Stigmata

Vatikan bir iddiayı araştırmak üzere Brezilya'nın bir köyüne bir rahip (Andrew Kiernan - Gabriel Byrne) gönderir. İddiaya göre, bir İsa heykelinin gözlerinden kan akmaktadır. Rahip iddiaları araştırıken, aynı anda Amerikanın bir bir şehrinde başka bir ilginç olay gelişir: Frankie Paige isimli bir kadının (Patricia Arquette) vücudunda garip yaralar ortaya çıkar. ve Stigmata teşhisi konur.. İsa zamanından günümüze bir takım mesajlar gelmektedir. Rahip iki olayı biribiriyle ilişkilendirip araştırırken bu arada 1900 yıllık inancını sorgular.

Stigmata Fragmanı

Bilgiler

Yönetmen : Rupert Wainwright
Senaryo : Tom Lazarus
Oyuncular : Patricia Arquette Gabriel Byrne Jonathan Pryce Nia Long Thomas Kopache Rade Serbedzija Enrico Colantoni Dick Latessa
Türü : Korku
Orijinal Adı : Stigmata
Yapımcı Firma : FGM Entertainment
Yapım Yılı : 1999
Yapım Ülkesi : FGM Entertainment
Vizyon Tarihi : 07.04.2000
Dağıtıcı Firma : UIP
Yorumlar (51 yorum)
10 HALİT30.12.2013 01:44
HARIKA BIR FILM SEYRETMENISI TAVSIYE EDERIM 3 KERE SEYRETTIM
9 orhan akkılıç26.07.2010 09:21
gayet güzel filmdi konusu da hayli ilginç herkes izlemeli
9 şeker prenses31.08.2009 04:57
güzel filmdi.beni etkilemişti.ama aklımda çok da kalmadı.
10 şeyma çetin30.10.2007 11:41
Bu filmi izleyeli 6 yıl oluyor. Ama halen etkisinde olduğumu hissettim. Halen aklımda olması çok güzel birşey! İlginç bir konu, harika oyuncular ve harika sahneler........
10 Nazım Şahin22.10.2007 11:50
gerçekten izlediğim en güzel filmlerde biriydi ve herkesin inancını sorgulattıran bir film
10 emine dursun28.09.2007 04:35
hayatımın favori filmlerinin başında geliyor hatta benim hayatımdan çok ama çok sahne alınmış sanki neyse izlemeyenler için söylüyorum çok şey kaçırmışsınız herkez 1 kez mutlaka izleme diyorum başkada birşey demiyorum
10 stickmata15.09.2007 11:25
böylesine inanılmıcak bir olayı inandıran bir film.uzun zaman önce izledim ama hala etkisindeyim.tek kelimeyle harika
10 büşra yıldız10.09.2007 10:07
bu filmi izlediğimde tüylerim diken diken olmustu,aklımda birsürü soru işareti oluşmuştu, bence süper bir filim herkese tavsiye ederim...
10 nezaket koca10.08.2007 12:55
film i 2001de izledim gerçekten tüylerimi diken diken eden bir yapıt. son derece etkileyici ve inandırıcı. gerçeklik payı ne acaba merak ettim uzun zaman. ama tek kelimeyle MÜKEMMMELDİ!
