Şanslı Slevin

Slevin’in (JOSH HARTNETT) hayatı hiç iyi gitmemektedir: Yaşadığı binanın mühürlenmesine karar verilmiştir; bir soyguncuya kimliğini kaptırmıştır; ve kız arkadaşını başka bir erkekle yakalamıştır. Los Angeles’tan ve sorunlarından bir süreliğine kurtulmak için arkadaşı Nick Fisher’ın New York’taki dairesinin anahtarını alır. Ama kötü talihi peşini bırakmayacak, işler daha da sarpa saracaktır. Haham (SIR BEN KINGSLEY) ve Patron (MORGAN FREEMAN) New York’un yer altı suç dünyasının iki saygın ve korku uyandıran mafya babasıdır. Bir zamanlar ortak olan iki adam şimdi birbirlerinin en büyük düşmanıdırlar ve operasyonlarını aynı caddede karşılıklı malikanelerinden yürütmektedirler. Ellerinde tuttukları güce rağmen, paranoyanın esiridirler ve son 20 yılda kalelerinden bir kez olsun çıkmamıştırlar. Ancak iki adam arasındaki gerginlik tırmanmaktadır. Patron, oğlunun ölümünün intikamını almak için, Haham’ın oğlunu öldürmeyi planlamaktadır. Ama bunun bir infaz olduğu anlaşılırsa, Üçüncü Dünya Savaşı çıkacağından çekinen Patron, bu sorunu çözmek için ünlü kiralık katil Goodkat’i (BRUCE WILLIS) tutar. Goodkat’in planı basittir: Patron’a yüklü miktarda borcu olan bir kumarbaz bul ve onu borcuna karşılık Haham’ın oğlunu öldürmeye mecbur bırak. Hedefleri kim midir? Nick Fisher. Bu arada, Nick Fisher’ın dairesinde, Slevin, bir fincan şeker istemek için kapısını çalan güzel ve hayat dolu komşusu Lindsey’yle (LUCY LIU) tanışmak ve flört etmekle meşguldür. Kapıyı bir sonra çalan kişi ise Patron’un Nick Fisher’ı almaya gelen fedaileridir. Tüm itirazlarına rağmen, Slevin’in aradıkları kişi olmadığına bir türlü inanmazlar ve onu Patron’un malikanesine götürürler. Patron teklifini net bir şekilde ortaya koyar: Slevin, Haham’ın oğlunu öldürdüğünde, borcu silinecektir. Slevin kısa süre sonra da Haham’ın adamları tarafından tartaklanır çünkü onlar da kendisini Nick Fisher sanmışlardır. Nick’in Haham’a da oldukça yüklü miktarda borcu vardır. İki mafya babasına yaptığı gezilerin ardından, Slevin, aralarında Brikowski’nin (STANLEY TUCCI) de bulunduğu en iyi New York dedektifleri tarafından yakın takibe alınır. Slevin ve çok yakınlaştığı Lindsey çemberin daraldığını hissedebilmektedirler. Genç adamın bu yanlış kimlik kıskacından kurtulmak için bir şey yapması gerekmektedir; belki akla gelmeyecek bir şey.

Şanslı Slevin Fragmanı

Bilgiler

Yönetmen : Paul McGuigan
Senaryo : Jason Smilovic
Oyuncular : Mykelti Williamson Bruce Willis Josh Hartnett Lucy Liu Peter Outerbridge Ben Kingsley Scott Gibson Morgan Freeman Stanley Tucci Dorian Missick Michael Rubenfeld Kevin Chamberlin
Türü : Polisiye, Drama, , , ,
Orijinal Adı : Lucky Number Slevin
Yapımcı Firma : FilmEngine
Yapım Yılı : 2006
Yapım Ülkesi : ABD
Vizyon Tarihi : 21.04.2006
Dağıtıcı Firma : Warner Bros
Yorumlar (35 yorum)
8 harun gülle23.06.2009 01:43
ben aslında filimi sansürsüz seyrettim ama ilk başlarında çok sapık yerleri var dı ama sonraları ne kadar güzel bir film olduğunu anladım güzel olmuş
10 büşra çakmak24.07.2008 11:15
filmin başlarında sıkıldım az kalsın kapatacaktım sonra josh hartnett için kapatmaktan vazgeçttim iyiki kapatmamışım başta dağıtılan konu mükemmeel bir biçimde toparlanıyor sabırla bekleyin sonunu tavsiye ederim
7 kiwi14.05.2008 05:43
filmin ilk bir saati hicbir sey anlasılmıyor ama sabretip sonuna kadar izlerseniz film guzel bir hal alıp keyif veriyor bruce willis ve josh hartnett oyunculuklarını konusturmuslar
10 hly15.08.2007 03:09
harika bi film hayatımda izlediğim en harika film 50 kere olsa 50 kere daha izlerim herkese tawsiye ediorum kaçırılmamamlı.sonunda şok olmuştum tüğlerim diken diken oldu yaaa mükemmel:)))
10 isa kayahan31.07.2007 06:38
çok güzel yazılmış bir senaryo çok güzel oynanmış bir film bir bulmaca gibi insanı önce bir geriyor sonuyla hayran bırakıyor bence süper
10 tugbaa20.07.2007 12:01
mukemmel..asık olunası o ınsan josh ınanılmaz bı performans hersey,herkes super...
