Zincirbozan

Gazeteci Abdi İpekçi suikastı ile başlayarak, 12 Eylül 1980 askeri müdahalesine kadar tırmanan terör olaylarını, bu olaylarla başa çıkmaya çalışan siyaseti, ordunun yönetime el koymasını, siyasi liderlerin sürgüne gönderilişlerini ve o süreçte yaşananları konu alan Zincirbozan, dönemi pek bilinmeyen yönleriyle yansıtıyor. Film adını, 12 Eylül sonrasında bazı siyasilerin mecburi ikamete tabi tutulduğu, Çanakkale’deki Zincirbozan askeri tesislerinden alıyor.

Zincirbozan Fragmanı

Zincirbozan Bilgiler

Yönetmen : Atıl İnaçSelda YıldırımEbru KahramanSeda Özkaraca
Senaryo : Avni Özgürel
Oyuncular : Haldun Boysan
Ege Aydan
Suna Selen
Mustafa Üstündağ
Erdem Akakçe
Bülent Emin Yarar...
Türü : Drama
Orijinal Adı : Zincirbozan
Yapımcı Firma : Turk Max TFT Yapım
Yapım Yılı : 2007
Yapım Ülkesi : Türkiye
Vizyon Tarihi : 13.04.2007
Dağıtıcı Firma : Kenda Film

Zincirbozan Filminin Oyuncuları

Zincirbozan Filmi Yorumları
10 tayfun bulut07.01.2008 11:56
bence film çok güzel olmuş asker tabiki haklı olacak abd'nin TÜRKİYE'ye başlattığı ele geçirme operasyonunu azda olsa önlemiş oldu bizim gençlerimizi kullanarak birbirlerine düşürerek boş umutlar içine düşürerek bu ülkeyi bölmeleri çok akıllıca eğerki asker buna izin verseydi şuan durum çok kötü olurdu kardeş kardeşi vuruyordu ama bazı kendini aydın zanneden insanlar hala birşeyleri anlamamakta direniyor abd çok iyi çalışıyor ama ordu buna izin vermeyecektir.Alparslan TÜRKEŞİN adının geçmemesi bencede ilginç ama yinede güzel ve abdnin nekadar şerefsiz bir ülke olduğunu tekrar tekrar bize gösterdi
1 erkan dayı19.12.2007 11:18
askerin darbesini haklı çıkaran bir film gibi geldi bana. demokratik bir ülkeyse 80 lerde türkiye hiçbirşekilde darbenin haklılığı yoktur. çok sıradan bi film. tsk sempatizanlığı çok ön planda beş para etmiyor. gerçeklerdende çok uzak bence
0 misafir17.12.2007 01:19
80 darbesini anlatattığını düşünen bir çok film içerisinde sanki kurtlar vadisinin kopyalanmış halini izledim bu filmde ben 80 çocuğuyum ve hem büyüklerimden hemde okuduğum kitaplardan bir düşünce uğruna canlarını feda eden idailist gençlerin sanki lümpenmiş gibi göstermeleri gerçeklerden çok parti yöneticilerin ve askerin hikayesini izlemiş gibiyim daha bir gerçekçi olunabilinirdi... gerçekçilikten kastım o dönemde insanlar hakikaten siyasi idolojilerle can verdiler bir sahnede erkek militanın kıza bakiremisin,yada işte o kız olmasın şu kız olsun,yada diğer adamın yok oğlum başka bişi için yani sanki oo dönemin genç kızlarının seks içinde kullanıldığı,vs... bir çok aldatmacalı sahneler vardı yaşamayan bilmez bu yapıtı derleyen şahısta sadece bir insan ve ne kadara tarafsız derlediği meçhuldür
4 bayburtlu11.12.2007 09:25
