Eve Dönüş

Yönetmen Ömer Uğur'un anılarından yola çıkarak kaleme aldığı 'eve dönüş' bir dönem filmi. 12 eylül 1980 ihtilalini İstanbul'un kenar mahallelerinde yaşayan bir işçi ailesinin gözünden anlattığı bu filmi idam edilen yakın arkadaşı Seyit Konuk'a ithaf ediyor. Eve dönüş, kendi dünyalarının dışında gelişen önemli olaylar esnasında küçük hayatların büyük mücadelesini traji-komik bir dille anlatıyor.

Eve Dönüş Fragmanı

Eve Dönüş Bilgiler

Yönetmen : Ömer Uğur
Senaryo : Ömer Uğur
Oyuncular : Savaş Dinçel
Altan Erkekli
Cengiz Küçükayvaz
Memet Ali Alabora
Sibel Kekilli
Perihan Savaş...
Türü : Drama
Orijinal Adı : Eve Dönüş
Yapımcı Firma : Limon yapım
Yapım Yılı : 2006
Yapım Ülkesi : Türkiye
Vizyon Tarihi : 03.11.2006
Dağıtıcı Firma :

Eve Dönüş Filminin Oyuncuları

Eve Dönüş Filmi Yorumları
10 DERYA SOLEY12.04.2008 12:15
mükemmel bir film.o dönemi anlatan bir film bundan daha güzel olamazdı.
10 özgür kartal11.02.2008 09:38
şu ana kadar 80 ihtilali ile ilgili olarak izlediğim en güzel film her akşam cd sini mutlaka bir kere izlerim başta senarist ve yönetmen ömer uğur olmak üzere diğer oyuncuların hepsini kutlarım
10 Ömer Yıldız19.12.2007 12:10
Film tek kelimeyle muhteşem.. 12 Eylül günlerini çok iyi anlatmış heleki bir işçinin hayatından çıkınca yola gerçekten acıklı..
8 sinan 11.12.2007 01:31
film oyuncularından çok alınması gereken dersleriyle ilgimi çekti gerçekten iyi bir film idi herkese tavsiye ediyorum...
10 hatice turan04.12.2007 01:25
filmi gerçekten beğeniyle izledim çok gerçekçiydi. oyuncular bütün hünerlerini sergilemişler kısaca harikaydı
10 ozgur kaya03.12.2007 11:15
film,ihtilalin donduran soguklugunu yansitmis.bence basta yonetmen ve senarist omer ugur un kutlanmasi lazim.filmden etkilendim sanirim seyhmus ismini duyunca bu filmi hatirlayacagim.
10 seher yeli03.12.2007 09:14
Film çok güzeldi.O dönem gerçekten çok iyi yansıtılmış.Mehmet Ali Alabora'yı ve Altan Erkeli çok iyi performans sergilemişler.Rollerinin hakkını vermişler.Ama Sibel Kekilli o duyguyu bana yansıtamadı.Aksak konuşması çok göze batıyordu.Eşinin işkence görmesi karşısında verdiği tepki çok yetersizdi.
10 zehra sezgin03.12.2007 08:48
Filme yapılan bazı eleştirileri çok saçma buldum.O dönemi gerçekten yansıtmamış yada yanlış aksedilmiş diyorlar.Lütfen kişisel çıkarlarınızı ve düşüncelerinizi bir kenara bırakarak eleştiri yapın.Eğer biraz kitap okusaydı şimdiki gençlerimiz neyin ne kadar doğru olduğunu,aslında yapılan işkencelere onların bile inanamayacaklarını görürlerdi.Çoğu farklı görüşteki insanlar sırf eleştirmek için eleştirmiş daha iyi bir sonuç elde etmek için değil.Bence kesinlikle harika bir film.Bu tür filmlerinizin devamını bekliyorum.Saygılarımla
10 esra yılmaz03.12.2007 05:12
çok güzeldi gerçekten bu film eskiden yaşandığı için filme bakış açısı daha genişliyor memet ali albora çok harika vede yetenekli bir oyuncu onun gibi yetenkli oyunculara ihtiyacımız var...
6 Yıldız03.12.2007 02:08
Film bitmemiş hissi uyandırıyor. Mustafa ve Ailesi için belirsiz bir gelecekle bitmesi iyi ama böyle, film kopmuş gibi de olmamalıydı. Mehmet Ali Bora'nın hapishane sonrası korkan halleri inandırıcı değildi. Sibel Kekilli'nin aksan sorunu benim de dikkatimi çekti.
6 öznur duran03.12.2007 12:52
film başarılı.mehmet ali süperdi.fakat sibel kekilli bozuk aksanı-ruhsuz hali..rezalet,kadının sözde çok aşık olduğu(!)kocası işkenceden gebermiş-kadının umrunda değil,bir insan bu kadarmı oynayamazz.yuh yani.izlerken insanın içi acıyoo mustafanın haline.kadında tık yok.ayrıca sibelin aksanı yüzünden sanki film almanyada geçiyormuş gibi..sadece soyunmakla ödül alınca böyle oluyoo demek..
10 arzu03.12.2007 11:34
aslında 10 üzerinden yüz verdim hayatımda izlediğim en güzel ve en gerçek olduğuna inandığım film di çünkü bu filimde yaşananlardan daha kötüsünü insanlar yaşadı ve yaşamaya devam ediyor nasıl bir ülkede yaşadığımızı herkes gördü zaten bu gibi filimleri herkesin anlamasını beklemiyoruz
4 Merve03.12.2007 10:28
Filmi amatörce ve başarısız buldum. Bu kadar basit bir senaryoyla dönem filmi olmaz. İzleyiciyi etkileyecek tek bir diyalog, sahne yok. Üstüne Mehmet Ali Alabora ve Sibel Kekilli'nin başarısız oyunculuklarıda eklenince, vakit harcamaya değmez bir film çıkmış ortaya. Şiddetle uzak durmanızı tavsiye ediyorum.
0 Kubilay Oral03.12.2007 12:42
Toplumsal yönü ağır basan flim gerçekten etkileyici. 80'li yılları anlatan yapıt bireysellikten çıkıp toplumsallığa yönelmiş. İnsanı duygulandıran ve isyan noktasına getiren flimde Sibel Kekilli daha iyi performans sergileyebilirdi. Mehmet Ali Alabora ise gerçekten o duyguyu bizlere yaşatmayı başarmış. Filimin sonu daha güzel bitirilebilirdi ancak toplumsallık açısından tatmin edici bir son bizleri bekliyor.
8 mustafa26.07.2007 03:57
süpper bir film.orada sibel kekilli yerine tuba büyüküstün oynayabilirdi.ama yine de çok beğendim.
