Pan’ın Labirenti

Del Toro’nun merakla beklenen filmi Labirent, İkinci Dünya Savaşı sonrasında geçen fantastik bir yolculuğun hikâyesi. 10 yaşındaki Ofelia yeni taşındığı evin arka bahçesinde esrarengiz bir labirent keşfeder. Labirentin içerisinde yaşayan Pan adındaki yaratık küçük kızın tüm yaşamını değiştirecektir

Pan’ın Labirenti Fragmanı

Bilgiler

Yönetmen : Guillermo del Toro
Senaryo : Guillermo del Toro
Oyuncular : Maribel Verdú Ariadna Gil Doug Jones Eusebio Lázaro Sergi López Ivana Baquero Álex Angulo Manolo Solo César Vea Roger Casamajor Ivan Massagué Gonzalo Uriarte Francisco Vidal Juanjo Cucalón Lina Mira Mario Zorrilla
Türü : Drama, Fantastik, Savaş
Orijinal Adı : El Laberinto del Fauno
Yapımcı Firma :
Yapım Yılı : 2006
Yapım Ülkesi : İspanya, ABD
Vizyon Tarihi : 06.04.2007
Dağıtıcı Firma : 0
Yorumlar (74 yorum)
4 özden dal08.10.2010 03:05
Filmi merakla seyretmek için aldım Hayal kırıklığına uğradım.Fantastik yönü çok zayıf kalmış Üstelik çok kasvetli ve karamsar bir film Kızın üvey babasının kötü ruhu ön planda Bu adam bu kadar kötü olmak zorundamıydı?Bunca yahudi soykırımı ,Hitler Almanya sını konu alan filmler izledim. Bu film kadar moral bozucu ve karamsar değildi.Hele çocukların seyretmesini hiç tavsiye etmem.
10 Onur Camshft09.04.2010 03:01
Oscar ' ı fazlasıyla hak ediyor !!!
9 zeki polat05.12.2008 12:19
Film bence çok güzeldi. Ofelia nın üzüm yemesi bence filme renk katmış çünkü ne olrusa olsun o bir çocuk ve bence bize bunu hatrılatmak istemiş yönetmen. Tek beni rahatsız eden nokta ise mahsen kapısının kiletle açılmasıydı bu bence çok basit kaçmıştı. Öyle ya bu kilit bırakın bombayı bir kurşunla dahi hatta ve hatta dipçik darbesiyle dahi açılabilir böylece Mercedes tehlikeden uzak tutulmuş olabilirdi.
8 ÖZGÜR ÇORUM24.09.2008 02:02
Filmin sonunu pek bağlayamamışlar...bunu göz önünde bulundurmazsak harika bi filmdi..Birde kızın yememesi gereken üzümü neden yedi biraz saçma olmuş çok akıllı bir kız çünkü canlandırdığı karakten..
9 mehmet polat13.09.2008 09:47
harika bir fantastik film..özellikle sonunu gerçekten çok iyi bağlamışlar..izlemeye değer film
10 sun cloud01.02.2008 12:04
filmin konusu çok iyiydi bu teknik açıdan bakmamı engelledi diyebilirim ..ayrıca karşılaştırmalardaki vurgular filmin en önemli özelliğiydi..sonlara doğru özdeşleşme o kadar yoğunlaştı ki artık hıçkıra hıçkıra ağlamamak için sebep aranmaz oldu.
9 baran polat23.12.2007 10:37
uzun zamandır almadığım bir tat oldu bu film benim için.fantastik,büyüleyici ve farklı bir film.filmin tek zayıf tarafı müziğinin etkisiz olması.
10 arzu20.11.2007 01:07
Ofelia fantastik dünyasında, acı gerçeklerle dolu acımasız dünyasından kaçış yolları arıyor...içindeki bitmeyen iyimserlik ve merhamet gerçektende kurtuluşu oluyor..fantastiklik ve gerçeklik bu filmde tam anlamıyla ortaya çıkmış.tek kelimeyle 10 numara!
9 hayat karaaslan18.11.2007 02:41
herşeyden önce derinliklerinde büyük bir mesaj barındıran bir başyapıt. bu filmde ağlayacağımı hiç tahmin etmezdim...