-asker o kadar masum gösterilmiş.. sanki yapacak birşeyler varmış da ama hükümet bunları yapamıyor eh napalım asker de mecburiyetten yönetime müdahale etmek zorunda kalıyor.genelde asker için böyle masum bir görüntü verilirken evren ile ilgili de çapsız,kulağına fısıldananlara göre devlet yöneten hatta sözüne güvenilemeyen-hükümeti kurma işini feyzioğluna vermişken daha sonra bülent ulusu ya bu görevi tevdi ediyor-biri olarak görüyoruz. -demirel ve ecevit merkeze oturtulurken erbakan teğet geçilirken- o da gelen sıkıntıyı göremeyen ,böyle bir zamanda bile menfaat kotaran biridir- türkeş e hiç değinilmiyor. -ecevit in ağzından bu darbe sanki ecevitin başında kurulacak yeni hükümete karşı yapılmış gibi cümleler çıkıyor...doğrusu çok komikti... -ecevitin 'ordunun müdahaleden kaçınamayacağı durum oluşturuldu' demesi harikaydı?... -evrenin ihtilal sonrası 'ne oldu bu örgütlere, ihtilal oldu bırakalım silahları mı dediler' repliği olayı bitiriyor.abd bu kadar açıktan ülkenin sokaklarına müdahale edecek, ortalık karışacak,siyasiler başta olmak üzere ordu bu durumdan pek de habersiz olacak ve mecburiyetten ihtilal olacak ve bir numaralı adam sokaktaki vatandaş gibi bu soruyu soracak...pes yani... -ya şu evren in özal alyhine konuşmasını da abd kaynaklı olduğunun ortaya konulması...peh peh... -'türk halkı askeri sever.ama bu güne kadar açıktan veya gizliden onların destek verdikleri hiçbir parti seçilmedi' ifadesi...demek ki halk askeri ülke hudutlarında - asker de halkın kendisi zaten- ve kışlasında seviyor...
9 ÇAVUŞPAŞALI04.12.2007 03:09
Filim çok doğru şeyleri anlatıyor ünlü isimler arasında neden ALPARSLAN TÜRKEŞ yok onu anlamadım apti ipekçi sükastı ve bir çok süikast oluyor ünlü isimler anılıyor özal erbakan gibi türkeşin adının geçmemesi anormal bence bu vatanın oğlu türkeşin büyük yatırımlarından söz edilmiyor
10 derman02.09.2007 05:06
bu fılmde bahsi gecen konularda kilisli vk nında rol aldıgı soylenıyor turkesın ıyı bır devlet adamı oldugu ve kendı basına bır takım ozel operasyonlarda blulundugu falan...
9 sevilay akman12.06.2007 02:47
filmi mehmet ali nuroğlu için seyretmek istedim ama çok güzel o dönemleri merak ediyorum zaten
1 güll26.05.2007 01:05
ızledıgım en kotu fılım bu kadar sıradan anlatılırmı olay orgusu yok sıkındıdan ızleyemedım bıle turkıye için bu kadar önemlı donemı bu kadar kotu anlatması ınsanları boyle fılımlere gıtmesını engelıyor bu kadar kotu fılım cekılecegıne hıc cekılmese daha ıyı olur turklerın fılım kalıtesını dusuruyor ayrıca oyuncu secımlerı cok kotuydu gıtmenızı tavsıye etmem
10 seher hansu23.05.2007 10:25
kimi şahıslar fimlerin yanlızca aşk yada insanları uyutun konularda çekildiğini sanıyor.ama bilinmeli ki her konuda film yapıla biliniryeterki anlaşılsın.lütfen filmlere film diye bakmayın.günümüzde daha önemli konular var ve bunlar gün yüzüne çıkmalı.biraz objektif ve realist olunmalı. ayrıca sevgili banu yılmaz yormunuzdan dolayı sizi tebrik ediyor realis düşünceleriniz için size teşekkür ediyorum saygılarımla
10 seherhansu23.05.2007 10:15
Kimi arkadaşlar bunu bir film değilde kötü bir belgesel olarak algılasada bence mütiş bir filmdi. Ama herkesten bu filmi anlamasını bekleyemeyiz çünki film tamamen anlayana çekilmiş.Bu flmi anlamak her yiğidin harcı değildir. Lütfen anlayarak yorum yapılsın.
