesinde beklenenin dışında ve mutsuz bir sonla biten bir filim bence her ne pahasına olursa olsun izlemeye değer en azından pelin batu ve arzu yanardağ için izlemenmeli çünkü çok tatlılar
10 PEEEELİN18.04.2006 11:24
tek kelimeyle SÜPER HAYATIMDA İZLEDİĞİM EN İYİ AŞK FİLİMLERİNDEN BİRİ
1 uluz16.04.2006 03:32
0 puan dünyadaki en amaenenen iyrenç film
10 hüseyin coşkun 16.04.2006 12:44
tek kelime ile süper bir film olmuş filmde oynayan oyuncular emre kınay arzu yanardag pelin batu ve yıldırım beyazıtı kutluyorum
9 uğur şimşek09.04.2006 03:43
bence tek kelimeyle mükemmeldi. birkaçgün etkisinden kurtulamadım desem yalan olmaz... Aynı zamanda pelin batu beni kendisine aşık etti. çok tatlı bir bayan.
0 olgun özdemir25.03.2006 05:36
sinema oyunculuğu temelinde %%1%%%1%doğalcı%%1%%%1%dır.iyi oyuncuların bazıları sahnede oyunculuklarını %%1%%%1%doğalcı%%1%%%1% gibi gösterebilirse de ,tiyatro oyunculuğunda bu yoktur.yapılan şey taklit olmadığı için EMRE KINAY ve ARZU YANARDAĞI çok başarılı buldum.burada önyargılı yorum yapan arkadaşlara son olarak iletmek istediğim ; PERDE OYUNCULUĞU GERÇEKTEN DE YAPMAK DEĞİL,OLMAK SORUNUDUR.DÜRÜST BİR TAVIR ESAS OLANDIR..
1 Şiir24.03.2006 12:44
1 puan bile fazla hayatımda izlediğim en kötü film.
1 SinemaFanatik20.03.2006 09:25
Bu filmi seyredip beğendiğini söyleyen ya sinemadan anlamıyor ya da filmin yönetmeni, senaristi veya bunların yakınıdır. Berbat bir film. Acırım Emre Kınay%%1%a.
8 tamer köseoğlu16.03.2006 12:32
derçekten drama alanında oldukça basarılı buldum ama sayın Ulaş Ak abimiz daha iyisini yapabilirdi.oyunculara teşekkürleer
0 zeynep09.03.2006 09:42
flm tek kelimeyle berbat oyuncularıyla senaryosuyla yonetmenıyle mekanlarıyla amatorce ve sapıkca sponsorada uzuldum
0 yusra09.03.2006 09:35
ınsanların zekası cok kıt bıraz flm cekmeyaecalısın sapıklık yapmaya değıl artık bu tur flmler ılgı cekmıyo cagan ırmagı ornek alsınlar flm ona derler bu yaptıgınızada pıskopatlık derler
6 zeynep09.03.2006 09:21
çok iyi değildi.inandırcılık konusunda zayıftı.ama yinede izlemek lazım.
10 seher07.03.2006 05:35
filme daha bugün gidebildim ve çok beğendim.film insanın içinde kalmış ölü duyguları uyandırdığı ve samimi olduğu için başarılı bir film bence.filmi beğenmeyenlerin de neden beğenmediğini anlıyorum.uyuşturucu kullananlar bu filmi beğenmez bi tek herhalde.ben de onlara acıyorum valla.son zamanlarda yapılan türk filmi kavaramına uyan tek film bence.tebrikler.
0 boş bir film07.03.2006 01:05
PaRamA Yazık OLduuuuuuuuu!!!!! neyse helal olsun türk sineması ıçın!!!!! ne diyim...
10 OzanOzanOzan06.03.2006 07:39
ozan... 06.03.2006 14:15 Ben de elbette olumlu yorum yapacağım,bu film hakkında...Normal bir ülke olsaydık %%2%Dün gece bir rüya gördüm%%2%isimli film gişe rekoru kırardı.Bu film hakkında o kadar çok konuşulacak detay var ki...Biz tutmuşuz,Arzu Yanardağ ın banyo karesine takılıp kalmışız. Bu tarz negatif eleştirilerden dolayı,filme giderken tereddütüm vardı.Fakat çıkışta ne kadar doğru bir seçim yaptığımı anlamam zor olmadı...
10 Hüseyin ASLAN06.03.2006 07:26
aşk için yapılanlar yeterli
3 KaBuRGaaaa06.03.2006 12:05
babam ve oğlum ile kıyaslamak ayıp ya.allah yukarda kendimizi kandırmayalım.