9 Sultan11.07.2007 09:53
Filim cok iyidi. Izledikten sonra nasil yazaklanmadi diye merak etdim. Demek gelisiyoruz!!! mehmet ali alabora cok iyi oynamis am Sibel Kekili berbatdi onun yerine mesela Sanem Celik oynayabilirdi veya Özgü Namal
10 erkan tepe10.07.2007 02:36
Her düşünce sistemini zor bırakılan bir dünyada yaşıyoruz ve bu dünya kendisini türkiye edına 1980 çok ama çok açık ça belirtmiştir.Cunta o zaman utanmadı fakat şimdi aynaya bile bakamıyor Yaşasın Sosyalizm Ve ölümle nişanlı olan DEvrimCiLeR....
7 Yönetmen8903.07.2007 01:25
Ömer Uğur'un yazıp yönettiği 'Eve Dönüş' 80'lerde yaşanan ihtilal-darbe dönemini anlatıyor.Etliyeci şiddet sahneleriyle iyi çekilmiş bir film.İyi de yazılmış bir senaryoya sahip,olay örgüsü güzel işlenmiş ama diyaloglar ne yazık ki çok zayıf.Mehmet Ali Bora ve Sibel Kekili hiç iyi bir çift olmamışlar bir kere.Kekili'ye bu filmindeki rolüyle nasıl Antalya Altın Portakal en iyi kadın oyuncu ödülünü verdiler,onu hiç mi hiç anlamadım zaten.Mehmet Ali'den de daha iyi performans beklerdim.Yan karekterdeki oyuncularda çok vasatlar.Cengiz Küçükayvaz ise polis amiri rolüyle gerçekten çok başarılı. Altan Erkekli'de çok iyiydi örneğin.Mustafa'nın ev sahibinin asılsız ihbarı yüzünden o kadar işkenceden sonra hiç bir şey olmamış gibi serbes bırakılıyor.Serbest kaldıktan sonraki yaşadığı psikolojik travma ise gerçekten çok yansıtılmış.Enver Paşa'nın o dönemdeki görüntülerine de yer verilmiş filmde.Sonuç olarak Eve dönüş gerçekçi sahneleriyle akıllarda yer edebilecek çarpıcı bir film ama oyunculuklar daha iyi olabilirdi.
10 198021.06.2007 04:40
Bu filmi izlerken benim babamin ozaman lar hapisde ne cekdigini cok iyi anladim. Insan disi yapilan o iskenceler inanin daha halen insanlarda izleri kaldi.Böyle bir kitlenin icinde yetisdigimden cok mutluyum. Memoli de kendi tarsinda filme güzel bir renk katigina inaniyorum ama sibel kekili bence hic uymamisdi kadroya. Unutmayin arkadaslar 'YARINLAR BIZIM CÜNKÜ'
8 tutku gürsel21.06.2007 12:43
bence film güzeldi belki benim izleme şartlarımdan güzal geldi ama tek sorun diğerlerininde dediği gibi sibel kekilli niye o başka oyuncumu kalmadı???
0 E.D.B.İ.Ş.Ö.V.B.19.06.2007 06:35
bence olaylara tek taraflı bakmak yanlış bunun için filmi pek sewmedim herkesim belli hataları we doğru işleri olacaktır ama film de sadece bir kesimin DOĞRU işleri yansıtılmış ne görmek istedilerse onu koymuşlar ama önemli olan seyircinin ne istediği... Film de polisleri askerleri çok farklı göstermişler oysaki onlar söz dinlemeyen halka ellerinden geldikçe söz dinletmeye uğraşmışlar onları ekranda başka göstermek çok yanlış bir dawranış her ne kadar yönetmen we oyuncu kadrosu güzel olsada oyuncuları bitirmiş bir film ben olsam böle tarflı bakılan bir filmde oynamak istemezdim bide herkes gibi sibel kekilliyi beğenmedim. Çok yapmacık oynamış we role yakışmamış Saygılarımla E.D.B.İ.Ş.Ö.V.B.
3 Özge Önenerk18.06.2007 04:24
berbat bir filmdi ya, izlerken uyumamak için kendimi zor tuttum. oyuncuların hepsini harcamış bu film. bir kere popüler diye sibel kekilliyi oynatmışlar, peki bu kadın o role gider mi hayır gitmez.nitekim konuşmalarından da anlaşılıyor, çok çiğ durmuş o rol üzerinde. mehmet ali alabora ise fazla abartılıydı. filmde etkileyici hiç bir sahne göremedim. 12 eylül çok daha iyi bir filmi hak ediyor bence. oysa ben sadece çemberimde gül oya da böyle bir güzellik gördüm. filmi izlemek gibi bir hatayı sakın yapmayın.
9 Kemal Mete15.06.2007 10:32
Gözyaşlarıyla izlediğim bir film... Konu son derce güzel ele alınmış, verilmek istenen mesaj kusursuz ifade edilmiş. Filmdeki tek kusur Sibel Kekilli... Bu hanımın oyunculuğu bu filmde yetersiz kalmış. Türk sinemasında bu kadar yetenekli aktrist varken niçin Sibel Kekilli'nin tercih edildiğini anlayamadım.
7 ilknur koçak15.06.2007 12:14
ben bu şekilde düşünmüyorum tek tarflı bakılmış olaya. olanların çok doğru olduğunu da söylemiyorum tabiki yanlış ama polis devlet ne yapsın öyle insanlarla uğraşmak kolay mı yapması gereken işkence değildi tabiki ama artık laftan anlamayan güwenilmeyen insanlara başka türlü laf anlatılmaz masum insanlar işkence görmüş olabilir ama fikir düşüncesi adı altında da o kadar masum insanı öldüren katleden insanların yaptıkları gözardı edilimemeliydi bence eğer bunada yer verilseydi filimde çok daha güzel olurdu
10 rabia demir14.06.2007 04:30
film gerçekten çok güzeldi çok etkilendim korkarak izlememe rağmen o günleri bütün gerçekliğiyle anlatmış 80 ihtilalini bu kadar doğru anlatan bir film daha önce izlememiştim
10 İsmail03.06.2007 10:27
Dönemini iyi gösteren mükemmel bir film. İzlediğime pişman olmadığım sayılı filmlerden biri. Umduğumdanda fazlasını hissettiğim bir filim.
10 baran parlak15.05.2007 10:33
hayatımda izlediğim en güzel filimdi oyuncular ve yönetmeni tebrik ediyorum.süper iş cıkartmışlar. anlattıkları şeyler yaşanmış şeylerdir.türkiyede işkence yok diyenler utansın.yaşananların hepsi gercek hayata olanlardır masalasef babamı da gödüm içkencede filimde yapılanın aynısını babamada yaptılar türkiye gerceği...