9 alper aksoy18.07.2007 03:44
kesinlikle izlenilmesi gerekn bir film bence,hem sürükleyici hem şaşırtıcı.izlerken düşünmeyi sevenlere kesinlikle öneririm..
8 MaTaDoR_5317.06.2007 12:06
karmasık gelebilir film ama sonu süper bitiyo süprizler cok fazla
10 gfdsg16.06.2007 04:53
ya bu insanlar puanlamayı bilmiolar yada yorum yapmayı bilmiolar...çok süper güzel harika deyip 4 yada 5 puan veriolar ne manası kalıosa..bence ön yargısız puanlamalı..ayrıca film süper o 5- 6 verenler daha yüksek vermek için bi filmden daha ne bekliolar merak ediorum dogrusu
10 SEMA ÇALIN21.05.2007 03:08
tam testere tadında bi finaldi. izediğim kişilerle beraber yok artık yaaaa dedik. süper filmdi. tebrik ederim.
10 zeliş13.04.2007 11:26
izledikten sonra unutamadığım replikleri sürekli aklıma gelen bir film benim gibi balık hafızalı biri için süper ötesi bulun biyerlerden mutlaka izleyin
6 zahide yavuz13.04.2007 10:55
sürükleyici bir filmdi. filmin finali ise seyircilere tam anlamıyla süpriz oluyor. cünkü basta gösterilen görüntüler şaşırtmacaymış. izlenebilcek filmler arasında
10 DJ BURAK22.01.2007 08:15
Bruce Willis'e bu rolü kim teklif etmişse alnından öpmek gerekir. Olgunluğunun zirvesinde olan bir adam... Zaten hayranım ona. bir de bu filmdeki ustalığı olunca benden 10 puanı aldı...
10 slevin kelevra29.12.2006 10:28
izlediğim en mükemmel filmlerden birisi lucky nımber slevin. kesinlikle izlemeyenlere tavsiyem bir an önce izlesinler
8 mustafa_hakkinda@07.12.2006 06:16
sürükleyici, düşündürücü, güzel bir film syredilemye deger....... iyi seyiler
0 ozgur kilic19.11.2006 01:47
super
0 uğur07.11.2006 06:33
kaçırmayın ve hemen izleyin derim 10 numara bi film
10 Burak Sönmez31.10.2006 02:13
Süpper bi film Yani senaryo sürükleyici bence Herkes izLesin!!!!
8 carpe diem 19.10.2006 09:55
josh hartnett ve bruce willis çok ii oyun çıkarmış . senaryo sağlam.yardımcı oyuncular ii (morgan freeman , lucy liu...) sonuç ; gayet güzel bir film..öyle aman aman para harcanmadan da güzel film çekilebiliyormuş dedirten bir film...ii seyirler....
10 Gazi Nogay02.10.2006 04:30
Müthiş bir film. mutlaka izleyin. Bugüne kadar izlediğim en iyi filmlerden... İlk başlarda anlamakta güçlük çekeceksiniz ancak filmin sonu müthişş. Sevgiyle kalın
9 kadir23.06.2006 10:06
film gercekten guzeldi,ilk baslarda sıradan bi aksiyon filkmi gibi gelisiyo,ondan sonra film baya degisiyo,cok sasıracaksınız
10 Onur19.06.2006 05:29
Filmde geçen diyologlar gerçekden mükemmel bunun üstüne birde senaryonun kalitesi eklenince ortaya çok güzel bi film çıkmış mutlaka izlenmeli.