10 KaraMuratBenim03.03.2006 07:15
bence süper ötesi bir film... babam ve oğlum gibi bir film üç milyon seyirciye ulaşmışken, ondan çok daha duygusal ve oyunculuk olarak daha kaliteli olan dün gece bir rüya gördüm neden az seyircide kaldı, biraz düşünmemiz gerek... filme emeği geçen herkesi yürekten kutluyorum. filmin müzikleri ve arşiv değeri için dvdsinin çıkmasını bekliyorum...
10 ceren01.03.2006 11:47
Filmin adı belki şöyle olabilirdi, Annem ve Babam ya da Babam ve Kızı, bu filmi izlereken Babam ve Oğlum daki hazı fazlasıyla aldım. Türleri benzer hatta hikayesi daha derin oyunculuklar enfes.
10 Şirin27.02.2006 10:51
Geçen hafta yayına girmiş arkadaşım tavsiye etmişti iyikide gitmişim çok beğendim. Üstüne birde pazar günü Hürrüyet gazetesi 9 yaşındaki kıza 25 kişinin tecavüz ettiği 2 yıl önceki haberi kapaktan verince tüylerim diken diken oldu. Toplumun içinde gizli sapıkları, manyakları görmek gerek. Film çok haklı her sahnesiyle. Oyunculara, senariste, yönetmene teşekkür ediyorum.
10 melis karaca25.02.2006 02:27
çok güzel
8 burcu25.02.2006 01:12
çok güzel ama DABBE NİN yerini asla ve asla tutamaz ama güzel bir film
10 Pınar24.02.2006 05:53
Bu haftasonu mutlaka gidin 2 gün düşünün sonra
10 Esra23.02.2006 01:30
Arkadaşlar bazı yorum yapan arkadaşlar gerçekten filmin değerini farklı yönlere çekmeyi amaçlıyorlar. Film gerçekten üstünde düşünülmesi gereken bir film hatta okullarda tartışma programlarında değerlendirilmesi gerekli. Böyle bir durum söz konusu olurken arzu ve pelin in eski aşkları hatta yataklarını bilen bir arkadaş doğru değerlendirmiyor. Kim ne olursa olsun dünya sineması adına iyi birşey yapılmış avrupa örneklerini incelemek gerekiyor. Film Almanya da gösterime giriyor hatta festivallerde ödül alacağını göreceğiz. Son bir not, filmin kültür bakanlığı destekli bir film olduğunu okumuştum bu durumda 16 yaş olayı söz konusu olamaz. Ayrıca ramazan ayında çekilmiş olması ne gibi sakınca yaratırdı anlayamadım, o aylarda tecavüze uğrayan olmadı mı, banyo yapan olmadı mı?
10 Saral bulut21.02.2006 11:59
Sevgisiz büyüyen toplumun önemli bir bölümünü etkisi altına alan uyuşturucu ve bu bağlamda tepkisiz duygusuz bir toplum. Elbette film bunları açık açık anlatmıyor ama altmetni o kadar açık ki ulaş akı tebrik etmek gerek her akşam kurtlarla dolu bir dünyadayız. O onu dövüp öldürdü, o ona tecavüz etti, o ona... bunlar bitmiyor ya sadece, sevginin tohumlarını yeşertmek lazım. Oyuncular gerçekten iyi bir performans sergilemişler , tabi alışık olunan aksiyon içeriği farklı, herkese tavsiye ederim.
10 MaHaYana20.02.2006 06:41
Öyle sıfır kafayla girdim ve oyle de zevkle çıktım ki sinema salonunda şaşarsın emin ol emin olun ki adını bile sinema salonunda gördüm. o yoksa bu bu yoksa şu filmd erken e bari buna gideyim dedim 3.secenek olarak. turk filmi oldugunu bile blmiyodum(!!!) Alin Taşçıyan yine yerlere vurmuş hiç ama hiç katılmıyorum neden nasıl bu kdr karamsar oluyor bu kadın inanamıyorum gercekten de. senaryo gayet de yerli yerndeydi. senaryo hatta umdugumdan daha iyi cıktı ben çok klişe bşy bekliyodum ama film başından beni sardı kendisine pein batu ve arzu yanardag ikilisi bana biras battı ilk baslarda ama dedgim gibi sahnelerin ve senaryonun akıcılıgı sizi alıp götürüyor.. ztn arzu yanardag bu tip dramalarda klasik secilen bi oyuncu oldugu için hiç gözünüze yabancı gelmiyor.. aksine inanılmaz da etkileyici sahneleri var... filmden bikaç bişeye daha deginmek istiyorum. pelin batunun bikaç sahnesinde çok goze battıgını kabul ediyorum ama ben çok fazla kafayı takmadım. sonradan cıkan suprizler ve filmin bi butunluk halinde dusunulurse yakaladıgı atmosfer genel olarak super diyebilirm. bir turk filmi için çok fazla gusel emin olabilrsiniz... filmin sonu filmin geneline gore sönük kalıyor bilginize.. daha iyisi olabilirdi kesnlkle.. oyuncuların performanslarının sınandıgı bir sahne olmuş saon sahne ama dedigim çok sönük buna çok çok uzuldum.. ama kesnlkle bir turk filmi için inanılmaz gusel ve bnm aklımda adıyla bile klabilecek filmlerden olma yolunda aday... %%2%dun gce bir ruya gördüm%%2% ismine baktıgınızda ztn bi requiem for a dream lik tad oldugunu dusunuyorsunuz zaten. bence izlenmelidir hem de sinemada...