10 Sedar Kurban07.05.2007 01:41
Ülkemizin karanlık ve yüz kızartıcı geçmişini böylesine kaliteli ve etkileyici bir anlatımla bizlere sundukları için ''EVE DÖNÜŞ'' filminde payı olan herkese çok teşekkür ederim.Cundacıların hizmet anlayışı ve hizmet ettiği amacın(!) utanç verici olması gerçekliği gözler önüne seriliyor.
0 fatih sümer30.04.2007 10:31
filmi ürpertiye izledim çok güzel anlatılmış türkiyenin utanç veren tablosu darbeciler ve bu darbeyi savunanlar hala hayatta ve de hala darbe çığırtkanlığı ypmakta yazık... filimde emeği geçenlere bu cesaretlerinden dolayı sonsuz teşekkürler
10 selin fırat05.04.2007 07:30
film inanılmaz güzeldi bence herkesin izlemesi lazım herseyden önce çok gerçekçi ve kalıteli...80 darbesi çok iyi anlatılmış.filmde ağlamamak mümkün degildi.altan erkekli başta olmak üzere tüm oyunculara çok teşekür ederim.bize böyle bir yapım ortaya koydukları için.
10 Bahadır Manyaslıoğlu26.02.2007 11:21
hala '12 eylül' darbesini savunabilenlere tavsiye ederim seyretsinler, senaryo ve çekim kalitesi çok iyiydi. oyuncular işin hakkını vermişler. emeği geçenlerin hepsini tebrik ederim
10 devrimci0601.02.2007 01:28
Film acayip güzeldi.Hayatımda böyle güzel bi film izlemedim.Film bitince film bitti die üzüldüm.Yönetmeni oyuncuları tebrik ediyorum.Bide biyerden okudum yönetmen 80 darbesinde işkence görmüş.Yönetmeni cesurluğundan dolayı tebrik ediyorum.Başarılar.
0 mavi ay18.01.2007 07:44
film çok güzel çok beğendim daha mükemmel bi işkence sahnesi yansıtılamaz ama velakkin sibel hanım yakışmamış altan erkekli süperdii
10 sinem13.01.2007 11:48
accayip güzel film!!! sibel kekillide gayet yakışmış farklı bi karizması var kadının neden geçmişini karıştırıyosunuzki iyiydi oyunculuğu buna bakmak lazım
10 deniz meriç13.01.2007 05:53
turkıye de boyle yapıtların cekılebılıyor olması bıle umut ve heyecan verıcı.film cok basarılı bence.hıc olmassa ınsanlar boyle gercekelrı anlatan fılmlerı ızlemeyı ogrenmelı turkıye de.hersey sacmasapan uyduruk komedılerden ıbaret degıl.bu tarz yapımlaırn aralıksız devam etmesını ıstıorum ve umut edıyorum.işte bu ...
0 Fatma Farrow08.01.2007 04:37
Burda izleme şansım olmadı ama konuyu biliyorum,yönetmenin bu film için neler biriktirdiğini,nekadar çok beklediğinin de farkındayım.12 Eylül adına tek film benim görüşüm.Büylesine sancılı hayatları darmadağın eden bir süreci işlemek sinama için zorunluluk olmalı.Yönetmeni,oyuncularını ve diğer görevlilerin emekleri için çok teşekkür ediyorum.
7 Ismail04.01.2007 01:39
Türkiyede Sibel Kekilli disinda baska seviyeli Insan yokmuydu? Film güzeldi ama, Kekilli hic yakismamis....
10 mehmet acar04.01.2007 03:25
bu filme emek veren herkesi kutluyorum. onurlu ve bilinçli sanatçıların varlığını görmek insana güç veriyor.
8 esin güler28.12.2006 08:34
%%2%mekser özgenç%%2% adlı ziyaretçinin ilk 20 dk ve sibel kekilli%%1%nin oyunculuğu dahilindeki görüşlerine katılıyorum. özellikle sibel kekilli konusunda; nasıl, niye ödül almış, kötü oyunculuk sergiledi şeklinde babama görüşümü belirttiğimde, sinemadan ne anladığımı sorarcasına yüzüme bakmıştı...herneyse, film başarılıydı, özellikle kitlelerin işlendiği sahneler etkileyiciydi. Altan erkekli filmdeki rolünü gerek görünümü gerek de oyunculuğuyla gerçek anlamda kanıksamış bir profil çizdi. film sonunda verilen istatistikler yeterliydi, belgesel biçimine dönüşmeyip dram türünü koruyabildi. tarihle ilgili konuların işlendiği filmlerde genelde bu çizgi biraz silinir; oysa %%2%eve dönüş%%2%te karakterin etrafında geçen olayları ve onun ruhsal boyutunu tadıyorsunuz, yapım bu yönüyle de izleyicinin gözünde samimi kılındı diye düşünüyorum...
9 feryal aydemir27.12.2006 09:59
sonu dışında beğendim..keşke daha etkileyici bir finalle sonlandırılsaymış..civan canova tam olarak oyunculuğunu sergilemiş,hiç bir şey esirgememiş desem yeridir..keşke sibel kekilli yerine daha iyi türkçe konuşabilen biri seçilseymiş..
10 kulilk çiya22.12.2006 11:31
mükemmel bir sinema filmi.Bu film sayesinde belki gençlik kendine gelir.Türkiyede neler olup bittiğini görür. Bu açıdan senariste sonsuz teşkkürler.Ellerinize sağlık sayın ustam.emeği geçen sesçiden ışıkçıya herkese sonsuz teşekkürle.