0 14.11.2007 07:16
yıllar önce izlediğim david bowie nin filmi labirent in büyükler için olan versiyonuydu. gerçekçi ve acımasız. her ikisini de çok sevdim.
10 ikona21.10.2007 03:30
Herseyden once gormeyı bılmenız gerekıyor.Filmin icinde oyle anlamlı bır mesaj var ki....Kız,sonunda İCİNDEKİ CENNETE ulasıyor.Bundan ote bırsey olamaz ve bunu bukadar ıyı hıssettırebılmıs bır fılm daha tanımıyorum...Tabi anlayana....
10 Cuma Polat29.09.2007 08:38
Hiçbir film beni bu kadar etkilememişti. Sadece müzikleri bile insanı bambaşka dünyalara götürüyor. Mutlaka izlenmeli. Oyuncuların çok iyi bir performansı var.
10 semih şengül16.09.2007 12:16
son yıllarda izlediğim en güsel filmdi ve filmin sonunu güzel bağlamışlar son zamanlarda ilk defa bu filmde gözümden yaş damladı emeği geçenlere teşekkürler
10 azat02.09.2007 11:00
bu sene izlediğim en mukkemmel filim bence her nekadar birbirinden ayrı konular olsada yonetmen çok mukkemmel bir şekilde bağlamış hele o sonu beni en çok etkileyen yonu o olduu bence bir son ancak bu kadar guzel biter beni çok etkiledi filim...
10 emel 25.08.2007 02:55
Film son derece harika islenmis,filmdeki sahneleri izlerken gercek hayattan koptugumu hissettim,korku ve heyecanla ne olacak diye bekliyosunuz,film kücüklere masal seklinde baslasa da büyüklere hikaye aslinda,ve film o kadar müthis bir finalle bitiyor ki baska sekilde bitemezdi dersiniz,Son birkac yildir kalitenin iyice düstügü dünya film sektörü icin büyük bir örnek,filmin sonunda herkesin suratinda inanilmaz bir keyif ve saskinlik vardi,cünkü baslarken ah,offlu ispanyol sinemasi canim diyenlerin yüzleri filmin notunu vermisti.. Kiytirik ticari film yapma ustalari Yilmaz Erdogan,Sinan Cetin' bu film ve del tor'dan ders alamali...eveett degerleme 10/11:))
10 eren uras25.08.2007 02:44
2007nin hatta son 10 yilin en iyi yapimi her nekadar fantastik-dram türü olsa da tam bir dram..del toro'nun mükemmel yapiti..Filmin bas kahramani ise tabiki kücük yasiyla inanilmaz performans gösteren ofelia(ivana baquero),bir masalla basliyor ve bir kizin bakis acisiyla bu güzel masali sonlandiriyor,Fantastik ögeler o kadar cizgi halinde islenmis ki,film heyecan dalgasini her dakika art1ran bir yükselisle nefesleri kesiyor,filmin final sahnesi ise;yorumsuz,ispanyol sinemasindan beklenilmeyen bir basari,filmi yüzüklerin efendisi ile kiyaslamak ise o kadar gülünc ki,ben romanini okuduktan sonra filme gittigimde pisman olmustum,Pan'in Labirenti Bu yilin oskarini almali...10/10
7 Yağmur22.08.2007 10:56
ben beğendim yani ilginç bir flim gibi.ama gerçekten hayal dünyasıyla gerçeğin bu kadar iç içe işlenmiş olması çok hoş.
8 medine aksin21.08.2007 10:13
film çok ilginçti,o yönden güzeldi.saçmalamadan fantastik ögelere yön vermişler!!bunu yapan da çok azdır zaten.....
7 poter13.08.2007 03:25
ben çoook güzel bir film diye gitim ama yine de bişeyler eksik kalmış.Labirent de o kadar mı dedım yanı...Yine de güzeldi yüzüklerin efendsi ile kıyaslamak ıcın gıttım ama onla asla kıyaslanamaz ama guzeldı....
10 aslı09.08.2007 07:44
hayalle gerçeğin birleştiği sonucun izleyiciye bırakıldığı bir film..son 2 yıldır izlerken bu kadar etkilendiğim bi film olmamıştı..müthiş bir hayal gücü insanı kendine çekiyo..BENCE HEMEN GİDİN!!