10 Akasya19.02.2006 11:23
Film bitince koltukta kaldım... Arkadaşım beni kollarında çıkardı... Allahım sana şükürler olsun... Böyle filmlerde yapılıyor artık türk sinemasında... bütün oyuncuları, müzikleri yapan arkadaşları, yönetmeni ve ekibini yürekten kutluyorum...
10 Ezgi Köroğlu19.02.2006 10:55
Ya burası film hakkında yorumların yapıldığı yer bildiğim kadarıyla.Filmlere bile gitmeyip kendi çapında birilerine laf atmaya çalışan insanlarla bu kadar ilgilenmemek lazım.Ben de pişman oldum o insanlara cevap yazdığıma.Lütfen herkesi seviyeli bir sohbete davet ediyorum burdan.
0 Gerçek Yolcu19.02.2006 04:37
Merhaba ben Hakan Yolcu%%1%nun kızkardeşiyim. Kendisi ne kadar gerçek bir kişilikse ben de o kadar gerçeğim. Filmin çekildiği zamana kadar nasıl bildiğine gelince o filmde çalıştığından şüpheleniyoruz ailecek. valla ben abimin ahlaktan, edepten ve terbiyeden yoksun oluşunu ailemizdeki sevgisizliğe yoruyorum. Bu film için söyleyecek bir şeyim yok çünkü gidemiyorum.Esir olmuş yüreklerin bir gün özgür kalması dileğiyle...
0 ırmak baydar19.02.2006 04:13
Filmi henüz seyretmedim ama bu filmin yapım aşamasına kadar olan aşamada yönetmen ve senarist sayın Ulaş Ak%%1%ın nasıl fedakarlıklar yaptığını tahmin edebiliyorum.Aynı zamanda filme emek veren herkesin emeğine saygı duyarak onları tebrik ediyorum ve mutlaka izleyeceğimi söylemek istiyorum.İnsanlardan da eleştiri yaparken biraz daha insaflı olmalarını rica ediyorum.umarım bu ilk olmaz Ulaş Ak yolun açık olsun.
10 Mehmet Çakar19.02.2006 02:47
BU ARADA SİNİRDEN PUAN VERMEYİ BİLE UNUTMUŞUM... BENİM BU FİLME PUANIM YÜZ ÜZERİNDEN YÜZDÜR... TOPLUMUMUZUN NE HALE GELDİĞİNİ GÖZÜMÜZE SOKARAK GÖSTERDİĞİ İÇİN BU FİLMİ YAPANLARI YÜREKTEN KUTLUYORUM... DVDSİ ÇIKAR ÇIKMAZ ALACAĞIM... MÜZİKLER BİR HARİKA... HELE O EMRE KINAY YOK MU KARDEŞİM NASIL BİR OYUNCU BU ADAM... AYRICA ARZU YANARDAĞ%%1%LA PELİN BATU DA İYİ OYNAMIŞ... ARZU SÜPER, KUTLUYORUM KENDİSİNİ VE EŞİYLE, BEBEĞİYLE MUTLU BİR HAYAT DİLİYORUM... BİR TAKIM KENDİNİ BİLMEZLERİN BURDA YAZDIKLARINI DA KAFASINA TAKMAMASINI TAVSİYE EDİYORUM...
7 Arzu Yanardağ Serter19.02.2006 03:28
Kişisel problemlerinizi, insanların kişilik haklarına saldırır bir şekilde ortaya koymayınız. Hayatınızda bir kere bile görmediğiniz insanlar hakkında bu kadar nefret dolu olmanız, problemli ve zavallı bir insan olduğunuzun kanıtı. Eşim hakkında söylediğiniz %%1%ne idüğü belirsiz%%1% lafını alıp, elalemin derdinden gerilen gözünüze sokuyorum. Filmi izleyen, beğenip beğenmeyen herkese saygılar...
