Gönlümdeki Köşk Olmasa


Gönlümdeki Köşk Olmasa Fragmanı

Bilgiler

Yönetmen : Elisabeth Rygard
Senaryo : Elisabeth Rygard Yüksel Işık
Oyuncular : Hikmet Karagöz Bora Akkaş Şebnem Kocatürk Büşra Bora Menderes Samancılar Serra Yılmaz Mazlum Çimen Levent Yılmaz Süeda Çil Selçuk Uluergüven Gülnur Akay
Türü : Drama, , , , ,
Orijinal Adı : Gönlümdeki Köşk Olmasa
Yapımcı Firma :
Yapım Yılı : 2001
Yapım Ülkesi : Danimarka/Türkiye/İzlanda
Vizyon Tarihi : 10.01.2003
Dağıtıcı Firma :
Yorumlar (16 yorum)
9 hasancan14.12.2008 05:43
film çok güzel,geç de olsa izleme imkanı buldum.izlemek isteyen arkadaşlar ben ce tereddüt etmeyin.emeği geçenlere sonsuz teşekkürler...
0 tipitipim24.07.2007 08:00
ya ne kadar tatlı insanları çekiyo sempatik dizisinin gününü iple çekiyorum hele o güzel görünce varya çok tatlı yaaaaaaaa :) eğer bu mesajları okuyorsa bide cevap yazsın msn adreslerine onunla görüşebilmek için ne vermezdim ben tam bir hayranıyım bi msn adresini yazsa ne güzel olur tabi bu bir hayal
10 özlem örel12.06.2007 03:41
bora benim eski okuldan arkadaşım namık kemal i.ö.o dan taksimdeki...çok iyi bi oyuncu anı zamanda okulda harika gitar çalardı...
10 bora hayranı09.06.2007 04:19
filmi falan bilmiom ama borayı çok seviorum gerçekten çok tatlı ona aşııım dienlerede şunu sölüorum aşk gelip geçicidir sakın bunu unutmayınn bora akkaşın resimlerini bulundursanız ve msn adresini alabilsem tam süper olucakk bu puanı bora için veriorumm
10 nurcan fırat22.12.2006 02:39
bora çok farklı işte türkiyenin yeni jönü
8 hasan kaçmaz10.09.2006 02:31
film çok güzel ama bazı kesitleri acemice olmuş ama müzik çok müthiş,mazlum çimende.. birde menderes samancılar.. bugün trt2 de izledim..keşke başka kanallarda önem verse.. büyük bir çoğunluğun böyle bir filmden haberi bile yok.. birde keşke danimarkalılar degilde türkiyeden insanların çekmesi daha hoş olurdu.. buda iyide ama yinede anadoludan biri çekseydi daha iyi olacaktı..
10 hilary01.09.2006 06:53
ya bu sayfa film ile ilgili düşüncelerinizi yazmak için yapılmış bora%%1%yı eleştirmek için diil millet bora%%1%nın msn adresini wercek kadar akıllıydı.Ama madem öle bora tatlı bi çocuk ama gözlerinin altına bişeyler yap
10 seren unveren16.08.2006 11:21
dun tvde borayı gördumm cookkk tatlı umarımm tum hayatı boyunca basrılı ve mutlu olur
10 melissss11.07.2006 11:34
yağmur zamanı dizisiyle tanıdım ve gerçekten çok yakışıklı:):)!!!seni çok seviorm başarılar;);)
10 izel akgün04.06.2006 09:18
filmi izlemedim ama eminim güzeldir bora çok tatlı we başarılı onunla görüşebilmek çok isterdim
10 göksu atalay15.04.2006 05:58
filmi izlemedim ama bora akkaş hastasıyım kimse onu benden daha çok sevemez aşığım ona
10 gülşah çelik05.04.2006 01:21
bora sna resmen hastayımm!!!!
8 beril 30.03.2006 10:39
bora bunu okuycak mı bilmiyorum ama ben datça%%1%dan beril...tebrik ederm
10 merve17.03.2006 11:27
Ben filmi seyretmedim ama BORA AKKAŞ%%1%ın olduğu herşey güzeldir BORA SENİ ÇOK SEVİYORUM
10 büşraaa13.03.2006 09:58
walla filmi falan izlemedim ama bende diğer arkadaşlar gibi bora akkaş fanıyım. ve bilgisayarım ve kalbim onun resimleri ile dolu.SENİ COK SEWİOM.ben büşra
9 ahmet büyükkorkmaz12.01.2003 10:49
halk şairimiz Aşık Veyselin hayatının ,yabancı bir yönetmen ve senarist tarafından sinemaya aktarılmış olması çok üzücü bir durum.