10 eda günay22.12.2006 10:40
muhteşem bir film ve muhteşem oyuncular altan erkekli mehmet ali alabora ve diğerleri çok iyi bir oyunculuk sergilemişler
10 mekser özgenç22.12.2006 10:46
ışıklar sönüyor film başlıyor sıkıntılı bır 20-25 dk... ikide bir saatinize bakmaktan kendinizi alıkoyamıyorsunuz o kadar yavan ve agır işliyor kı ara verılse de cıkıp gitsem dedirtecek kadar kötü... oyunculuk deseniz vasatın çok altında... ama birşeyler oluyor ve o dakıkadan sonra tam bir resital başlıyor Türk sinemasında uzun zamandır görülmedik bir oyunculuk.. başta mehmet ali alabora, altan erkekli ve civan canova olmak uzere butun oyuncular şölen sunuyor..( sibel kekilli denilen ve hala ne iş yaptıgını çözemedigim kızımız hariç..) mehmet alabora için bir parantez açmak lazım bugune kadar ses getirmeyen bir kaç küçük bütçeli film dışında oynadıgı fılmler hep bırbırının kopyası gıbıydı... bayanların hoşuna gıden bır fizik ve egreti duran bir komik olma çabası... babasının ismi kendısını bır yerlere getırıyor dıye düşünürdüm ama bu filmde kendimden UTANDIM! adam resmen o perdeye imzasını attı!!! konu: mükemmel oyunculuk: mükemmel (sibel hanım kızımız hariç herhalde oralardan geçiyordu ugradı..) yönetmen: bir sonraki filmi dünyayı kurtaran adam dahi olsa gidicem :) izlemeyen kalmasın
1 idil18.12.2006 03:27
çok iğrençti.benim hiiç hoşuma gitmedi başka bir kadın rolcü seçilse çok daha iyi olabilirdi
10 zeynep sözel17.12.2006 11:08
çok süper bir film.. kesinlikle herkesin izlemesi gerekir.. izlerken çok duygulandım ama türkiyenin gerçekleri.. sadece sibel kekilli o rol için yanlış seçim bence
9 elif erdem17.12.2006 07:59
Film gerçekten çok güzeldi.İzledikten sonra uzun süre etkisinde kaldım.Özellikle Altan Erkekli izlerken bizede bire bir hissettirdi.Yalnızca Sibel Kekilli%%1%nin yerine başka biri olmalıymış kendisi hiç inandırıcı bir etki yaratmadı bende.
10 gülşah17.12.2006 02:56
ben filmi çok beğendim tamam toplumsal konular pek anlatılmamış olabilir ama insanların acılarını tamamen yansıtmışlar bence bu dehşet veren bişey bnu okuyonlara soruyorum sizin başınıza gelse ne hissedersiniz? bence boşverin tarihinize saygı duyun unutmayın bunlar türküyede olanlar tekrar olmayacağını kim bilebilirki......
0 !!!!!17.12.2006 02:40
eksiklikler çoktu..ben pek begenmedim daha ii olabilirdi...sibel kekilli zaten yapmacık
1 CÜNEYT BAKIR17.12.2006 10:00
tamamen devrimciliği anlatan ve siyasi propaganda yapan taraflı bir film.Güzel bir film yapmak için bunlarmı yapılmalı hem nedir bu sanatçıların devrimcilik sempatisi hala anlayamadım.yeter artık adam gibi film yapmayı öğrenin.
10 beste ipek12.12.2006 05:59
film tamamen devrimciliği anlatıyo.bence herkezin izlemesi gereken bir film.ben çok beğendim.oyuncular harika.mehmet aliyi çok seviyorum iyide bi oyuncu ama onun yerine başka biriside olabilirdi.bülent inal gibi.çok güzel bir film.
10 naci gideroğlu06.12.2006 09:01
frangmanda gördüğüm kadarıyla 10 verdim arkadaşlar.daha çekim aşamasından buyana bu filmi sabırsızlıkla beklememe rağmen bulunduğum ilçeye henüz gelmediği için izleyemedim bu müthiş filmi
0 derhan05.12.2006 02:14
daha politik olabilirdi...verilmek istenen tam verilmemiş babam ve oğlum dahaa güzel.
10 ülkü bakırcı04.12.2006 08:21
hayatımda ızledıgım en ıyı fılm dıyebılırım cunku benım babam bunları sahsen yasamıs ve 36yıl muebbet alıp cezaevınde hayatını kaybetmıstır.ınsanların bu kadar acımasız olduklarını sanmazdım ama bu olaylara sahıt olmus bırıyım
1 Cüneyt Yilmaz04.12.2006 11:13
Film düpedüz yakin tarihe ters bakmakla birlikte filmin yapimcisi ömer beg in bu film ile siyasi propaganda yapmak istedigi görüsündeyim. sibel kekilli gibi ikinci kalite oyuncuyu almakla büyük bir hata yapildigini düsünüyorum. not: eski hesaplar pesinde kosan radikal insanlardan hic hoslanmam
4 hasan02.12.2006 08:12
film iyi sayılır ancak geçmişi yaşatmak isterken bugünümüze ışık tutulmamış.
0 funda02.12.2006 07:04
filmden çok etkilendim.özellikle kekillinin oyunculuğu çok iyi.bi insan bu kadar işçi karısı olabilir ancak.yakın tarihimizi merak eden herkese tavsiye ediyorum.
10 HAYDAR DEMİRTAŞ02.12.2006 05:33
BİR İNGİLİZCE ÖĞRETMENİ OLMAMA RAĞMEN TÜRKÇEYİ ZOR ANLADIM DOLAYISIYLADA FİLMDEN PEK BİŞEY ANLAMADIM
5 izleyici02.12.2006 04:41
Filmi konu olarak elbetteki dikkat çekici lakin kekilli özellikle alaboranın performansları çok kötü.Kekilli filme sansasyonel kişiliğinin ötesinde ne katmış. Mehmet ali alabora tek düze oyunculuğunu ve manasız bakışlarını neden hiç bir zaman aşamıyor, Bu adam asla başrol oyuncusu olmamalı zaten türk sinema tarihinin en başarılı filmi olan habam sınıfının, sırf rant için yeniden çekilen uydurmasyon kötü taklidlerinde oynar.Yani Tarık Akan%%1% ın taklidi.Anlayana.
10 yasemin aktaş29.11.2006 08:33
film Türkiye%%1%nin sorunlarından birini anlatan çok güzel bir film tüm oyuncuları özellikle Mehmet Ali Alabora%%1%yı tebrik ediyorum o dünyanın en yakışıklı en başarılı oyuncusu onun yılan hikayesifilminden beri büyük bir hayranıyım hedefim onun gibi birisi olmak
10 şerife salman29.11.2006 06:39
yaşananlar memetali alabora çokiyi aslında hepsi iyi bunların yaşandığını bilmeyenler görsün hepsi gerçek.
8 Çağlar28.11.2006 08:24
ilk gösterimine girdiğinde izlemiştim ve çok etkilendim türkiyenin yaşadığı gerçekler herkesin izlemesini tavsiye ederim.
10 filiz yalçın28.11.2006 08:06
filmi yaz aylarından beri bekliyodum gösterime girer girmez gidip izledim. cesaretli bir film çekilmiş çok beğendim. Artık serbest düşünebildiğimiz gibi düşüncelerimizi de gösterebiliyoruz. Şehmuz olayı 12 Eylülde binlerce kişinin başına geldi bunlardan birisi de amcamdı filmi ben ve babam ağlayarak izledik maalesef. umarım bir daha demokrasi elbisesi bize dar gelmez ve yeniden bir demokrasi kılığına büründürüp demokraiyi yaralamazlar. birlik ve bütünlük içinde nice barış dolu günlere hep beraber....