0 STYKS18.02.2006 06:25
Öncelikle şunu belirteyim okuduğum yorumlar beni bu filmden soğuttu.Öğrenci olduğumuzdan paramız kıymetli haliyle.Filmin en kötü türk filmine aday gösterilmesi beni izlemekten vazgeçiren yorum oldu.Bir yandanda düşünmemek elde değil günümüz şartlarında bu kadar kötü film çekilebilirmi??????
0 harun demiray18.02.2006 06:05
bende filmi izledim ama izlemez olaydım bu filme verdigim paraya yazık 1de ezgi arkadasım bu filmi kurtlar vadisiyle kıyaslamıs kendi soyadı gibi kör galiba ben kımsenin bu filme gitmesini tavsiye etmem zaten arzu yanardagın oynadıgı 1 film izlenmez
0 Hakan Yolcu18.02.2006 06:01
merhaba arkadaşlar uzun bir aradan sonra tekrar sizlerleyim. hakkımızda bayağı eleştiri yazanlar olmuş. Merak etmeyin hepinize şimdi tek tek cevap vereceğim. Öncelikle Mehmet Çakar adlı arkadaşımıza buradan sevgi ve saygılarımı iletiyorum güzel konuşmuş hakkını yemeyelim. %%2%Yeşim%%2% isimli kişiye gelince; senin anlattığın gerçek hayatta olmuş gerçekten ayıp bir şey. öyle bir olay için de bütün erkeklerden nefret etmen de çok abes. bunu filmle kıyaslamak çok saçma. yani birisi rol icabı sana tecavüz etse hoşuna mı gider?. %%2%Olgun Özdemir%%2% isimli kişiye gelince. Kendisi Amerika%%1%da sahne sanatları eğitimi almış ama yaptığı işin sanatla uzaktan yakından alakası yok. %%2%Aylin Karakoyun%%2% isimli kişiye gelince demek ki bu filmin kamera arkasında öyle dalavereler dönmüş ki böyle bir açıklama yapma ihtiyacı hissetmişler. Eğer öyle şeyler olmasaydı bu yazılanlar bir sinek vızıltısından ibaret olmaz mıydı? Ezgi Köroğlu isimli kişiye gelince kendisi genç ve güzel bir kızdır inşallah Allah sahibine bağıslasın. kendisine kişisel bir soru sormak istiyorum. (pelin batu ve arzu yanardağ hakkında) Sen birisi ile 6-7 ay birlikte olup bu ilişkiden hamile kalıp daha sonra da kameralar önünde %%2%ben evliliğe ve beyaz gelinliğe karşıyım%%2% şeklinde konuşabilir misin? pelin batu ve arzu yanardağ hakkında söylediğim sözlerin arkasındayım. arzu yanardağ yıllar önce Küçük Emrah %%1%tan tut 10%%1%larca insanla düşüp kalkmıştır ve son ne idüğü belirsiz bir adamdan nikahsız hamile kalarak ne olduğunu belli etmiştir. pelin batu ise o şimdi asker filminde oynarken Mustafa Altıoklar fırtınalı ve son derece egzotik bir aşk yaşamıştır. ben sadece onu biliyorum açıkcası daha neler yaşadı Allah bilir. Emre Kınay%%1%la da şu an aralarının limoni olduğunu 70 milyon biliyor. Emre Kınay gibi değerli bir oyuncuyu bile filme küstürmüşler. o gerçekten değerli bir sanatçı. dizilerden ve sinemalardan kazandığını kendi kurmuş olduğu %%2%DURU TİYATROSU%%2% na harcıyormuş. Helal olsun. Öyle bir insan yoktur bu ülkede. Son sözlerim ise yine film için yaptığım yorumlar hakkında. Ben seksomanyak ve sapık bir insan değilim. Benim de ablam ve arkadaş olarak kız arkadaşlarım var. ama bu film tekrar söylüyorum çok erotik (yani sağ alt köşesine -16 filan yazılması lazım.) daha fazla konuşmak istemiyorum her şey ortada %%2%banyo sahneleri filan%%2%. o filmin yapımcılarını Allah bildiği gibi yapsın. Ramazan ayında erotik film çekmek adamlıksa öyle adamlık yerin dibine batsın. Fikret Hakan ve Emre Kınay gibi değerli oyuncuları bu pis emellerine alet etmek ise tam bir şerefsizliktir. biraz önyargılı konuştum kusura bakmayın. ben yalan söyleyemem. saygılarımla...
