İtalyan İşi

Azılı bir suçlu olan Charlie Croker'ın önderliğinde bir suçlu çetesi, detaylı bir hazırlık sürecinden sonra, Los Angeles?ın tarihindeki en kötü trafik sıkışıklığına sebep olurlar. Böylece, yapacakları mücevher hırsızlığı için zaman kazanacaklardır. Planları, soygunu gerçekleştirdikten sonra, yaya kaldırımlarında sürebilecek kadar küçük olan Mini Cooper'larını kullanarak, trafik açılmadan önce kaçabilmektir.

İtalyan İşi Fragmanı

Bilgiler

Yönetmen : F. Gary Gray
Senaryo : Donna Powers Troy Kennedy-Martin
Oyuncular : Jason Statham Mark Wahlberg Donald Sutherland Edward Norton Jimmy Shubert Mos Def Fausto Callegarini Stefano Petronelli Fabio Scarpa Cristiano Bonora Tiberio Greco Tammi Cubilette Mary Portser Shawn Fanning Christopher Moore Jr. Terrelle Jones Valentine Ebunilo Joel Homan Erik Walker Scott Adsit Boris Lee Krutonog Julie Costello Oscar Nunez
Türü : Drama, Aksiyon
Orijinal Adı : The Italian Job
Yapımcı Firma :
Yapım Yılı : 2003
Yapım Ülkesi : ABD/Fransa/İngiltere
Vizyon Tarihi : 05.09.2003
Dağıtıcı Firma : 0
Yorumlar (23 yorum)
10 film sever10.02.2009 11:13
su an cekilmis olan en iyi soygun filmi konusu ve soyma ekli bakımından mukemmel
6 kiwi26.05.2008 03:48
action severler icin guzel bir film edward norton benim favori aktorlerimden film izlenilebilir
9 sinan uludağ21.09.2007 04:32
jason statham hayranıyım bu filmde ikinci plandaydı ama oynadığı filmlerin hepsi cok güzel ve özellikle size jason stathamın ölüm hattını öneririm
8 kaptan18.09.2007 02:19
filme önyargılı yaklaşmıştım ama film güzel bence...tabii charlize theron daha da güzel...
7 daniz21.08.2007 11:21
bence güzel film düşünmeden eleştirmeyin bizimkiler böyle bi film yaptı mı ki eleştiriyosunuz
0 zehraa21.08.2007 10:09
süper bi filmmm....harikaaa...bn özelliklede mark wahlberg e bayılıyorum..:D:D:D..hehe
0 Abdullah Atlıhan21.08.2007 12:51
arkadaşlar geçin bu filmleri. bakın PRESTİJ diye bi film var gidin onu izleyin. gerçekten pişman olmicaksınız.hatta bana teşekkür bile ediceksiniz. ama tavsiyem filmin düğümü son 5 dk de çözülüyo. bakın baştan söylüyorum ilk cd de sıkılabilirsiniz. ama filmin sonuna dek sabredin, bana teşekkür etceksiniz.....
0 havva kocagöz27.04.2007 01:41
İyi hoş bir film herhalde millet 32 dişini falan riske atınca insanın öle diyesi geliyor. Ama o filmde babası ölen kızın kötü adamın evine (televizyon tamiri içinmiydi neydi) girerken adamı gerçekde televizyon tamircisi olduğuna inandırmak için sürekli bu işte çalışırken diye cümleler kurması ve abartılı bir şekilde işinden bahsetmesi hangi gerizakalı izleyici kitlesi için yazıldı da biz olurda bir kerede anlamayız diye döndü döndü söyledi işte ben o kitlenin kim olduğunu pek anlayamadım
10 ENES25.12.2006 10:54
EY cemaati müslimin ....BİZİMKİLER böyle film yapsın 32 dişimi birden kırarım ...bizimkiler sihirli annem gibi film yapar ancak
0 burak16.12.2006 02:37
süper ben ce harika bir film
10 selin 16.12.2006 02:35
ben bu kadar güzel bir film izlemedim tam benlik bir film herkesin izlemesini tavsiye ederimmmmmmm
10 çağla05.12.2006 10:44
ya bi film bu kadarmı süper olur ya her dakikası bi harika filmdeki muhteşem planlar dahice izleyin derim çok güzel bi film:))
10 Ferhat Aracı27.11.2006 10:29
Muhteşem bir film.Bir bilgisayarcı olarak filmden çok etkilendim ve hayranlıkla izledim.
10 aslı11.10.2006 09:37
mükemmel senaryo sürekleyici bir flim özellikle mini coop.lar harika mutlaka izleyin........
9 fatih berber05.09.2006 12:33
güsel bi filim senaryo bakımından çok beyendim ancak gene iiler kötüleri gene bilindik sonlar yani yenio
8 defne karadağ24.08.2006 11:38
güzel bir senaryo ama bilindik. değişik bir doku ile işlenmiş. ortaya hoş bi ürün çıkmış. izlenmeye değer
9 emrah özbek09.08.2006 05:01
bu filim (acar )olmuş herkesin izlemesini tavsiye ediyorum!!!!!!!!!!!!!!!!! HARİKA WONDER
8 esra reeves31.07.2006 01:05
film güzel özelliklede mini cooperlar :)
10 sena yazıcı17.06.2006 04:25
mark WAHLBERG in fanatiği oldum çıktım fillm süper tavsiye ederim
1 mustafa maci11.10.2005 07:58
bu filim cok güzel.
0 betüş21.09.2005 05:25
film tek kelime SÜPER........
9 ogün ZIVALIOĞLU11.10.2004 07:01
harika sürekleyici bir film charlize theron we norton ın oyunculuğu ile bence tartışılmaz bir klasik
8 eren düzgün12.09.2004 05:47
cok güzel flm