10 tuğçe arık07.08.2007 01:17
çok etkileyici bi filmdi.labirenteki olanların yanısıra anarşistlerin durumuda çok güzel işlenmiş.özellikle filmin sonu bni çk etkiledi.ama yine de o pan denen yaratığa güven olmaz diyorum bn.çok esrarengiz ve ürkütücü.filmi beğenmeyenlerin daha sığ filmlerde daha mutlu olacağına inanıyorum!!!
8 mustafa28.07.2007 10:09
çok aşırı film tutkunu bir insan olarak hiç bir filme çok büyük beklenti ile gitmem. beklentisi büyük arkadaslar sanırım bu yüzden beğenmemeişler genellikle bu filmi yüzüklerin efendisi ile kıyasladıkları için yorumcular, bu yanılgıya düşmüşler gibi. neyse film bence çok spesifik, bu yüzden çok beğeni topladı, olaylara değil karekterlere odaklanırsanız çok daha farklı bi film olacaktır. kesinlikle izlenilmesi ve arşivinizde olması gereken bir film
10 hira yürekli25.07.2007 03:05
film bnce mükemmeldi ben arkadaşlarımla gittim ve çok beğendim. Ama gerçekten filmin adı ile konusu çok alakasız olmuş.yinede çok gerçekçi olmuş
4 hasan durmaz25.07.2007 12:35
Hayatımda hevesle bekleyip izledikten sonra hayal kırıklığı yaşağıdım tek film. Fragmanı ve film tamamen alakasız. Fragmanda epey gerilim dolu bir film izlenimi var. Hatta film türü olarak da fantastik gerilim verilmiş afişlere.Ancak salak saçma bir gerilla-askeri savaşını anlatan bu esnada küçük bir kızın hayal ürünü olan periler ve perilerin buna yaptırdığı 3 tana abuk sabuk bişiler var filmde. ismi de yanlış seçilmiş. Bir filmin ismi fil hakkında ip ucu verir oysaki ana tema gerilla-askeri savaşı.. bağımsızlık telaşı.. çok alaksız olmuş yazık oldu parama :))
4 hasan durmaz25.07.2007 12:34
Hayatımda hevesle bekleyip izledikten sonra hayal kırıklığı yaşağıdım tek film. Fragmanı ve film tamamen alakasız. Fragmanda epey gerilim dolu bir film izlenimi var. Hatta film türü olarak da fantastik gerilim verilmiş afişlere.Ancak salak saçma bir gerilla-askeri savaşını anlatan bu esnada küçük bir kızın hayal ürünü olan periler ve perilerin buna yaptırdığı 3 tana abuk sabuk bişiler var filmde. ismi de yanlış seçilmiş. Bir filmin ismi fil hakkında ip ucu verir oysaki ana tema gerilla-askeri savaşı.. bağımsızlık telaşı.. çok alaksız olmuş yazık oldu parama :))
10 kübraaa22.07.2007 01:19
gerçekten etkileyiciydi dikkatle izlenirse gerçekten ödülleri hakettiği anlaşılıyor
0 Ofelia21.07.2007 05:04
Ya biri bana söyleyebilir mi burada hayal mi görüyo yoksa gördükleri gerçek mi? Ama sonuç olarak berbat bir filmdi.
10 Gülay Yıldız21.07.2007 05:03
tek kelime ile harikaydı. 2. Dünya savaşı sonrası hikayeyi muhteşem bir fantastik öykü ile bütünleştirmişler.... Hala etkisindeyim
10 summerwine16.07.2007 02:19
filme 10 üzerinden puan vermek çok kolay çünki hakettiği tek seçenek 10!!! fantastik kurgunun hayatla bukadar güzel noktada birleşeceğini tahmin edemezdim.mutlaka izlenmesi gereken bir film.benzeri yok...