10 Ezgi Köroğlu17.02.2006 10:27
Öncelikle şunu söyliyim Hakan Yolcu beyefendi bu filmden seksomanyaklık çıkardıysa diycek bir lafım yok yorumsuz.Bilgisayara ağzım açık bakakaldım.Filmin hala etkisindeym ve mükemmel bir film olmuş.İşlediği konu harika.Müzik süper en yakın zamanda bir yerden bulmam lazım filmin müziğini.ama çok acıdır ki kurtlar vadisi denen aptal film yüzünden bugün sinema salonunda yalnızca 10 kişiydik.İnşallah bu filminde değeri babam ve oğlum gibi sonradan anlaşılcak.Filmle ilgili televizyonlarda hiç reklam yapılmadı doğru dürüst zaten.İnsanlarımızın gözüne bu gerçekleri gösterdiği için Ulaş Ak a teşekkür ederim.Filme girmeden önce filmden çıkan bazı yaşlı teyzelerin konuşmalarına şahit oldum diyordu ki biri %%2%Ana gibi yar olmaz %%2%:)tabi doğru bir tespit yapmış filmden sonra bunu anlıyorsun.Gene güzel bir bakış açısı çıkarmış.aklı fikri başka yerlerde olanlar gibi garip anlamlar çıkarmamış.Hele hele Arzu yanrdağ ve pelin batu hakkında söylediklerine ne demeli geçmişleri karanlık kızlar lafa bakarmısın sen ne biliyorsun ki o kızlar hakkında işte böyle sığ bir bakış. bu insanları anlamak mümkn değil o kafanın içindekileri değiştirmedikçe biraz zor gelişir bu ülkedeki sinema neyse son zamanlarda çok iyi şeyler oluyor film adına ülkemizde. .bu filmi herkesin izlemesi gerekir. oturup ailece izlenmesi gereken bir film.Bu arada ben 16 yaşındayım saygılarımla.Bu arada oyunculuklar süper.
10 Elif Aktuğ16.02.2006 02:59
‘Dün Gece Bir Rüya Gördüm’ Ulaş Ak’ın elinden-kaleminden çıkma ve zevkle seyredilebilir bir film. Her ne kadar ‘uyuşturucu’ ana başlıklı filmlere ısınamasam da, bu sebeple filme yabancılaşsam da; anlatımı ile gönlüme akıverdi Ak’ın masalı. Sinemanın ancak defalarca tekrarının yapılması durumunda bir yerlere geleceğine inandığımdan, ‘ııığğğ bu film olmamış, kurgu ve mantık hataları var, ışık yanlış kullanılmış, gitmeyin’ diyenlere gıcık olurum. Üstelik Ulaş Ak’ın çabası hiç de küçümsenmeyecek türden. Korkarım filmi izleyenler, ‘bu da ağlatıyor’ diye bir yakıştırma yapmazlar. Sıradan gibi görünen ama farklı-uçuk bir hikayenin anlatıldığı ‘Dün Gece Bir Rüya Gördüm’; Emre Kınay’ın oyunculuğunu görmek açısından bile izlenmeli. Büyüleyici bir oyuncu Emre Kınay, canlandırdığı Deniz ise hemen her kadının ‘al beni götür buralardan’ diyeceği ve hayalini kurduğu saf-kirlenmemiş ve aşık erkek, ne yazık ki sadece bir film karakteri. Sevdiği kadının nazını çekemeyenlere, aşkı için neleri göze alabildiğini gösteriyor; küçük, sade oyunculuk adımlarıyla; hastalık sahnelerinde bile nasıl abartmadan oynanacağını sanki bir ders gibi gözümüze sokarak.
10 nurcan16.02.2006 03:53
merhaba... ben nurcan arık.. dunden beri filminizin etkisindeyim...galaya giderken bu kadar dokunaklı bir film olabilecegini aklıma acıkcası getirmemistim. 16 yasındaki kızıma (alman lisesinde okuyor) butun arkadaslarını topla ve bu filme gidin dedim.. esimle beraber zaman zaman agladık... bazı sahnelerde resmen icimiz oyuldu...aynı zamanda butun anne babaların gormesi gereken bir film.. su komedi filmi yaptıgını zanneden yapımcıların o uyduruk filmlere harcadıkları paralarla kac tane okul yaptırılır bir dusunun acaba.... artık genclige yada bizlere mesaj veren kaliteli filmler cekilsin... sizi gonulden tebrik ediyorummm aynı zamanda artık butun filmlerinizi yakınen takip edecegim.... bu maili okudugunuz icin tesekkur ederim... basarılar...sevgiler....