8 AYSE KAHRAMAN28.11.2006 03:15
bu konuları yenı ogrenen bırı olarak etkıleyıcı oldugunu söyleyebılırım.. ama oyuncu kadrosunu begenmedim ozellıkle kekilli gıc hakkını vermemiş ve cocukları rolunu oynayan cocukta berbat daha deneyımlı bırı olabılırdı
10 serdar sofulu28.11.2006 08:43
sınema fılmınızı ınternetten okudum wede hosuma gıttı bu fılm bursa mustafakemalpaşaya gelırse lutfen bana haber werirmisiniz haber werırsenız bende bu fılme gıdıcegım hadi görüşmek üzere by!!!
10 SUB_COMANDANTE28.11.2006 02:13
BENCE MÜKEMMEL OLDUĞU KADAR ÇARPICI SAHNELERDE İÇERİYOR BANA SORARSANIZ 1985 VE DAHA SONRAKİ YAŞ GRUBUNDAKİ ARKADAŞLARIN İZLEMESİNİ TAVSİYE EDERİM
10 kübrayyyy25.11.2006 09:44
aslında işin aslı şöyle oluyoki biz bu filmi izlemedik ama ama kendimizde bu filme yorum yapma gereği duyduk yani işişn aslı budur yahu neyse size doyum olmaz kendine ii bakın görüşmek üzere diycem ama kimbilir nerde byeee
10 Cemre Eren24.11.2006 03:01
Eve dönüş filmi, 12 Eylül faşist darbesini samimi olarak eleştiren iyi çalışmalardan biri bence. Senaryonun akışı ve izlyiciye verdiği mesaj bakımından oldukça etkileyici. Sibel Kekilli%%1%nin segilediği kötü oyunculuk dışında olumsuz bir tarafı yok. İzlenmesi gereken bir film.
0 devrim24.11.2006 10:47
aylin hanım ne bağnazlıktan at gözlülükten bahsediyorsunuz bunlar türkiyenin geçmişte yaşanan gerçekleri.asıl sen at gözüyle bakıyorsun geçmişte yaşananlar hakında şayet birşeyler bilmiyorsan sor oku öğren bunların hep si gerçekti denizin de dediği gibi ne analar babalar ın ciğerleri yandı ne ocaklar söndu ne çocuklar anasız babazız kaldı sen bunları bilemezsin çün ki sen onları yaşamadın yaşamaya gerek yok senin vicdanın yok demekki arkadaşlar bu film türkiyede yaşanan ların sadece 1 kısmını gündeme getirmişler sadece 1 kısmı .filmede sadece 1 sahnede sex var kız arkadaşınızlada ailenizlede gide bilrisiniz.çokta açık değildi izlemeye değer güzel bir fim
0 cansu23.11.2006 04:43
ben bu fılmı degıl de sapır sacma elestırı yapanları kınıyorum.ınsanların hangı mesleklerle ugrastıkları sızı ılgılendırmez.onemlı olan fılme nasıl katkısı olmus,nasıl oynamıs.seksı bır turlu aklından cıkaramayan sayın elestırmenler yanlıs fılme gelmıssınız sızı ankara mlek sınemasına alalım.sızınle aynı ulkeyı paylastıgım ıcın kendımden utanıyorum...anlayanlar gercek fılm ızleyıcılerı,bence fılm guzel ızlemeye deger....
0 sibel pussy21.11.2006 09:14
hot Hot hOt deil mi pussy%%1%ciklerim
1 ali erimez21.11.2006 09:11
sibel hanımın hemen hemen her filmini izledim çok güzel bir oyuncu alamanyada tanışmak isteriz kendisi ile i love u sibel
10 DENİZZZ21.11.2006 08:39
biz hala 12 eylülün yasalarıyla yönetiliyoruz. onca gencin ölümüne,onca ananın gözü yaşlı kalmasına, onca cocuğun babasız anasız kalmasının tek sebebi(suçlusu) 12 eylül... halada çok güzel birşey yapmışlar gibi ortaya çıkıp övünüyorlar.ve bu flimde cok güzel konu almış önce cemberimde gül oya sonra babam ve oğlum ve sonrada eve dönüş bunları herkesin izlemesini isterimmmmm....
0 ulaş21.11.2006 06:51
popilizmin son armağanı bu film önce vizyontele sonra babam ve oğlum ve sonra eve dönüş nereye dönüyorsun sizin gibi popilis adamlar yüzünden bu ülkenin gerçek vatan severleri bu ülkeden sürdüler hadi tamam tarihinle anlatayım diyorsun bari buna yakışır birini oynatta herkez izlesin ulen mehmet ali alabora adam sabah akşam kareı kız peşinden koşuyor zaten sibel kekiliyi sormayın ülkemizin sanat için soyunurum diyenlerinden darbeyi bu ülke bu kadar küçük sıyrıklarlamı atlattı bu ülkede hale darbenin getirdiği faşist uygulamalar var kardeşim geçin bunları geçin bu kadar geçmişimizi kullanarak bu kadar para kazandığınız herkes film çeker ama hiçkimse gerçekleri yaşayamaz adıyos muços panços,sistemin kölesi olarak yaşayacağına özgürlük savaşçısı ol öl daha iyi.
9 abdullah yavuz20.11.2006 09:23
yorumları ukuyunca bıraz üzüldüm bu kadar acılar yaşadık ve hala yaşıyoruz ve bunca olaylarda sonra hala vucutlarının üzerinde nazi kafasını taşıyan herşeyi görmezde görenler var ne yazık ki. kendi gerçeklerimizi görmemek veya görmemek dünyada ki en büyük cehalet değil değil rezaleti görüsleyenler var yazık.........
10 heval7420.11.2006 04:35
bence 80%%1%li yılları bilmeyenlerin görmesi gerekiyor. geçmişini bilmeyen için oldukça iyi, hiç bir abartı yok ve seks sahneside söylendiği gibi abartılı değil gördükden sonra bana katılıcaksınız......
3 rasıt eskici19.11.2006 09:53
sıbel kekıllı cok nauslu rolde hıc yakısmamıs bıraz seks olmalıydı bence ama mehmet alı alabora harıka rol yapmıs
1 gürkan19.11.2006 06:12
Burham buram sex kokuyor tavsiye ederim
8 ilker Arslan19.11.2006 02:22
çok etkileyici ve özellikle oyuncuların rollerininhakkınıvermelerinden dolayı gerçekçibirfilm aynı durumu kendiniz yaşıyormuş gibi hissediyorsunuz izlediktensonra kanımdondu ve stresimden dolayı bir sigara yaktım ha bişeyi söylemeden geçemicem sex sahneleri abartılıydı kız arkadaşınızla gitmeyin
8 ilker Arslan19.11.2006 02:15
çok etkileyici ve özellikle oyuncuların rollerininhakkınıvermelerinden dolayı gerçekçibirfilm aynı durumu kendiniz yaşıyormuş gibi hissediyorsunuz izlediktensonra kanımdondu ve stresimden dolayı bir sigara yaktım
0 Adem POLAT19.11.2006 01:26
Aylin%%1%e katılıyorum.Düşünce özgürlüğü yok diyenler izlesin ama ben beğenmedim.Olaylara tek yönden bakılınca hiç birşey hallolmuyor.Ayrıca çok seks sahnesi var,iğrençti...