9 berna paça09.08.2007 01:20
çok etkilendiğim bir film.eşime anlata anlata bitiremedim.en yakın zamanda beraber izliyecez
10 hena dizmen17.07.2007 08:06
süperdi bir film bu kadar mı güzel olur yerimden hiç kalkmadım gerçekten şimdiye izlediklerimden çok iyiydi
10 müge27.06.2007 10:33
çok önceden izledim ben bu filmi seneler önce....ama bence izlediğim ve izledikten sonra uzun süre etkisinde kaldığım bi film...çekim mükemmel tavsiye ederim
8 derya deniz26.06.2007 03:53
ben beğenerek izledm diğer korku filmleri gbi saçmalıklar ordan burdan hortlayan pörtleyen yoktu tavsiye ederim
10 sevim haliloglu31.05.2007 11:51
cokkk super bı fılmdı gercekten ınsan oturdgu yerden kalkamıyo ve hanı derler ya solugunuz kesılcek fılmı ızlerken nefes bıle almayı unutcaksınız dıye gercekten bende ılk defa böle bişi oldu benı etkıleyen tek fılm STIGMATA
10 ihsan boran08.05.2007 02:20
olağanüstü bir başyapıt çok etkileyiciydi gerçekten defalarca izledim kesinlikle tavsiye ediyorum
10 emine02.05.2007 12:53
böylesine ilgınc bır fılmı ızlemek gercekten zevklıydı .oyunculerı ve senaryosuyla ızleyıcıyı kendıne baglıyor .ınanması guc ama bır rahıpın ınadıgı dını sorgulaması harıka.sımdıye kadar ızledıgım fılmler arasında 1 numara .tebrıkler
10 nejat saltık28.04.2007 04:15
hayatım boyunca bu denli mukemmel bir senaryo ve bu denli harika bir film daha izledigimi hatırlamıyorum koltuga çivılendım ve tuvalete dahi gitmek isteyemedim...
10 jesus28.04.2007 04:14
filmi tesedüfen cnbc-e de izledim cok etkilendim zaten isayla ve hrıstiyanlıkla ilgileniyorum bu ara sadece merak bu film tam oldu anlıcanızz cok basarılı buldum engüzel yeri uyanınca 'burası cok güzel kokuyor'demesiydi.tavsiye ediyorum izlemeye deer.
10 melis çiçek27.04.2007 05:32
stıgma sımdıye kadar ızledıgım en guzel en etkıleyıcı fılmlerden.konusunun farklılıgından baska cekım sahnelerı de adetaınsanı fılmın ıcıne sürüklüyor.muhteşem bır fılm.herkese ızlemesını tavsıye edıyorum..ve etkısınden uzun bır sure kurtulamıyacaksınız...
10 duru dal 27.04.2007 05:23
muteşem bir film.adeta büyülendim filmden.filmin her dakikasını heyecanla izledim.ilgi çekiciydi.insanın beyninde bir ışık yanıyor farklı bir boyuta dair.araştırmaya başladım gerçekten böyle bir şey var mı diye.bu tarz filmler merak uyandırıyor insanda daha çok araştırıyor daha çok okuyor insan.ateist bir insanda böyle birşeyin olması sanki tanrı nın bak ben gerçekten varım derdecesine inanmayanları inanmaya çağırıyor.
9 Handan ARSLAN27.04.2007 02:12
Filmi beğendim.Farklı zamanlarda filmi 3 kere izledim.Stigmata diye bir olayın gerçekte var olamayacağını düşünüyorum.Zaten Kurana göre Hz. İsa'nın çarmıha gerilerek ölmediğini biliyorum(NİSA/157,158).Ayrıca filmin kiliseye getirdiği eleştiriyi takdir ettim.Görsellik açısından mükemmeldi.
10 handan örmeci27.04.2007 01:53
İzlediğim en iyi filmlerdendi.Çok keyif alarak izledim.Ama buralarda anlatılanlar ne kadar doğru bilmiyorum.Fazla korkutucu değil sadece insanı ruhsal olarak etkileyebilecek bir film bence.Korku filmlerinin çoğuda çok saçma oluyor ama bu film saçmada değilde karışık...
10 Sinan Bayraktar26.01.2007 04:17
Ben ''Stigmata'' nın ne olduğunu bilmiyorum ama filmden stigmatanın bir çeşit Hz İsa peygamber efendimize yakınlaşma olduğunu çıkardım.Her ne kadar bu düşüncem doğru onu bilemiyorum ama ben filmden bu anlamı çıkardım açıkçası.Filmin yorumuna gelirsek,Stigmata'yı gerçekten çok beğendim.Mistik olaylar,korkunç gerçekler,ve birde kanlı sahneler beni büyüledi hele hele metrodaki sahne süperdi eleştirmenlerin yorumları beni ilgilendirmiyo çünkü ben filme hayran kaldım şunuda söylemek istiyorum Stigmata'yı izlemeye fırsat bulan herkes kesinlikle izlesin diyorum eleştirmenlerin ne dediklerine kulak asmadan bu filmi izlemelerini tavsiye ediyorum son derece büyüleyici bir film.