10 SEHER HANSU23.05.2007 10:06
Bu filmde emeği geçen herkesi içtenlikle kutluyorum.Gerçekten hem cesur hem de her kesime hitap eden bir film.Bu filmi çok beğendim.Çok güzel. Ayrıca Haldun Boysan rolünü gerektiğinden çok daha fazla iyi oynamış.zaten yılların oyuncusundan da bu beklenir.Hem şahsi fikrimce Haldun Boysan'ın oynadığı bir filmin kötü olması mümkün değil.Kendisini çoooooooooooookkkkkkkk seviyorum.Süleyman Demirel rolü için ideal bir oyuncu.Hem kilosuda uyuyor.Ama kilo ona çok yakışıyor çok şeker oluyor.Kendisine meslek hayatında başarılar diliyorum. Filmde emeği geçen herkese teşekkür eder yaptıklar her filmin güzel ve tutulur olmasını diliyorum. Saygılarımla.
8 mehmet karahan15.05.2007 07:03
üzerinden fazla zaman gecmemis boyle bır olayı anlatma cesaretınızden dolayı tebrık ederım Türkiyede boyle olaylar uzerınden en az 50 yıl gecmeden gundeme getırılmez
10 dev 6313.05.2007 12:20
dönemi yasamayanlar bilmez konusurlar.copu poliste elektiriki evlerinde gören filme yorum yapmasın.
2 gürel sc07.05.2007 12:12
film miydi bu.................çok kötü bir belgesel ya da en fazla bir tv filmi ancak olmamııışşş
10 banu yılmaz 05.05.2007 03:53
Öncelikle bu cesur projede emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. Tarihimizin çok önemli ve bir o kadar da unutturulmaya çalışılan bir sayfasını bizlere açtıkları için tebrik edilmeliler... Gençlerimizin gün geçtikçe daha da apolitik bir hale getirildiğini ve toplumumuzda yaşananlara karşı nasıl duyarsız bir tavır takındıklarını göz önüne alarak, yapılan çirkin ve yerini bulmamış eleştirilerine de şaşırdığımı söyleyemem. Tabii bu konuda asıl üzerine basılacak nokta; oyuncuların saç ve göz rengi ya da performansları, ya da yönetmenin hangi taraftan olaya baktığı değildir.Asıl olan, bir konuda yorum yapmadan önce, en azından konuya genel olarak vakıf olacak kadar bir bilgi edinme çabasına girilmesidir. Ne yazık ki yorum yapan arkadaşların bir çoğunda bunu göremedim.Belki bir gün...KUTLARIM ATIL İ.Ç.İNAÇ! GURUR DUYDUM!!! BANU YILMAZ
10 ALİMİNA03.05.2007 03:26
filmi cok beğendim.herkesin gitmesi gerektiği bir film.12 eylül dönemine ışık tutan ve geçekleri su yüzüne cıkaran bir filmm.12 EYLÜL DÖNEMİNİ BİLMİYEN GENCLER İÇİN KAÇIRILMIYCAK BİR FİLM...!!!!!!