10 okan cakır18.11.2006 08:51
coş sex sahnesi var süper olmuş
10 umut karman 18.11.2006 07:29
cok guzel yetr bu kadar
2 aylin18.11.2006 06:51
ya bu ne bagnaz film. kesinlikle gitmeyin. hala at gözlüğüyle hayata bakanlara hitap etmiş. bu ülkeyi hala kavgaya götürecekler. tek taraflı bir film.. sakın
1 selim18.11.2006 06:48
bir arkadaşımın agzından diyorum.filmde kalite belirli bir pencereden var. taraflı bakış. abartı var. sibelin oynadığı film ne olur. ismi dahi mide bulandırıyor.
1 ali18.11.2006 06:44
bence iyi değildi. ve abartı vardı.
8 ali han kanat18.11.2006 04:54
film oyuncu performansı ve senaryosu bakımından standart üstü bir film. Ben izledim ve izlediğimede pişmen değilim herkese tavsiye ederim
10 sinemacı18.11.2006 12:01
bence coooook guzel bır fılm mehmet ali alabora herhalde hayatındakı en ıı oyunculugunu sergılemıstır mutlaka ızlenmesı gereken bır fılm mutlaka gıdın turk fılmlerıne destek lutfen
7 yağmur17.11.2006 05:41
oyuncuların dediği gibi film olarak bakıldığında,konu ve gerçekleri yansıtma açısından bakıldığında gerçekten güzel.ama bu dönemi takip eden insanları gözünden bakıldığında%%1%%%1%ya bu sahneler böle olmamalıydı%%1%%%1% denilen kısımlar çok fazla.ülkenin böle filmlere ihtiyacı var.
6 rıza tugay16.11.2006 10:58
80 dönemini anlatması bakımından güzel oyunculukta fena değil ama senaryo olayı basitleştirmişti daha etkileyici olabilirdi.
8 MURAT (asspirine_@hotmail.com)16.11.2006 12:18
80 li yılları görmemiş ve yaşamamış olan kişiler mutlaka türkiyenin bir zamanlar yaşadığı bazı gerçekleri ve ayrıntıları bu filmde görebilirler. film güzel olmuş yönetmen ve oyuncuları kutluyorum.
8 MURAT (asspirine_@hotmail.com)16.11.2006 12:16
Esasında bazı sahneler abartılıda olsa gerçekleri birebir yansıtmış,evet maalesef şu an bile böyle sahneler yaşanıyor ülkemizde .zatenhangi insan insanca yaşıyorki ama inşallah o dönemlere bir daha dönmeyiz.Ama maalesef o dönemlerden geçtik ve gerçekleri asla saklayamayız.
8 MURAT (asspirine_@hotmail.com)16.11.2006 11:43
Esasında bazı sahneler abartılıda olsa gerçekleri birebir yansıtmış,evet maalesef şu an bile böyle sahneler yaşanıyor.zaten ülkemizde hangi insan insanca yaşıyorki ama inşallah o dönemlere bir daha dönmeyiz.
10 asi_kiz16.11.2006 10:25
80 dönemının gerceklerını yansıtann gusel bir filmdi yalnız fılmdekı sevısme sahnelerı çok otesı yersızdıii
10 gonca esra15.11.2006 03:17
filminiz mükkemmledi hayatımda bu kadar güzel film görmemiştim helee de o sibel kekillyle memhmet ali alaboranın seks sahnesi süperdi 3 kasım da gittik filme AMA HALA AKLIMIZDA bir..bende hayatımızda neler oluyormuşta bizim haberimiz yokmuş bu filimden sonra hayata farklı bakıyorum çünkü insanlar bu kadar acımasız olamazlar ............
6 ruken14.11.2006 06:33
hiç beğenmedim oyunculuk sıfır hele sibel kekili nasıl ödül aldı anlayamıyorum.senaryo kötü 1980ler daha iyi anlatılabilirdi .okadar işkenceler olaylar yaşandi fakat bunlar iyi anlatılamadı .genede izleyin
2 kevser özmen14.11.2006 04:14
hiç beğenmedim.sadece vahşet.bence bu durumu yaşatanlar utansın ve bu filmi onlar seyretsin.vicdansızlık ve yargısızlıkla hiç birşey elde edilemez.önce insan.
0 mustafa suphi14.11.2006 01:23
bu film benim 1992 yılında e yayınları tarafından yayımlanan Bir Yaşamın Güncesi adlı romanımın 2 ve 3. bölümlerinin birebir kopyasıdır. BESAM aracılığıyla yasal süreç başlamıştır.
10 ilke akis13.11.2006 10:06
BU FİLME GİDİLMELİ.GİTTİM GÖRDÜM GÖZÜM BİR KERE DAHA AÇILDI VE KENDİMİ VE ÜLKEMİ BİR KERE DAHA SORGULADIM.GERCEKTEN NEREYE GİTTİĞİMİZİ GECMİŞİMİZİ İNCELEYEREK COK DAHA İYİ ANLAYABİLİRİZ.UYANMA ZAMANI GENCLER.KESİNLİKLE GÖRÜLMESİ GEREKEN BİR FİLM!!!
10 haydar gündüz13.11.2006 09:46
Seyretmedim, ama bence seyreldilmesi gerekenlerin başında gelen bir film eve dönüş. Sinemada%%1%da olsa bazılarına karşı bu filmi özellikle seyretmenizi öneriyorum ve bu filmi izlemeden hak etteiği onu cesurca sahnelerinden dolayı ona veriyorum..!