9 Ekrem Yaşar Pınarbaşı18.06.2006 03:23
genel anlamda Olağan Şüpheliler tadında bir film olduğunu söyleyebiliriz.onun gibi ipucu vermeden ve seyirciyi yanlış yere kanalize ederek sonunda süpriz yapıp seyirciyi aptal yerine koyan bir film.ama seyircinin Olağan Şüpheliler%%1%in sırrını çözmede ne kadar suçu yoksa bunda da o kadar yok.son yıllarda Amerikan sinemasına ait izlediğim belki de en iyi filmdi.böyle zekice yazılmış senaryolara , böyle akıcı kurguya , böyle esprili ve güçlü oyunculuklara ne zamanır hasrettik.filmi çok beğendim ve özellikle diyaloglara bayıldım.iyi bir film seyretmek isteyenlere hararetle tavsiye ederim.
10 Gül Doğan16.06.2006 04:43
Film tam anlamıyla performansların harika olduğu bir filmdi. nasıl demeli ki başı zaten bir farklı başladı. sonu ise hiç belli olmadı. ipucu yoktu. yönetmen ve oyuncular harika bir film sunmuş.beyin jimnastiği üzerineydi. lucy liu bile güzel oyunculuk sergiledi. bruce wills her zaman ki karizmasını konuşturdu. morgan freeman,ben kingslay oyunculuk adınaher zaman ki hallerindeydiler ama filmin gidişatında sönük kalmış gibiydiler. bir intikam filmi bu denli harika olur.
10 sechill09.06.2006 12:16
mükemmel bi film..böle filmleri seviyorum sonunda vayyy be dediim nadir filmlerden.izleyin ve görün..
10 murat01.06.2006 01:28
film bir kere anlayan insan için boş bir film değil. keşke tüm filmler böyle olabilse. filmdeki kanlı sahneler biraz yoğun ama filmin konusuda bu yüzden kanı gerekiriyor
10 orannge24.05.2006 11:46
senaryo gerçekten muhteşem oyuncular süper izlemekten pişman olmayacağınız tek fillmmutlaka izlelisiniz hele sşaşırmayı seviyorsanız
8 m.başak11.05.2006 04:58
oyuncuların ağırlığı hissediliyor vizyondakı kalıtesiz yapımlar arasında başarısı ile kendini gösteriyor bence
10 gırtttlakkk08.05.2006 11:35
film süperdi böyle filmlere bayılıyorum yaaa filmin asıl konusunu 2.perdede anlıyosunnn veee ilerledikçe geçmişteki görüntüleri devam ettirerek ekrana yansıtıyolar dehşet güzeldi bunuda şiddetle tavsiye ederim şahsenn:):)
7 cedric06.05.2006 07:14
filim çok iyi.Herkese tavsiye ederim...
9 umut06.05.2006 07:12
bi kaç eksik ve dışardan bakılınca ucuz bi filim gibi görünsede insanı düşündüren bir senaryo ve muhteşem oyunculara sahip tavsiye ederim
9 vrsht01.05.2006 09:35
Film güzel, oyunculuk süper...
8 usta30.04.2006 11:07
Film güzel olmasa bile artistler yetmez mi?Muhteşem üstü bir film değil yalnız gidilebilir...
10 REDNECK27.04.2006 12:52
Ben filmi dün izledim.Filmi izlerken başında kafanız karışacak ama sona doğru bir yap boz gibi bütün kareler tamamlanacak.Senaryo muhteşem olmuş.Film sonunda hiç hesap etmediğiniz şaşıracağınız şekilde bitiyor.Ben hiç sıkılmadan izledim.Bütün oyuncular bruce abim başta muhteşemdiler.HER FİLMİ KAÇIRIN AMA BUNU MUTLAKA İZLEYİN
5 kalipso24.04.2006 02:52
Planların saat gibi tıkırında işlemesi filmin inandırıcılığını sarsmış.Filmi hiç sıkılmadan izledim.Ancak bu tarz seneyolar o kadar çok ki-yani geçmişle geleceğin bağını kuran film içinde film tarzı-Artık sıkıldık.Şunu da belirtmeliyim ki tüm aktörler kusursuzdu.Özellikle morgan freeman ve ben kingsley...Süperler...