Eski Süper Sevgilim | Puan : 4/10

Matt Saunders (Luke Wilson) sonunda kendisi için mükemmel kız arkadaşını bulduğunu düşünmektedir …güzeller güzeli Jenny Johnson (Uma Thurman) – aslında bir super kahraman olan, G-Girl. Bu arkadaşlık Jenny/G-Girl’ün Matt’e takıntı derecesinde aşık olması ile kötüye gider… Matt’in tek yapmak istediği bu kadından uzaklaşmaktır. Fakat uçabilen, arabaları kaldıran termal göz ışınları ile çeliği eritebilen bir kadına ondan ayrılmak istediğinizi nasıl anlatırsınız ki? Reddedilen kadın durumuna düşen Jenny/G-Girl super güçlerinin tamamını Matt’in iş arkadaşlarından biri olan Hannah (Anna Faris) ile yaşadığı romantizmi yok etmeye adar. Matt Jenny’nin kalbini kırmıştır. Jenny ise onun herşeyini kırmayı planlıyordur. Ivan Reitman gelmiş geçmiş en başarılı komedi filmi yapımcılarından biridir.

Eski Süper Sevgilim Fragmanı

Bilgiler

Yönetmen : Ivan Reitman Ivan Reitman
Senaryo : Don Payne Don Payne
Oyuncular : Anna Faris Wanda Sykes Luke Wilson Uma Thurman Rainn Wilson Eddie Izzard Stelio Savante Mike Iorio Mark Consuelos Margaret Anne Florence Eva Veronika Lawrence Feeney Lou Bonacki
Türü : Komedi, Romantik, , , ,
Orijinal Adı : My Super Ex - Girlfriend
Yapımcı Firma : S E Productions Inc.
Yapım Yılı : 2006
Yapım Ülkesi : ABD
Vizyon Tarihi : 08.10.2006
Dağıtıcı Firma : Özen Film
Yorumlar (36 yorum)
7 Orhan Demir10.02.2011 09:53
Şu Amerikan yapımlarının hayal güçlerinin sınırının olmadığı bu film ile bir kez daha kendini kanıtladı. Superman var da superwoman olmaz mı? G-Girl rolü ile Kıll Bıll filmlerinin ultra kahramanı Uma Thurman bu filmde de döktürmüş. Fakat senaryo ve cast itibarı ile Kıll Bıll filminin yanından bile geçmez. Yine de keyifle sıkılmadan seyredebileceğiniz bir yapım.
7 ali can01.01.2009 11:32
Bence fena bir filim değil akşam hoş vakit geçirmek için iyi olabilir. Ben beğendim açıkçası...
4 tuuuceee23.01.2008 06:27
Ya gerçekten kötü bir film yani allahtan sinemada gitmedim evde izledim yoksa yazık olacakmış.Bir kere çok saçma ayrıca kalitesiz bir film bence...
10 acamta04.05.2007 10:09
bu zamana kadar izledigim filmler arasında en çok etkilnediklerimden bitanesi tek kelime ile mükemmeldi luke wılson son derece inanılmaz bir oyuncu başarılarının devamını diliyorum
5 kadir26.03.2007 03:05
bence 5 para etmez bi film ama genede 5 puan vereyim.sırf film olsun diye cekilmis bir film.hele super kız ın bi sahnede erkek arkadasına kopek balıgı fırlattıgı sahne,bu kadarda abartı olmaz dedirtiyo,amerikalılar iyice sacmaladı sinema konusunda
10 cerren 25.10.2006 11:16
ama bu filmdeçok güzel haksızlık etmeyin yahu
4 sanne be adam24.10.2006 06:43
ay igrenc nasıl izledin , melisa kız sende zevk yok ya ben bile daha güzel filim cekerim tamam üzül meyin biraz güzel olmuş.....
10 cengiz ajhaşl23.10.2006 02:47
guzeldir ama cokdeli bir film kizlar bilir
8 jasmin20.10.2006 11:45
güzeldi pek etkilenmesemde ama izleyin belki siz etkilenirsiniz
8 musti19.10.2006 02:13
herkese tavsiye edebilirim
10 hasan19.10.2006 02:13
tek kelimeyle harikaydı
10 melisa19.10.2006 02:12
harika bir film olmuş
7 zeynep polat12.10.2006 10:51
ya valla ne diyim çok da iyi değil ama komik yrrler var ben filme tek gitmediğim için güzeldi
0 ümit kurt11.10.2006 04:21
bu akşam gidecem filme.yorum yaraına inşallah güzeldir....
0 ciko ve krema10.10.2006 10:41
ya cok möerak ettik bi,z sewgililerimize söyleyelimde bari gidelim iyi düşündük tabi götürürlerse:(
0 bende gitmek isitom10.10.2006 08:49
ya bende bende bende bende
9 ciwanroni10.10.2006 09:52
Yani tek kelimeyle harikaaaaydı...
7 canan08.10.2006 09:13
valla insanın sevdiği biriyle sinemaya gitmesi zaten cok guzel bişey..film fena degıl..ama abartılacak kadar da guzel degıl..boş zamanı fazla olan herkese önerebilirim..
10 didem gül08.10.2006 02:21
harikaydı yaaaa bide yanımda sevgilim varrdıı süperdiiiiiiiiiiiiiii
0 çiko08.10.2006 04:21
yarın gıtcez bakalım guzel bir filme benzıyo bakalım ızledıkten sonrada aynı fıkırde olcazmı
10 ıuıı05.10.2006 05:06
hakiraaaaaa;)
9 merve01.10.2006 09:28
güzel
0 1brhm01.10.2006 08:06
ilginç bişeye benziyor gidipte beğenen varmı?
10 berk30.09.2006 05:29
çok güzel bir filmdi müthiş olmuş ayrıca izlemeden yorum yapan salaklara bir sözüm var hepiniz salaksınız
8 kaan gulec26.09.2006 11:36
filmin ince esprilerden arınıp doğallığı göstermesi bazılarını şaşırtmış olabilir ama başarılı bir yapım arşivinize gönül rahatlığında koyabilirsiniz
10 emin doğan23.09.2006 02:15
sevgili yıhyıhyıh bu filme 3 puan verdiğine.inanamıyorum.please 1 kez daha düşün
3 yıhyıhyıh22.09.2006 08:48
artık bu tarz filmlerden bıkkınlık geldi daha değişik konuları içeren filimler please hollywood :))))))))))
7 serhat uzun 22.09.2006 01:39
film mükemmeldi herkesin izlemisini isterim
10 emin doğan20.09.2006 05:09
uma thurman yine çok güzel.filmde öyle
7 angel esra20.09.2006 10:46
çok komik filmdi.gidin mutlaka (:
10 KEMAL19.09.2006 05:41
SÜPPER Bİ FİLM OLMUŞ
3 semiha&fatma18.09.2006 01:49
sinoşa katılıyoruz bu yüzden filme gitmeyi düşünüyoruz yani bizdende geçtiler ama benim gibi ünlüyü oynatmadığınız için film gişe rekorları kırmaya bilir......:)
10 sinoş12.09.2006 05:03
tamam henüz gitmeden puan vermek yanlış ama.. ben bu filme bayıldımmmmmm.. hep hayalim kurduğum intikam planlarımı filme çekmişler daha ne olsun ...!!!
4 erol09.09.2006 10:23
e işte
10 daha izlemedim ama benden 10 puan09.09.2006 06:57
ben burda güzelim falan filaaaaaaan
5 buse say08.09.2006 03:14
idare eder