0 serap13.11.2006 08:01
bozkurt kardeş;hala bu filmlerdende bişey anlamıyosanız %%1%%%1%sivrisinek-davul%%1%%%1% atasözünü hatırlatırım.Senin gibi at gözüyle bakanlar oldukça bizlşer sayenizde geri sayıyoruz.Ulusalcılık ugruna ne devrim şehitleri verdik.Sizin gibi ırkçı ve kafatascılarla,dini duygularla insanları sömürenler izlemesede olur.Cünkü nasıl olsa bişey anlamıyorsunuz:))
0 erol öner13.11.2006 07:50
Bu tür filmlerin tarihi sorguladığına inanmıyorum,yaşanan olayları toplumsal açıdan degerlendirecek kurumların etkisiz kalması,etki edecek unsurlarında olayları uç noktalara taşıması kutuplaştırmaları tetiklemektedir.Bu degerlendirmeler paralelinde alternatif oluşumların yaptırım gücünün olmayışı ve siyasal yozlaşmanın hat safhada olması ,kimlik bunalımına giren bireylerin tutunmak için bu tür filmlerle,etkinliklerle gündem oluşturmalarıdır.Hiç bir siyasal temeli olmayan çıkışlar olarak toplumsal sömürü çarkında öğütülen degerlerin bir parçası olan ,sloganlaşan kültüre hizmet etmektedir.Gerçek degerlerin üretim ilişkileri içerisinde siyasallaşarak toplumsal dönüşüme etki edecek kurumlar oluşturması kaçınılmazdır. Kendi degerlerinin bilincinde olmayan,bir yerlere ait olma,taraf olma(din,dil,ırk,vatan,millet,işçi,köylü,adına),kendini kurtarma çabaları içinde olan bireylerin ortalıgı sistemin istediği şekilde bulanıklaştırarak çözümsüzlük sürecini uzatmaktadırlar.. Bir tek İNSANLIK vardır,(dini,dili,rengi,bayragı,topragı,kültürü)ne olursa olsun şiddeti ,vahşeti bilinçli olarak sorgulamayanlar yarınlarda aynı akibeti yaşamaya mahkumdurlar.. Dosta can Dosta düşman Düşmana dost Nefse düşman olmak da var... Adını koyamadığımız Ne varsa yaşamda Hayatımızdalar... Yaşama dair ne varsa Yaşadık demek için mi? Bunca zulümü doğasına insanın... Saygılarımla
10 deniz zeynep13.11.2006 06:16
ben filme henüz gitmedim ama adını ve içeriğini duyar duymaz gitmeliyim dedim bence böyle filmleri her genç izlemeli.çünkü bugünkü gençlik guaveralardan denizlerden nazımlardan kaypakkayalardan mahirlerden bi haber olarak yaşıyorlar.ve hayatın kim olduğunu bilmiyolar.bilmek için kitap dergi karıştırmıyorlar bile.hiç olmazsa emekle hazırlanan bu filmlere gidip birşeyler öğrenmeliler.
8 denizesintisi13.11.2006 05:03
12 Eylül%%1%ü siyasi olmadan anlatması açısından bence güzel olmuş. Çünkü bugün 12 Eylülün getirdiklerini ilgisi olan olmayan herkes yaşıyor ve bizler bedel ödemeye devam ediyoruz. Gerçek suçlular ise ortalarda gülücükler dağıtıyor, bu durum canımı acıtıyor. Filmde Sibel Kekilli (Duvara Karşı%%1%da çok beğenmiştim) oynadığı karekteri tamamlayamadığını düşünüyorum. Hoca başta olmak üzere diğer oyuncular bence çok iyiydi. Yönetmenin bize bazı gerçekleri hala izlerini taşımamız nedeniyle hatırlatması nedeniyle sonsuz teşekkürler.
1 bozkurrtt13.11.2006 03:58
devrım olmedıı dıeenn arkadasımm devrım ugrunaa nlerr olduu bı bak ıstersenn kafanıı bolee seyleree yormaa bırakk artıkk ınsanlarınn kafasınıı bulandırmayınn devrım ugrunaa kac ınsanın canını aldınızz oturupp onlarr ıcın de bı kere dusun devrım dvrım kafayıı yemıssınızz sen ve senın gıbılerr allahın belalarıı
10 gizem ipin12.11.2006 12:13
işte türkiyenin acı gerçeği bu ülkede ne insanlar neler uğruna öldü fakat şuan herşey bitti insanların hayatına ibrahim tatlıses hülya avşar mankenler girdi herşeyi unutturmaya çalıştılar ben 20 yaşında bir genç olarak bu acı tabloyu görmesemde hafızalarımda olmasada biliyorum devrim ölmedi bunu bilin baştakiler..
0 kaan10.11.2006 08:21
daha gidemedim.Görüyoruz ki hala 12 eylül askeri darbesi unutulamamış hala liselerde orta okullarda bile sağ sol davaları var inşallah insanlarımız artık okuyup bilinçlenirler.bu filme bence hem sağcı olarak hemde solcu olarak gitmek gerek.iki düşüncenin de tam anlamını bilmeden gitmek cahillik ve özentiliktir.iki düşünceyide benimsemek gerek teşekkürler...
10 Lavinya Erol10.11.2006 06:20
Türkiyenin böyle flimlere ihtiyaçı var çünkü bu türkiyenin acı bir gerçeğidir bunu çok güzel yansıtmişlar TEŞEKKÜRLER
10 melisa çiçek10.11.2006 06:17
Çok beyendik. Böyle filimleri izlemek bize eskiyi anlatıror bizde bunda çok memlunuzbaşarılarınızın devamını dileriz.
0 seda 09.11.2006 08:06
izlemedim ama tavsiye ettiler en kısa zamanda izliceem
0 UGUR KAYA09.11.2006 03:16
izleyemdim ama izlicem inş..
0 bedriye09.11.2006 02:41
filme gitmedim ama yarın gideceğim çok merak ediyorum.güzel bir film olduğunu düşünüyorum umarım hayal kırıklığı yaşamam.
5 arzu ibrahimiye09.11.2006 02:10
İzlemeseydim çok büyük bir kayıp olacaktı ..diyemeyeceğim bir film..Sürekli aynı tempoda ve bunaltıcı..
10 09.11.2006 01:52
gerçekten güzel bi film. izlemenizi öneririm
8 ahmet aksu08.11.2006 11:19
izlenebilir romantik dramatik ve keyifli your watch please ok?
10 olga kocademir08.11.2006 09:25
çok güzel veanlamlı bir film açıkçası beyenmadim değil.
2 aslı ipek08.11.2006 05:21
walla ben pek beğenmedım konu süper oyunculuk gusel ama çekimler ve kullanılan bazı kelımeler pek hoş deildi:(
9 mehmet aşkın08.11.2006 03:45
valla fena değildi siz şimdi bana diceksiniz ki madem pek beğenmedin neden 10 üzerinden 9 veriyorsun diye sorarsanız cevaplayım SiBeL kEkİlLi olduğu için sibel kekillinin bende film sidileri seti var çok severim kendisini lanet olsun böyle hayata
9 buse08.11.2006 03:24
çok sexsy
9 zeynep08.11.2006 03:23
müthiş alabora iyi bir oyuncukluk sergilemiş sibel kekili biraz ürkek oynamış hoşbir film
0 ugur kaya08.11.2006 02:58
ii bi film gibi.
