Yorumlar (24 yorum)
10 bilge28.03.2009 07:47
filme hakaret eden arkadaşlar filmden daha anlaşılmaz haldeler. bence ortada bi emek varsa ki var buna kimse hakaret etme hakkına sahip değildir. film düşünmeyi gerektiriyor hala muhakemesini yapıyorum içimde ve kesin bir sonuca ulaşabilmiş değilim... herşeyin açık oldugu filmlere alışkın olan insanlar izlemesin demeyeceğim çünkü hayal gücünü ve düşünce dünyasını geliştirmeleri için bire bir bu film...gerçekten muhteşemdi olay filmi izlemek değil sonunu anlamak ...
7 ayşegül_03.12.2008 10:47
kafam çok karıştı ya, sıradan bir film değil kesinlikle... ama çözemedim , genelde bu tür filmlerde tahminlerim iyidir sonuçla ilgili ama, bu film beni altüst etti... çıkarabileceğimiz birçok sonuç var, hangisi doğrusu bilmiyorum... en iyisi izleyin ve görün, çözebilen varsa bizimle de paylaşsın...
8 Ali kukul11.10.2007 04:25
Film güzeldi en azından ilginç bir senaryosu vardı ancak sonu daha iyi yapılabilirdi.
7 zeynep alaş07.10.2007 09:48
senarist film bitince yüz ifademi görmek için neler vermezdi adam ne yaptıgını bilyor ki filmin adını gitme koymuş bizi uyardı biz dinlemedik
10 DeVraN25.03.2007 11:16
Bu Film nasıl birşeydir ya inanın filmin sonuna kadar zor sabrettim..Meraktan öldüm..Filmin sonu geldi ve ben hala bittiğine inanamıyordum.. Çok film izledim ama bu çok farklı.. Her film karmaşa ile başlar ve sonunda ana fikri verir izleyicinin tüm sorularını yanıtlar..Ama 'Gitme' başka birşey size düşünme fırsatı veriyor..Cvbı da yok siz bulacaksınız.. Uzun Zamandan Beri İzlediğim En iyi Filmdii..Herkese Tavsiye ederim..
10 betuli06.01.2007 04:04
az önce izledim,filmin sonuna kadar allahım nolu yaaa die kendimi yedim,ve sonu beni kopardı üç kere geri sarıp izledim son zamanlarda izlediğim en etkileyici filmdi..ve salak ben ağladım
7 emr31.12.2006 03:33
bu filmi çözmek tamamen kendinize kalmış bişi nasıl bakarsanız oyle görürsünüz?
5 eyüp22.12.2006 01:05
bence film belli bir kültürü yansıtmış yani türkiye%%1%de izlenecek bir film değil ama herkesin zevkleri ayrıdır bilmece türü filmleri sevenler için birebir...
9 carpe diem26.10.2006 12:49
çok beğendim. dikkatli seyredilmesi gereken bir film.flashback lerle kurgulu filmleri seviyorum...özellikle final sahnesi çok ii olmuş... bunu seyredince diğer filmler o kadar klasik ve basit kalıyor ki...bence mutlaka seyredilmeli...hangisi gerçek , kim hasta ,iç içe geçen bir sürü soru sorduruyor insana ...demek ki ii film için rekor bütçe gerekmiyormuş...sağlam bir senaryo ve ii seçilmiş kadro yeterliymiş...brawo emeği geçenlere ...ii seyirler ...
10 ebru01.09.2006 03:05
çooooook güzel
8 Mr CAN26.08.2006 12:13
film öyle ipuçalrıyla doluki ama bu ip uçlarının hangisinin bizim işimize yaradığını bulmakta bir o kadar zor..ancak yine de merakın ve heyecanın hiç tükenmediği bir film film arşivimde yer alacak nitelikte bir film..herkese tavsiye edilir..
1 süleyman ocak22.08.2006 08:18
hayatımda izlediğim en kötü filmi filmde hiç bir mantık yok çok kolpa bir yapım kesinlikle gitmeyin..
9 mert taner14.08.2006 01:04
sinema teknigi , konunun islenmesi , sonuclama ve kurgulama cok basarili. ama kapasite gerektiren bir film. herkese ve klasik turk sinema izleyecisine hitao etmeyebilir.biraz beyin gerektiriyor...
10 creative13.08.2006 04:16
Anlayana sivrisinek saz anlamayana davul zurna az!!! yANİ BAŞKA NE DENMELİ BİLMİYORUM FİLMİN KONUSU BELLİ ANLAYAMIYACAGINI DÜŞÜNÜYOSAN GİTME!
10 merve uzun11.08.2006 07:43
film harikaydı sıkılanları we konuyu anlamayanları bn anlayamıorum başından belliydi filmin konusunun ne olduğu muhteşem bi yapıt tebrikler...
1 gittim02.08.2006 07:52
hayatımda geçirdiğim en boş 2 saati.hiçbir şey anlamadan geri geldim verdiğim paraya acıdım ,vaktime üzüldüm.bu akdar karışık film olur mu be.sevmedim çünkü anlamadım anlarsam belki..
6 ece02.08.2006 05:47
bnce bu filmi zaten anlamak için bu filmin konusuna benzer filmler izlemek lazım anlaşılmayan filminde beyenilmemesi çok normal filme gitmeden önce fragmanlarını ve eleştirmenlerin yorumlarını kesinlikle dinlemelesiniz böylece filmin konusu kavrayarak daha rahat anlayabilirsiniz konu ölüm olunca ölmek ve dier dünya olunca tabiki karışıklık olucak bnce
2 elif29.07.2006 12:27
ya gitmez olaydım bu filme kafam karıştı geri geldim.. acaba oyuncular ne oynadıklarının farkındamıydı bunu merak ettim ben
0 arm25.07.2006 07:37
çok karışık bi film,hçbişi anlayamayacaınızdan emnm.acaba yönetmen bu flmi anladımı???
10 rabia18.07.2006 09:27
ben bu filmi izlemedim ama guzele benzio
0 halime18.07.2006 09:25
bakın geçen gün bizim oğlan kustu bu film o kusmuktan bile daha iğrenç..bakın buradan kardaşım necata sesleirem necat kapım her zaman sana sana açık. ama geçen gün kapadım çünkü cereyan yapii
9 Barış18.07.2006 11:29
Muhteşem bir film herşeyi çözdüğünüzü sandığınız anda aslında hiçbirşey anlamadığınızı ve çözemediğinizi fark ediyorsunuz. 99 dakika boyunca kafanız allak bullak oluyor..
0 kadir yılmaz11.07.2006 01:13
fazla soyluyecek birsey yok GİTME DİYORUM BASKA BİRSEY DEMİYORUM
10 MERYEM BEKLER27.06.2006 01:25
eeeeeee valla güzele benziyo daha izlemedim ama konu süperr