0 ASLI 03.05.2007 03:23
bu filme 1 puan bile vermek içimden gelmiyor.bu ne ya millet film yapmak için film yapıyo.ayrıca film yapmak için bu konuyu bole pervasızca kullanmaları sosyalist kesimin duygularını sömürmek anlamına gelir.sosyalistler 12 eylül dönemini cok iyi biliyorlarr.neden bo kunu anlam vermedım.ben sahsen bu tutuma karsıyım.olabilir herkesın görüsü kendıne ama canım bu kadar da olmaz kı.birkere haldun boysanın bu fılmde oynaması cok gereksız.oyunculugunu hiç begenmem.daha karizmatik oyuncular seçilebilirdi mesela sarısın uzun boylu felan yani.ama olsun herkesın secımı kendıne yönetmen demek böle kişilerden hoslanıyoooooo.neyse iyice saçmalıdım ama cok yalnıs seyler oluyo günümüzde bu filmde bunlardan biri.SAKIN GİTMEYİN HELE ÖĞRENCİLER HİÇ GİTMESİN.VERECEKLERİ PARAYA YAZIK....
6 kanber kamber03.05.2007 03:10
film 12 eylül öncesi ve sonrasını carpıcı bi şekilde gözler önüne seriyor.konu güzel ama oyuncuların basarısız performansları filmi antipatik kılıyor.yönetmen daha iyi oyuncularla calışsaydıı film konusu ve performansıyla daha cok etkı yapabilirdi.ama yinede o dönemin su yüzünde kalmayan olaylarını bize aktardıgı için basarısız sayılmaz.böle cesaretli yönetmenlere türkiyenin ihtiyacı var sonuna kadar destek olmalıyız...
7 Çiğdem GÖKALP02.05.2007 11:46
12 Eylül gibi önemli bir konuda çok daha etkili bir film yapılabilirdi. Oyuncular başarılı değil.Olayların peş peşe sıralanması yerine o dönemi bilmeyenler için daha eğitici bir film yapılabilirdi.
10 ayse aksoy02.05.2007 06:35
tabiki herkesin görüşü kendine ama bence bu film çok güzel bir film herkese tavsiye ederim bu facia günümüzdede yaşanmak üzere onun için ders verici ve güzel bir film
8 01.05.2007 06:14
film gerçekten çok güzeldi. bu konularda çok fazla bilgim yoktur fakat orda gençelerin tamamen yalnış davalar üzerine harcanılması çok acı. bazı olaylar biraz saptırılmış gibi geldi bana. ama şu bir gerçekki çok acımasız bir şekilde hiç suçu olmayan insanlar bile öldürülmüş. izlenmesini tavsiye ederim.
10 deniz çağıran29.04.2007 01:23
herkesin görüşü ayrıdır ama şu unutulmamalıdırki 12 eylül bir faciadır. çünkü onca gencin ölümü, 17 yaşındaki gencin sırf kellesini almak için yaşının büyültülmesi, onca aydının gözaltına alınması, onca örtünün kapatılması bunların hepsi bir suç değilmi. bu yüzde darbelere sonuna kadar karşıyım. eve dönüş ve zincirbozan flimleri insanları aydınlatmak için çok güzel flimler arkadaşlar izleyin...
9 Emrah Mutlu27.04.2007 02:12
Arkadaşlar filme giderken bir aşk filmine gidiyormus gibi düşündüler galiba. Bu bir tarih filmi. Yani ne bekliyordunuz ki? Bugün bile hala o ihtilal döneminin diktiği anayasa elbisesi içinde hareket ederken nasıl bir film bekliyordunuz? Kalkıp da size devletin bütün sırlarını dökecek halleri yoktu zaten. Olaylar hakkında az çok bilgisi olanlar filmdeki ince espri ve dokundurmaları çok güzel bir şekilde anladılar zaten. İşte bu konularla zerre kadar alakası olmayanlarda tutup bu filmi ancak 300 Spartalı ile karşılaştırmaya kalkarlar...