10 süperkız25.11.2006 03:37
süper bi filmdi çok etkilendim valla ama kızın ateyis olması biraz saçmaydı bence ama yineden güzeldi ben izledikten sonra uyuyamadım biraz korktum
10 TuĞçe sAkA22.11.2006 07:47
ÇOk farklı bi proje olmuş? bazı gerçeklerin farkında olmayan kabullenmeyen insanlar için ? tavsiye edilebilr. evrende keşfedemediğimiz bi çokşey vvar bu da sadece bir kaçı? beyin kapasitesi yetmeyen insanlar izlemesin? herkese göre bi film diil? sahne efektleride tam bi SIRADIŞI???
10 eda14.09.2006 10:34
muhtesem bır fılm! oyuncular ve konu harıka!
7 DJKEDİ_199011.09.2006 03:20
SAYGISIZ OLANLAR BU FİLMİ İZLEMESİN HZ.İSA GEÇİYOR VE KUTSAL BİR KONUSU VAR MUSTAFA SALAĞI PEYGAMBERLERİMİZE SEVGİN SAYGIN İKİ KAT DEĞİL BEŞBİN KAT ARTMASI LAZIM FİLMLERDEN ÖĞRENEREK DEĞİL KUTSAL KİTAPTAN OKU BUNLARI SEN STİGMATAYI HAK EDİCEK İNSAN DEĞİLSİN YİNEDE ALLAH BİLİR HERZAMAN AMA ONU HAK ETMEN İÇİN BÜSSÜRÜ ŞEY YAPMAN LAZIM BELKİ OLUR GAYRET.....STİGMATAYI BAZILARI NASIL GÖRMEK İSTİYOSA ÖYLE YORUMLUYOR MALESEF ATEİSTLER DEFOLSUN GİTSİN DÜNYADAN ALLAH BÜTÜN İYİ İNSANLARI KORUSUN MELEKLERİNİ ÜZERİNDEN EKSİK ETMESİN ŞEYTANI BİZDEN UZAK TUT ATEİSTLER BİRGÜN TÖVBE EDERLER İNŞALLAH STİGMATA VE PEYGAMBERLERİMİZİ ÇOK SEVİYORUZ ALLAH PEYGAMBER VE MELEKLERİN YOLUNDAN GİDELİM HERZAMAN..YAŞASINN STİGMATA...
10 MUSTAFA ÖZTÜRK02.09.2006 12:59
BEN NİA LONGA AŞIK OLDUM STİGMATA ÇOK CESUR BİR FİLM
10 MUSTAFA ÖZTÜRK02.09.2006 12:58
BUN FİLMDEN SONRA İSAYA OLAN SEVGİM 2 KAT ARTTI BİR KATOLİK HRİSTİYAN OLARAK İLEARİDE STİGMATA YAŞAMAYI İSTERİM
10 tulgin toker23.08.2006 11:27
gerçekten çok süperdi.özellikle birden korku sahnelerinin çıkması mükemmeldi.tekrar izlenebilecek bir film gerçekten.
9 yaprak04.07.2006 03:46
en beğendiğim film
10 elif17.06.2006 06:40
sarsıcı bir filmdi konusu bir din hakkında bu kadar cesur olmaları beni çok etkiledi
8 gözde16.06.2006 07:20
Konu bakımından gereksiz ve saçma bi film ama korku sahneleri bir numara
10 damla güner28.05.2006 07:50
bence gerilim korku filmlerinden en güzellerinden biri
10 GÜL24.05.2006 09:59
HAYATIMDA İZLEDİĞİM EN MÜKEMMEL FİLM...
8 çiğdem aydın24.05.2006 02:15
bence artık bir klasik.