0 özlem aras07.11.2006 08:41
zamanın da hayran olduğum adam(mehmet ali alabora)şimdi yerlerde...
10 goncik07.11.2006 04:35
walla super olmş dönem filmi izlemeli bazan
10 kevi06.11.2006 06:36
filmi çok beğendim özellikle de Civan Canova çok güzel oynamış komser rolünü. işte türkiyenin gerçeği bu. o kadar işkenceye rağmen yanlış bi adama yapılan işkenceler sonrası durum anlaşılınca kusura bakma Mustafa sen Şehmuz değilmişsin. demesi. ne kadar çok yaşandı bunlar . yazık çok yazık... umarım bir daha yaşanmaz. filmde emeği geçen herkesi kutluyorum. Mehmet ali ALABORA da çok güzel mimikleriyle filme renk katmış. tebnrikler..
10 ali tashotash06.11.2006 03:59
filmi izlemedim ama fragmanlarda gördüğüm kadarıyla film türkiyenin 12 eylül olaylarında ki acı gerçeklerini anlatmakta...cesaret gerektiren bir eser...emeği geçen herkesi kutluyorum...
5 masum güven06.11.2006 01:21
ÜLKEMİZDE 80 YILLARDA YAŞANAN DARBE BÜTÜN HALKIMIZI DERİNDEN ETKİLEMİŞTİ BU FİLM O DÖNEMKİ OLAYLARI ŞİMDİKİ GENÇLERİN ALGILAMASI YÖNÜNDE ETKİLİ OLACAKTIR GÖRÜŞÜNDEYİM
10 bayim06.11.2006 11:18
gzl film izlemedim
0 savaş06.11.2006 10:09
Hem ne bekliyosunuz, drama olan bi filmden ekşin veya öyle acayip efektler bekleyemeyiz. bu filmin konusuyla değerlendirin lütfen
4 dilek yılmaz05.11.2006 10:21
çok basit bence bu kadar kötü olmamalıydı sedaca bir konu etrafında dönülmüş ancak oyuncular süper özellikle altan erkekli bugün izledim ve çıktıktan sonra yarım saat kadar konuşamadım bu ülkenin geleceğini düşüneler neler yaşamış ve bizim bizim teşekkürümüz!!!1
10 Savaş05.11.2006 03:39
Film güzel olmuş bence, hem konusu, ama özellikle konusu, hemde oyunculuk, anlatım, yönetmen yorumu çok iyi... tebrikler...
0 seyhan çolka05.11.2006 02:21
türk sinemasının durumu vahim.her yönetmen 12 eylül den çıkarak mı film yapacak.türk sineması hep yerinde sayıyor.filmi izlemedim ama merak da etmiyorum heeeeeey yönemtmenler size sesleniyorum kendinizi geliştirin
10 ilker özdemir05.11.2006 01:38
etkileyici
8 murat mert çakıroğlu05.11.2006 12:18
Güzel
8 murat mert çakıroğlu05.11.2006 12:14
Gerçekçi film. Güzel anlatmış.
0 zeynep04.11.2006 02:35
güzel. Bu olayı yapanları ve destekleyenleri kınıyorum. ACABA ŞU ZAMANDA BİLE YENİ BİR 12 EYLÜL YAPMAYI DÜŞÜNENLERE NE DEMELİİİİİİİİ
10 çiya04.11.2006 02:57
rafa kaldırılmış anıları yeniden bir tokat gibi çirkefin suratına vurma zamanı çoktan gelmişti.herkes seyretsin
0 ezell03.11.2006 07:29
çok güzel konusu var ilk fırsatta gidicez. 12 eylül cuntasını unutturmayalım...
10 tikko03.11.2006 04:54
Bu filmi izledim. çooooook sevdim. Bir gün onlardan hesap soracağız. Bekleyin.
9 cengiz özer03.11.2006 02:26
sevişme sahneleri çok güzel
10 sevinç02.11.2006 10:06
o dönemleri yaşadığım için çok etkilendim insanlar sanki bu olaylar hiç yaşanmamış gibi davranıyor ama bu tür filmler sayesinde bir nebzede olsa türkiyenin karanlık dönemlerine ışık tutuluyor
0 hazal02.11.2006 10:03
babam ve oğlumdan sonra eve dönüşte 12 eylül darbesini anlatan en iyi filmlerden biri umarım insanlar gereken dersi çıkarmışlardır
0 acem kızı77702.11.2006 07:17
mehmet ali alaboraya hiç yakıştıramadım.o nasıl gidip te bir porno filmi yıldızıyla başrolü paylaşıyor.kendini nasıl onunla aynı seviyede tutuyor anlamıyorum.eskiden kendisini çok severdim.git gide gözümden düşüyor yazık...
0 Dokuz EYLÜL02.11.2006 11:26
umarım ülkemizdeki çarpıklığı iğneleyici bir dille anlatmıştır darbelerle zorlamalarla hiç bir sorunun çözülemeyeceğini etkili bir şekilde anlatmıştır
10 alevi murat01.11.2006 07:15
cok guzel bır fıl
0 Tarkan T01.11.2006 12:41
Umarım hiç bir olgunun ve olayın içi boşaltılarak sunulmamıştır. Aksi takdirde, bu ülkenin kaybedilmiş acı yüzlerinin ruharı filmin yönetmenini rahatsız edecektir. Popülizmden uzak bir yapı arz etmesi gerekir bu filmin. açıkçası bu konuda ciddi şüpelerim var. Yine de ön yargılı olmak istemiyorum. Her şeye rağmen birileri, popüler olmuş insanları filmlerinde oynatarak da olsa, bu ülkenin televolelerle kaybedilmiş gençliğine geçmişin gerçeklerini göstermesi lazım. Tek şar, ne olguların ne olayların içini boşaltmasınlar. Hiçbir siyasi ideolojiye yaranma kaygısı gütmeden, mevcut siyasal iktidar ve kurumlarından korkmadan, olayları nesnel bir bakış açısıyla sunmak, kaba realist akımın temel şartlarındandır... filmin başarılı olması dileğiyle....
0 ulaş barış27.10.2006 11:09
daha gitmedim ama nedense adet oldu bu daebe filmleri bide iyi oyuncuları oynatsalar daha iyi olacak ama nerde nerde popilis biri varsa hadi oynatalım adamın umrunda değil nasıl bi konuyu ele aldığı
0 a.tekin27.10.2006 10:11
ınternete fragmanı izledim güzel bir flime benziyor yoldaş bulursam gitmeyi düşünüyorum
1 menekse aktas25.10.2006 11:03
sınav filmini izlerken kısa bir fragmanını izledim güzel filme benziyor izlemeyi düşünüyorum şimdiden teprikler.