1 emel güllü26.04.2007 08:53
arkadaşlar bence izlenmemesi gereken bi film. ya bu filmin yapan vatandaş ya 12 eylülün ne olduğunu bilmio yada farklı bi görüşe sahip biri.herşey çok kötü düşünülmüş va çok kötü yapılmış.müziklerden tutunda kişi seçimine kadar tam bir fiyasko.benden bi tavsiye filmin senaristine 12 eylülü öğrelmeli ve sonundaki verdiği mesaja layık bi film çekmeliydi
1 yasin yılmaz25.04.2007 06:40
hayatımda bu kadar saçma bir film daha izlemiş değilim.Çok berbat ve tarafsızlık ilkesine aykırı bir film olmuş.Ayrıca bu film denemeyecek kadar kötü bir olay ne çekimler ne kişiler ne de konu iyi değil.Şuna emin olun ki verdiğiniz paranın bir kuruşunu hakedecek bir yapım değil.asla gitmeyin.TAMAMEN BİR FACİA
4 Gökçe Denizci25.04.2007 05:58
Gerçekten başarısız, bu kadar önemli bir dönemi işlerken bu kadar üstün körü, halihazırda hep bilinen şeylerle konu katledilmiş diyebilirim. Karakterlerin orijinalleri herkes tarafından tanındığı için oyuncu seçiminde daha dikkatli olunsaydı daha başarılı olabilirdi diye düşünüyorum. Özellikle Süleyman Demirel gerçeğiyle çok farklı. filmin tanıtımlarındaki bir dönemin gizli sırları açığa çıkacak benzeri bir ifade vardı ki filmden çıktığımda 12 eylül dönemine ilişkin herhangibir sır vs. bilinmeyen hatırlayamadım. 12 eylül dönemini merak edenlere Mehmet Ali Birand'ın belgeselini tavsiye ederim, film siyasi darbe filmi olmaya çalışan, oldukça ağır ilerleyip, bir türlü gerçek odak noktası belirleyemeyen bir film bence.
6 baharozgul21.04.2007 01:46
filmin savunduğu tezi tamamen kabul etmesem da belli bir görüşü savunduğu için saygı duyuyorum. teze tamamen karşı olmasam da ozamanki belli değerlerin arkasında duran kişilerin sadece bazı derin güçlerden emir aldığı için o görüşleri savunduklarını düşünmüyrm. muhakkakki gerçekten o görüşlere içtenlikle bağlı kişiler olduğuna inanıyrm. sahnelerin süresi çok kısa ve çok hızlı geçişli. filmin ne anlattığını azçok bilmeyen birkişi bu filmi izlerken ne anlatmak istediğini anlıcanı zannetmiyrm. oyüzden siyasete ilgisi olmayanlar b filme sakın gitmesin bişeyler ögrenirim diye. ayrıca film büyük ihtimalle darbe filmleri iş yapar mantığıyla yapılmış gibi geldi bana. ama ilginç bir mesajı olmasıyla farklı.
5 ahmet coll20.04.2007 06:29
yanlı bir film turgut özalıhiç birşeye kendi karar veremeyen bi kişi olarak göztermek için büyük çaba göstermişlerken süleyman demirelide bi efe gibi gösterme gafletine düşmüşller ama tarih her şeyi doğruca kaydediyor bunu artık anlamalıkar..
10 pelin çağıran18.04.2007 11:10
bence yakın tarihi anlatan çok güzel bir film. biz o dönemleri bilmiyoruz ışık tutması güzel ama çok saygısızca olmuş her tip insan izleyecek bunu biraz daha hatta çok dikkatli davranabilirdiniz..
10 alierdem17.04.2007 11:13
Bence harika bir film. Yakın tarihimize ışık tutan bi çalışma. Herkes farklı yorum yapabilir ama küfür etmek çok yanlış ve seviyesizce bir davranış. Gerçekten 'cahill' insana yakışan bir davranış.
0 plnhzm17.04.2007 09:33
izlemedim ama izlzcem ne görüşte olursam olayım...bi flm insanları böyle ayırabiliyosa bu tepkiye neden baya etkili olsa gerek..beyni yıkanmış arkadaşlar buyrun bu da etkiye tepki!