10 bilgin onur21.05.2006 06:04
filmi ilk seyrettiğimde çok ilgimi çekti.mükemmel yapılmış.benimde cevaplanmasını beklediğim sorular var.gerçektende stigmata%%1%yı yaşayanların olup olmadığı,yada bunların birer yalan olup olmadığı ve başka dinden olanları dinden çıkartmak,kendi dinlerine inandırmak istemeri mi?yani göz boyama.ama isa%%1%nın dediği de tanrı birdir ve o her yerdedir.
10 semra uysal20.05.2006 02:29
mistik bir film her şey mükemmel,oyuncular ,sahneler,senaryo,dialoglar.....cok etkilendim.aslında imkansızı anlatıyo.insanın imkansızlığını......insanın çaresizliğinde boğuluşunu...kaçmayı hedefleyişini...uzun savaşını..ve sonunda zafarini.....
0 seda 16.05.2006 02:38
bencede manyaktı daha yeni izledim ve birazda yarım izledim ama çok güzeldi çok kopuktu bende öyle neyse fazla uzatmiyim of sıkıldım yazmaktan öpt by. eeeeeeeeee daha daha nasılsınız bi adam yolda gidiyormuş düşmüş ölmüş ama sonradan öğrendik ölmemiş devamı haftaya....................
8 Eda Demir27.04.2006 11:57
harika bir film bence gercekler dayanarak yapılmış ozellikle hristiyanların gercek İncil%%1%in saklandıgı düsüncesi üzerinde durmaları gerekmektedir. birde benim merak ettigim birsey daha var gercekten stıgmata-ya yasayan ınsanlar var mı?
10 nıl acar10.04.2006 03:36
fılm eskı olmasına rağmn ben dah a yenı izlemene sansı yakaladım ama izledığım fımler arasında en ıyılerınden.tek kelımeyle mukemmel bı proje izlemenızı tawsıye ederım.....
0 zeynep eryılmaz06.04.2006 02:35
bu film güsel ben ilk islediimde çok etkilendim we bu filmin korkunç olmasını beklemeyin yaniii...kafa yorun birazz
10 sibel 16.03.2006 02:22
herkesin anlayamayacağı bir mesajı var harika bir film....
10 selma06.03.2006 01:22
hayatımda seyrettiğim 10 numara filmlerden biri.hiç unutamam bu filmi...
10 adem bozkurt31.03.2005 06:00
bu fılmı bır arkadasımın sayesınde ızledım ve herzmanda ızlerım cok guzel bır fılm baska dıyecek bısıy bulamıyorum
8 film manyağı10.07.2003 08:48
bence filmin konusu güzeldi ama korkunç değildi ben daha korkunç bi film beklerdim.Yinede kurgu görüntü ve konu güzel izleyin derim...
10 sibel türkay18.09.2002 06:43
Ömrümde gördügüm en harika filmdi sinemada tam beş kez gittim bu filmi beyenen az insan var çünkü herkesin kültürü bu filmi anlamaya yetmez filmin bütün resimlerini kaydettim filmin başrol oyuncusu patricia arquette en sevdiğim oyuncudur sonuçta sekiz dalda oskar alması gereken bir film
10 Esra28.04.2000 10:03
Film müşişti arkadaşlar.Verilen mesaj herşeye değerdi.İncilin ne kadar uydurma şeklinin kullanıldığı hristyanların şu an kullandığı incilin atmasyon olduğu açıkça belirtiliyordu.Adamlar kendileri itiraf ediyordu yani...
4 Noname00.pas16.04.2000 11:09
Gittim, gördüm ve pek beğenmedim. Hristiyanların gitmesi daha mantıklı bence. Aksiyon sahneleri bildiğimiz aksiyon sahnelerinden değil.
8 Tolga10.04.2000 11:45
tamamen kilise karsiti ve gercek tanriyi binalar ve tas duvarlar icinde degil kendi icinde bulman gerektigini anlatan basarili bir filim. Action sahneleri vermek istedigi mesajin yaninda onemsiz..
1 zaferakyel08.04.2000 01:38
cok kotu bır fılmdı hıc tavsıye etmem ama cok komıktı