10 büşra30.06.2007 03:14
MYA ve selin adlı kişilere söylüyorum filmden birşey anlamamış olmaları zekalarıyla ilgili önceden de demiştim filmi yüzeysel olarak izlemeyin tabanda alt tabakalarda bize çok fazla şey veriliyor heralde bu kadar insan salak değil bu film cannes film festivalinde 22 dakika ayakta alkışlandı eğer bir çocuğun perilerle olan ilişkisi ise o kadar insan yaşını başını almış niye izlesin,beğensin bunu biraz düşünün demekki her yaş grubuna birşeyler veriyor filmi bir kez daha izleyin yaşamımızdan ne kadar fazla değerler katılmış eminim anlarsınız iyi seyirler
10 güleserbedel28.06.2007 04:16
bence bu film gerçekten bir harika çok güzel olmuş bu yüzden filmi 5 kere izledim tek kelimeyle harikaaaaaaaaaaaaa
0 MYA27.06.2007 10:59
bu filme puan bile verilmez saçma salak bi film zaman ve para kaybı harika yazan arkadaşlar ilk defa mı sinemaya gittiniz yapmayın etmesin beni sinir etmeyin gitmeyin be kardeşim gitmeyin sinemacıların yalanları bunlar film türkiyede değer kaybetmesin filmin parası çıksın diye yapılmış yorumlar bunlar diye nitelendiriyorum yoksa beş para etmez
2 selin27.06.2007 09:29
bence hc guzl bi film deildi konusu yoktu cok karısık bi filmdi hc yalınlık yoktu 3 karmasık olay bn hc beyenmedm sacma sapan bi yaratıkla görsellik katmaya calısmıslar bnce irenc tawsıye etmm
10 cabir özcan26.06.2007 03:42
gercekten son zamanlarda ızledıım en mukemmel filmdı.kucuk bır kızın dunyasıyla gercek ve acımasız bı dunyanın gerceklerı bu kadar etkıleyeceği biçimde werılmıs. bence izlemeynelerın derhal izlemesı gereken bı fılm
10 atakan aras21.06.2007 10:55
harika üzeri yaa hayatımda zilediğim en güzel film.. bi yönden ahiret hayatını ispetlıyo.. ben bayıldım yaaa
10 ismail20.06.2007 01:12
bence cok guzel bır fılm hayatımda gordugum en guzel fılm herkeze tavsiye ederım
10 Hatice xxx16.06.2007 03:38
film gerçekten güzel tabiki anlayana herkes bir peri masalı olduğunu sanıyor ve bu yüzden anlamakta zorlandığını düşünüyorum aslında filmin altında yatan anlam bence çok güzel ve anlamak biraz zor lütfen bu filmi ''avrupa yakası''nı izler gibi izlemeyin iyi seyirler
10 büşra09.06.2007 04:53
bence film harika filme o kadar az ödül vermeleri çok saçma filme kötü diyenler filmin görünürdeki yüzünü anlamış olanlar filmin altında aslında bize o kadar çok şey veriyorki bu filim çocuk filmi değil bence aslında içinde bulunduğumuz yaşamdan o kadar fazla değerler katılmışki tabi anlayana ben filmi izledim ve çok beğendim herkesin izlemesini tavsiye ederim kesinlikle önyargılı davranıp izlememezlik etmeyim
8 emrah08.06.2007 06:39
bence film iyi derecede cekilmiş bir film am iki bölümden oluşuyor biri fantastik bölüm diğri ise ispanyanın o dönemdeki siyası durumu ...benim beğendiğim bölüm siyasi bölümü gercekten de iyi cekimler var ..kominizmin nasılda büyüdüğünü gözler önüne seriyo.en iyi rolu ise kesinlıkle subay oynuyo hari bir oyun cıkarmış valla..ödül konusu ise başlıbaşına bir hakediliş...devamı gelir umarm
10 |morbid08.06.2007 12:46
Bu filmi izleyen fantastik bir film bekliyor ancak olayların ne denli geliştiğini anlayamıyor... Bu film aslında Fantastik sınıfa konmamalı çünkü burda yapılan asıl olay Fantastisizm değil burdaki olay bir kızın hayal gücü ile İspanya'nın siyasi dönemlerinin bir arada ahenk içinde sunulması bunu başarabilen yönetmen azdır... Guillermo Del Toro gayet başarılı bir senaryo yazmış ve çok iyi yönetmiş... Kan isteyen arkadaşlarımızya da Yüzüklerin Efendisi gibi bir film bekleyen arkadaşlarımzız bu filme uğramasınlar çünkü bu film komünizm içerikli fantastisizm ve realizmin ahenkinden oluşan ayrıca psikolojik bazı konulara da değinilmiş bir filmdir... Bu filmdeki konuyu 'Çıkarların için başkalarını tehlikeye atma kendini yak!' olarak değerlendirenler bence gidip Daha Hızlı Daha Öfkeli, Amerikan Pastası gibi konu içermeyen filmleri izlesinler(bunu bir hakaret olarak kabul edebilirsiniz) en azından o filmlerde anlamaları gereken bişey yok boş boş ekrana bakıyorsun... Böyle derin filmler derin insanlar içindir... Zeki insanlar içindir... Kendi hayatını yönlendirip başkalarının aklıyla oyunlar oynayabilenler içindir... Bu filmi yapan insan gibi! Saygılar!