0 hasan kayhan15.02.2006 11:27
DÜN BİR ARKADAŞ İZLEMİŞ TÜRK SİNEMASINININ EN KÖTÜ FİLİMLERİNDEN BİRİ OLUR DİYO YEMİNLE
0 melek ak15.02.2006 09:26
Ara sıra kendi güncemizden kurtulma ihtiyacı hissederiz .Bilgi edinmek bir yana dursun başka hayatları seyretmek ,duymak , gizlerin peşine gitmek çağırır bizi.. Bizi diyorum da katılmıyorsanız diyecek sözüm yok katılıyorsanız hadi %%1%DÜN GECE BİR RÜYA GÖRDÜM%%1%e gidin. Hikaye okumayı seviyor musunuz?Gözlerinizi küçük yazılarla yormayın , kitap yerine sinama olsun, sesli görüntülü olsun ve de herkese ibret olsun.İşte ülkemizde böyle yaşayan insanlar var haberiniz olsun.Kendilerine formel statü sağlamış aydınların haberdar olmadığı gerçekliğin kıvılcımları var bu filmin içeriğinde. Yaşanabilir çıkmazlarla uçurumun kenarına varmış genç bir insana annesinin elinden başka ellerinde uzanabilmesi için izlenmeli bu film.Sevdadan yana da alıntısız kalmayacaksınız....... Senaryoyu çok başarılı buldum .Tebrik ediyorum .
9 ceyhun ilhan10.02.2006 03:59
ulaş abi ye başarılar filme mutlaka gidicem ulaş abi bir kaç fotoğrafını bize yollarsa çok seviniriz onu çok seviyoruz
10 saldıray çakar10.02.2006 02:59
TÜRKİYEde filim yapmak cesaret ister. LÜÜTFEN bu gerçeği kimse göz ardı etmesin
10 saldıray çakar10.02.2006 02:49
ben filmin fıragmanını gördüm .vallaha 10 numara bir olucak galiba ..genç yönetmeni ve tüm oyuncuları kutlarım, başarılarının devamını dilerim
10 Aylin Karakoyun09.02.2006 12:32
Aşağıda yazısını teessüfle okuduğum Sedat beye bu filmin sanat yönetmeni olarak cevap vermek zorundayım.Filmimizin bir bölümü Kağıthane Ekşioğlu Sadabad evlerinde çekilmiştir.Emre Kınay ve Pelin Batu%%1%nun evleri olarak kullanılan karşılıklı iki daire bize Ekşioğlu Holding tarafından tahsis edilmiştir.Çalıştığımız süre içinde iki binanın ortasına Kağıthane Belediyesi desteğiyle peyzaj çalışması yaptırılmış ve Sedat Bey%%1%in yöneticisi olduğu bloğun giriş katında kullanılmayan bir odaya onun ısrarıyla pimapen pencere yaptırılmıştır. 200 kişilik çatal bıçak takımının gasp iddiası tamamen yalandır.Blokta Sedat bey hariç herkes canıgönülden bize destek olmuş ve güzel anılarla dolu teşekkürlerle bizi uğurlamıştır. İki kız babası ciddi bir adama böyle çamur atmayı yakıştıramıyorum. Kendisini ahlaklı olmaya davet ediyorum. Yoksa kanuni yollara başvuracağım.Ekşioğlu sitesinde bize destek olan herkese teşekkürler.
10 sibel06.02.2006 09:39
Emre kınayın oynadığı bir film bence her zaman süperdir.Ne olursa olsun içinde emre kınay varsa her film benim için mükemmeldir
0 olgun özdemir05.02.2006 04:59
Bu arada sayın sedat gedikoğluna da teessüflerimi bildirmek isterim.yazdıkları tamamen iftiradır.bu yazdıklarını ispat etmeye davet ediyorum.aksi takdirde filmin yardımcı cast sorumlusu ve oyuncusu olduğum için kendisi hakkında hukuki işlem başlatacağım.sayın gedikoğlu siz bilirmisiniz kültür bakanlığı bir senaryoyu ne kadar inceler ve destek verir.bu yazdıklarınızı zaten kültür bakanlığı doğrudan çürütüyor.