10 Ekin Nalça08.06.2007 12:29
Kesinlikle güzel filmdi... Tabii filmi bir masal olarak görmeyip de izleyenlere... Bu film içindeki açıklamadan çok daha fazlasını barındırıyor ve böyle bir filmin Türkiye'de oynatılması ilginç :))
10 yengeç07.06.2007 02:08
harika bir filmdi.tek başıma izledim sinemada ve çok etkilendim.küçüğün oyunculuğu çok güzel.bir de evdeki casus kızın.gerçekten çok güzeldi.izlemelisiniz.çocukca gelebilir size peri falan ama hepimiz birazda olsun çocuk değil miyiz zaten:)
10 ethem dicel29.05.2007 10:27
filmekız arkadaşımla gittim veikimizde çok etkilendik.ispanyamüthiş bir film çıkarmış kız oyuncunun oyunculuğu çok etkileyici.bir anda onun yeride olmakistedim daha filmin etkisideyim...
10 özlem erden29.05.2007 10:23
film süperdi bence kız yaşamındaki olumsuzlukları yaşattığı hayallerle kapatmaya çalışıyo.çokgişe yapmamasına rağmen mütişti izlerken çok duygulandım...
10 kevsercik23.05.2007 04:50
gerçekten çok hoş tüylerim diken diken oldu izlerken mutlaka seyredilmesi gerek bence herkese iyi seyirler
1 tayfun özkan21.05.2007 03:29
Fantastik kurgu az da olsa birbiriyle bağlantılı olur bence olaylar fazlasıyla kopuk.Mesele sadece kurbaga ve keci degil periler bide acayip bir yaratık var başkada bişey yok 3 karakterle fantastik yapılmaya çalışılmış demek daha doğru ;) fantastik öğeler cıkarılıp tarihsel havasıyla bence daha iyi olurdu film
10 Holyguide20.05.2007 01:52
Tayfun ozkan kardesim.. Zaten fantastik kurgu 'doga ustu olaylar' ve kimilerine gore çoook saçma we gerçekde olmayacak kurgulardir.. Yani.. keçi adam we kurbaga fantastik kurgudur EVET...
9 ayşa18.05.2007 10:09
Farklı farklı başlayan 3 olay;(ofelia'nın,Mercedes'in ve gaddar yüzbaşının) çok güzel şekilde kesişerek film bitiriliyor.Ben beğendim.Mutlaka görülmesi gerekir diye düşünüyorum.
9 ofelia alonjua15.05.2007 07:37
Filimde bazı yerlerde çelişki içinde kalmanız dışında bence son zamanlarda izlediğim en güzel ve duygulu filimlerden biriydi.Özellikle Ofelia için ninni söylerken araya giren müzik harika.Fantastik,duygu ve tarhi filiminin bu kadar iyi harmanlaması çok güzel.Bence ofelia'nın gördüğü gerçek fakat sadece o görebiliyor yoksa nasıl bebeği kaçırıken tebeşirsiz görünmeden girebilirdi ki.Ya da annesinin hastalanması ve aniden iyileşmesi.Dediğim gibi bir çok çelişkide kalınıyor fakat gayet güzel gitmeli izlemeli ve arşivlenmeli bu yapıt
10 arda daşdemir14.05.2007 07:23
film gerçekden mükkemel ... avrupa filmi zaten sanaatı tartışılmaz.selin stone arakadaşmıız saçma bir eleşediride bılunmuş. Bi kere o filmde ofelianın elinden periler kitabı düşmüyodu yane perilere inanması doğal ayrıca filmin sonu da gerçekden çok iyşidi;):):) özelillkle müziğini de beğendim demek istyorum
10 selami ağca12.05.2007 12:11
gerçekten manyak bir filmdi...izledikçe meraklatıyo adamı...herkese tavsiyem...gidipte beyenmeyen varsa gerçekten o adam gerçekten filmden anlamıyodur mutlaka...tek kelimeyle film süperdi
1 tayfun özkan04.05.2007 01:49
Ya gerçekten anlamıyorum böyle bir filme sırf dünya sinemasından diye övgü yağdıran insanlara bi yorum getiremiyorum.Son derece karmaşık ve ne olduğu belli olmayan bir film.Sanatsalmı vahşetmi fantastikmi tarihimi anlayamadım.Filmdede bir çok nokta belli belirsiz bitiyor filmde.Fantastik bir film olarak nitelendirilebileceğini zannetmiyorum keci adam periler ve kurbağa :) yanındada vahşet.Yerel bir tarihi film olmuş daha çok.Eğer sanat kurbaga ve keci adamla berbat kostümlerle yanında şişeyle burun kıran silahla birbirini dograyan adamların oldugu filmlerse türk sineması bir suru dönemine göre sanatsal oscar a aday film yapmıştır .Objektif olalım yerden yere vurdugunuz amerikan sineması kurgu, efekler ve sanatsal olarak avrupa ve diger film endistrülerinin çok çok üstündedir ki her film endistrüsünde anlamsız ve kapital yaklaşımla filmler cıkabilir.Sonuçta beğenmedim açıkcası daha iyi şeyler bekliyodum.tşk
0 selin stone30.04.2007 06:47
bencede çok kötü bir flimdi bu mu dünya sineması bu mu fantastik bir öykü.evt sadece askeri bölümü alsaydı flim işgence sahneleri falan daha yoğun olsaydı evt flime güsel die bilirim ama alaksız bir kız perilerle yok canavarlarla gezinip duruo ve kız ilk kez karşılaşmasına ramen yaratıklarla sanki insanla karşılaşmışcasına hiç tepki vermio azcık korku olurya insanda yok vallah hele bir sahne vardı sinema salonundakilerle birlikde oldukca güldük(gidenler bilir kurbağa sahnesi) evt bencede bu işi amerikalılara bıraksak daha iyi ne yazıkki üzülürek söylüyorum adamlar flim yapıyorlar ses efekleriyle görüntü kaliteleriyle en kötü bir flimi bile harika suna biliyorlar bize..
0 ali aygen30.04.2007 05:24
nurdan abla ben seni cok sewdim :d birlikte cnemaya gidelim sen önemli yerlerini anlat1rs1n bana gülecegim yerleri sölersen sewinirim...
9 Nurdan Tanyeri30.04.2007 09:36
Yukarıdki gençlerin yorumlarını okuyunca sinema sanatından ne denli bihaber olduklarını üzülerek bir kez daha fark ettim. Ama suç onlarda değil, doğduklarından beri kendilerine dayatılan Amerikan sinema örneklerini izlemekten dünya sineması diye birşeyin olduğunun farkına varamamalarının suçu onlarda değil. Gelişen, hatta patlayan Çin sineması,işte Pan gibi İspanyol, Yugoslav vs.gibi dünya sinema örnekleri onlara saçma-zırva geliyor. Harry Poter ve Yüzüklerin Efendisi onlar için en baba filmler, varsın öyle olsun. Ben ise Pan'ın Labirentini izlerken büyük keyif aldım. Eline sağlık genç İspanyol yönetmenin.
1 melisa nobert30.04.2007 01:19
ya ben böle berbat bir flim görmedim yapmayın arkdaşlar tmm zevkler ve renkler tarışılmazda bu kadarda bariz kötü flim olamaz bikeren konu kesinlikle çok saçma zaten 2 farklı konu işlenio sonu zaten saçmalık ötesiydi açıkcası bence zamn kaybıydı... yinede siz bilirisnzi gidin ve şok olun:)
10 ali aygen29.04.2007 07:10
film gercekten cok sağlam ödülleri gercekten fazlasıyla hak etmiş allahı war adamlar film yapıyoyani... ama filmin fragmanını bile izlemedim ... umarım öledir...