10 olgun özdemir05.02.2006 04:49
sayın hakan yolcu ve sedat gedikoğlu,sizlerin bu inanılmaz kötü eleştirilerinize saygı duymak mümkün değil.öncelikle film 17 şubatta vizyona girecek ve izlemediğiniz bir film için lütfen önyargıda bulunmayın,bu bir hatadır.bu film belli ölçüde kültür bakanlığınında katkılarıyla çekilmiştir.aynı zamanda da filmi izlemeden yazdığınız şu olumsuz satırlar oyunculara ve kamera arkasında çalışan 50%%1%ye yakın insana hakarettir (onların emeğini çalmaktır).bu arada çok değerli oyuncu EMRE KINAY%%1% a neyin yakışıp yakışmayacağına seyirci karar verir.kızgınlığım sadece önyargılı olmanız ve kısır düşünmeniz.saygılarımla
0 Yeşim....02.02.2006 07:00
Ben de aşağıdaki Hakan isimli kişiye bir şeyler söylemek istiyorum... Benim lisede okurken sınıf arkadaşım, abisinin tecavüzüne uğramıştı... bunu bir tek ben biliyordum ve arkadaşımın intihar etmemesi için elimden geleni yapıyordum... Sonra bir gün durumu babasına söylemeye karar verdik... Babası durumu öğrenince kendisi de arkadaşıma... şaşırmayın evet öz kızına tecavüz etti ve ben canımdam çok sevdiğim arkadaşımı kaybettim, çünkü canım arkadaşım intihar ederek kendisini öldürdü. yıllardır bu benim içimde yaradır ve bütün erkeklerden nefret ederim. şimdi bu filmde bu konu varmış ve ben hem Arzu Yanardağ%%1%ı hem de bu filmi yapan herkesi teşekkür ediyorum. inşallah filmden sonra bu iğrençlikler ortaya dökülür ve kız çocuklarına yapıal pislikler ortaya çıkar... hakan denen şahısta kendi başına böyle bir şey gelirse olayın ne olduğunu anlar. Ben film sinemaya gelir gelmez kalıp Ankaraya gidip filmi seyredeceğim, bütün arkadaşlarımı da götüreceğim.
10 Mehmet Çakar02.02.2006 06:51
Sevgili Hakan Yolcu kardeşim sen o filmin sitesine bakıp, kendi seksomanyak bilinç altına göre çıkarsamalar yapmışsın anlaşılan. sitede filmin tanıtımı için konulan yazıda, aşk, tutku, umut ve fedakarlık üzerine bir içerik var. fotoğraflara gelince, fotoğraflar ise filmin ne kadar güzel sahnelerden oluştuğunun ipuçlarını veriyor. Arzu Yanardağ rolüyle ilgili açıklamada, babasının tecavüzüne uğrayan sorunlu bir karakteri canlandırdığını söylemiş... yani anlayacağın, bu filmin yönetmeni kurduğu dünyayla bu ülkenin evlerinden sokaklara taşmayan lağım kokularını, burunlarımıza ve beynimize çakmayı amaçlıyor... Umarım filmden sonra seksomanyak toplumumuzun yüzü kızarır. Filmin yönetmenini ikiyüzlülüğün genel kültür haline dönüştüğü bir toplunmda, uyuşturucu ve aile içi cinsel taciz gibi konulara girdiği için kutluyorum...
0 Hakan Yolcu01.02.2006 01:59
arkadaşlar ben bu filmin güzel ve 10 üzerinden 10 olacağını söyleyenlerin aklından şüphe ediyorum. bilip bilmeden atıp tutuyorlar. bence %%2%sedat gedikoğlu%%2% ve %%2%berrin helene%%2% isimli kişilerin dediği doğru. filmde gerçekten çok erotik sahneler var inanmıyorsanız filmin web sitesi %%2%www.dungecebirruyagordum.com%%2% adresini ziyaret edebilirsiniz. zaten pelin batu ve arzu yanardağ gibi geçmişi karanlık ama bazı yaşantıları belirsiz kızlardan nasıl bir film beklenir ki! Emre Kınay gibi bir oyuncuya böyle bir şeyi yakıştıramadım. ama ülkemizde sanata değil de seksomanyaklığa önem veriyorsunuz o da sizin aptallığınız...
10 emree 30.01.2006 04:20
izlemeden bile çoık güzel bi filme ben ziyor iznenilmesi gereken türk filimlerinin bas yapıtlarin dan biri olmaya aday hem oyun cu kadrosu hemde yönetmeni baya bi kaliteli çok ses getireceğine inaniyorum
1 sedat gedikoğlu28.01.2006 03:47
bu film kagıthanede cekildi bizim sitede benim oturdugum ve aynı zamanda yöneticiliğini yaptığım fakat kimseden aidat toplayamadığım blokta cekildi. 1 ay boyunca girişteki boş daireyi işgal ettiler. bana da beş kuruş para vermeden çekip gittiler. ayrıca 5. kattaki komşumuzun 200 kişilik çatal bıçak takımını alıp vermediler. yani hem yer işgal ediyorlar hem de gasp yapıyorlar. film çok erotik dediler bana hiç bir sahnesini izlettirmediler. kalp hastası filan da değilim ama bana yamuk yaptılar. neyse çılgınlık bizde kalsın sizin filminize gelenin .........