6 aslı27.04.2007 08:33
o kadarda güzel değildi işkence sahneleri sinir bozucu pek fantastik sayılmaz
9 Pelin26.04.2007 04:58
Bence güzeldi ama son 5dksını göremedim ama çok süperdi bazı yerleri vahşetti böle bi iğrendim ama süperdi
0 Kâmile SILA25.04.2007 09:21
Orta dercede güzel bir filmdi.Filme konusuna falan bakmadan değerlendirirsek iyi de, hiç konusunu anlatmıyor.Pek önermem ,vizyonda daha güzel filmler var ben de pişman oldum gittiğime birazcık.Bennu arkdaşımıza da katılıyorum kesinlikle Harry Potter bin basar...
2 Bennu yılmaz25.04.2007 09:17
Hiç beğenmedim arkadaşlar fantastik film falan deil eğer fantastik film arıyorsanız daha doğrusu fantastik birşeyler arıyorsanız Harry Potter ın tüm kitaplarını alın okuyun gerçekten 1000 sayfalık kitap bir günde bitiyor bu film ise insanların içini karartıyor...
1 E.T.25.04.2007 09:12
Ben öyle fantastik falan diye gittim, iç savaşı izledim ,işkencelerle dolu film ,aşırı sinir bozucu hiç beğenmedim , hiç önermem.Konuyla alakası yok ayrıca çoğu sahnenin...
0 xxgirl18.04.2007 12:43
Daha izlemedim ama ilginç bi filme benziyo çok merak ediyom Allahın izniyle bu salı izlicez.Biz arkadaşla tam bi korku filmi fanatiğiyiz inşallah izlemeye değerdir.........
7 Musa KOCA17.04.2007 12:54
Bu nasıl iş yaa.. kimi küfür edio, kimi filmden sahneler anlatıo.... Adam gibi beğendiniz mi beğenmediniz mi ondan bahsedin... Bu mesajları denetleyen kimse yok mu.. bu arada paranın karşılığını veren bu aralar vizyondaki yegane film..
10 sıla önder17.04.2007 09:24
film her duyguyu içeriyor.ben yunan mitolojisine meraklıyım pan diince galiba yunanla alakalı bi şeyler var die düşündüm tam tersi yunan mitolojisinden bile etkileyici bi film.hele o ikinci görevde midem korkuyla kasıldı.annesinin adamotunu ateşe atması da bayağı bi etkileyiciydi....
3 B.K.15.04.2007 11:19
Bugun izledim filmi ancak hic begenmedim, filmin sonlarina dogru labirent ile alakali bir konu kalmiyor.....acikcasi kotu idi...
4 DİPLOMAT.Ü14.04.2007 05:12
Zaman kaybı sayılmayacak bir film ama yinede etki bırakacak bir senaryo ya sahip değil
9 onur ozdemir13.04.2007 07:01
Çok iyi film,hayatı anlatıyor,dini ögelerin sembolize edilmiş örnekleri de var filimde.Hatatın ta kendisi belki de bu film,gerçek insan olmak ne demek anlıyorsunuz.Kızın çok güçlü karakteri var.Son sahne ise çok etkileyici,gözyaşlarınız sel olup akabilir.
4 zeynep08.04.2007 12:41
Av_Mustafa küçük çocukları korumak ve terbiyesizleri uyarmak adına terbiyesizlik yapıyorsun...insanları uyarmanın kibar yollarından bihaber olan bi insanın filmleri eleştirmesi çok ironik gerçekten!filme gelince çok kaliteli bulmadım,izlenmese de olur...
6 halil ibrahim okka08.04.2007 12:22
faşizm tarihlerinden belli belirsiz bir kesiti hayal üzünü diye yuturmaya çalışmışlar birkaç sahne hariç filmde hiçbirşey yok görsellik ve konu sıfır tek iyi şeyse müzik kısacası vasatın üstü
1 alptekin erdogan06.04.2007 08:13
Arkadaşlar ben bu filmi aylar önce seyrettim. Bana göre oldukça saçma yapılmış bir film. Seyretmek isteyen bence ucuzdan VCD ni alsın izlesin.
10 baris kumas03.04.2007 11:56
uzun zamandır seyrettiğim en güzel film fantastikle gerçek hayatı birleştirmişler değişik ve başarılı tavsiye ederim
6 serdar sarıhan28.03.2007 05:36
12 yas altı cocuklar icin gercekten ideal ve ilgilerini cekecek bir film buyukler icin ise pekde artısı olmayan bir film..
10 yusuf danyel21.03.2007 10:44
mükemmel bir fantastik film. bildigim kadarıyla ispanya degil meksika yapımı.