10 olgun özdemir22.01.2006 06:45
ben filmin ,sinemanın artık dev bir endüstri haline geldiği şu günlerde,kısıtlı bütçesi ve inanılmaz fedakarlıklarla türkiyede bir ilki başaracağına inanıyorum.zira filmde türk izleyicisinin %%1%%%1%babam ve oğlum%%1%%%1%daki gibi bütünleşeceğine inanıyorum.anne,baba ve bluğ çağındaki çocuklarının birlikte izleyebilecekleri film ;baba ve annelerin dramını,gençlerin ibret alabilecekleri sahneleri işliyor.filmi izleyeceğim günü merakla ve heyacanla bekliyorum.türk sinema izleyicilerininde genç yönetmenlere destek verdiği günlerin artık başladığını düşünüyorum.olgun
0 filiz ciner21.01.2006 03:00
GALA GECESİ 100 KİŞİYLE YAPTIĞIMIZ BASIN TOPLANTISI İLE GÖRECEĞİZ FİLMİN BAŞARISINI...? BİLGİNİZE.SEN ANLARSIN
10 Ayşecan Kara21.01.2006 10:53
ÇOK GÜZEL BİR FİLM OLACAĞINA İNANIYORUM.ÖNCE BABAM VE OĞLUM ŞİMDİ DE DÜN GECE BİR RÜYA GÖRDÜM TÜRK HALKI KALİTEYİ BU FİLMLERLE TANIDI TANIYACAK.UMARIM BÖYLE FİLMLER DAHA ÇOK OLUR.
10 CEREN YILDIZ21.01.2006 10:45
FİLMİ SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM... FRAGMANINDAN ÇOK ETKİLENDİM
10 DORUK TAN AK 21.01.2006 10:43
ÇOK GÜZEL BİR FİLM OLACAK BABAMA ÇOK GÜVENİYORUM... EMİNİM BAŞARACAK... GTMENİZİ TAVSİYE EDERİM ARKADAŞLAR...
9 Meryem Üst21.01.2006 10:40
güzel film olacağına inanıyorum.
10 mehmet şimşekli21.01.2006 10:39
17 şubatta ilk işim dün gece bir rüya gördüm filmini seyretmek olacak
9 lale çiçekçi oğlu21.01.2006 10:37
güzel bir aşk filmi gibi görünüyor
10 süleyman özdemir21.01.2006 10:36
yönetmen ulaş ak çok güzel bir film çekmiş her şeyyiyle mükembel 10üzerinden on
10 mehmet şimşekli21.01.2006 10:33
bence genç yöne
10 hakan ışık21.01.2006 09:43
geçenlerde organize işler filmini seyirettim.orada önce dün gece bir rüyagördüm%%1%ün fragmanını seyirettim.çok güzel bir fragmandı bu.çok çok beyendim eminim film çok güzel olacak tafsiye ederim.sonra dabbe%%1%nin fragmanını gördüm ikisini karşılaştırdım dabbe berbat bile değildi.ancak dün gece bir rüya gördüm süperdi.valla ne diyeyim genç yönetmen klasik gibi görünen ama bambaşka bir aşk filmi yapmış.17 şubatta göreceğiz neler olacak.genç yönetmene başarılarının devamını dilerim.unutmadan fragmanda gördüm dungecebirruyagordum.com diyede bir site var.hoşça kalın.
10 güven ayas 20.01.2006 03:40
çok güzel ve açık ama sayın ak iyi iş çıkarmış
10 güven ayas20.01.2006 03:34
iyi
0 berrin helene17.01.2006 03:38
film konusunda diyeceğim tek konu.o yönetmende biraz insaf varsa figürasyonun parasını verir.büyükçekmecede çekimlerde donduk be.ama gala gecesini iple çekiyorum.bütün camiaya duyrulur.
0 bilgeee15.01.2006 01:08
sevgililer gününde ilk işim bu flime sevgilimle beraber gitmek olucak
10 Kutman Sarp02.01.2006 12:12
Türk sinemasını genç yönetmenlerin ayağa kaldırdığı şu dönemde, genç yönetmen Ulaş AK%%1%ın ilk filmini merakla bekliyorum...