1 Derin Okuyan17.04.2007 11:31
Hayatımda seyrettiğim en kötü film. Hatta kötünün kötüsü. Hiç bir şey anlatmıyor bence. Acemice ve acele yapılmış. Senaryo ise son derece çelişkili... KÖTÜ BEĞENMEDİM. Bİ R DAHA BÖYLE KÖTÜ BİR FİLM SEYRETMEK İSTEMİYORUM.
0 töre baba16.04.2007 11:18
filmi ben de izlemedim. ileyeince ne olduğunu anlayacağız. birisine bende başarılar diliyorum.
0 birisi16.04.2007 11:17
filmi daha izlemedik. izleyince değerli görüşlerimi sizinle paylaşacağım. tüm arkadaşlara sınavlarında başarılar ( birisi işte)
10 emel gürman16.04.2007 07:40
harika ... böyle olduğunu düşünmemiştim.... amerikanın 12 eylül darbesinde rol oynadığını sağda solda okuyordum ama bu kadar açık ifade edilmemişti hiç... nasıl cesaret etmişler bunu bu açıklıkl söylemeye... salondan çıktığımda bir saat kendime gelemedim... emel gürman
9 selma16.04.2007 09:38
arkadaşlar bu filmin güzel olup olmaması değilki konumuz.biri oturupta bunları kafadan yazmadı ya tarihimizde yaşanmış büyük olaylaylardan birisidir 12 eylül.dolayısıyla bu film diğer leriyle karıştırmadan izlemek lazım.biri kalkıpta ay filmi beyenmedim işte daha güzel olabilirdi şurda şu eksik burda bu eksik derse olmaz.o dönemi daha derin işlemeye kalksaydılar ortalık zaten karışık daha çok karışırdı ve biz günlerimizi sinema salonunda geçirmek zorunda kalırdık.bence 12 eylülü en güzel biçimde özetle anlatmışlar.anlayana tabi.bu arada oyuncuları da tebrik ederim hepsi çok güzeldi başarılıydılar.biz gençlerin aslında tarihimizi pekte yakından tanıdığımız söylenemez ve bu tür flimler bizler açısından büyük önemler taşıyor.BU FİLMDE EMEĞİ GEÇEN HERKESE SONSUZ TEŞEKÜRLER.................
5 narenciye16.04.2007 12:54
Gerçekten vasat bir film olmuş. Daha iyisini bekliyordum. Tarihimizde bu kadar önemli yeri olan bir olayın daha güzel işlenmesi gerekiyordu. Ama genede emeği geçen herkesin ellerine sağlık.
10 emrah gürbüz15.04.2007 03:42
ben şimdi filmi izlemek için evden çıkıyorum hem de hiç sinemaya gitme düşüncem yokken...buna sebep olan arkadaşlar da ot gibi film ibaresini kullanan arkadaşlar.emek verilen hiçbir şey ot gibi olmaz ve ayrıca filmin konusu yakın tarihimizle çok ilgili dolayısıyla bizimle.sanırım bu arkadaşlar bu acı günleri hiç bi şekilde bilmiyolar ya da bilmek istemiyolar!!!!!
9 ismail15.04.2007 02:42
Arkadaşlara inat yazıyorum ben gitmedim ama filmi anlamak istemiyen zaten anlamaz ben konusunu sevdim gitcem en yakın zmanda çünkü yaşanmış bazı olayları ele almış film.. tsk.. hiç olmazssa saçma değil bea...
0 gözde efe15.04.2007 01:31
daha izlemedim fakat 'ot gibi bir film ' ifadesini kullanan arkadaşa tepkimi bildirmek için yazıyorum , yakın tarihimizi anlatan bi film , böyle bir terim kullanmak yalnış....
10 gamze 15.04.2007 11:36
bence çok güzel olmuş film izledim ve herkesin de izlemesini tavsiye ediyorum en azından yakın tarihimiz hakkında bir fikir sahibi olabilmek için.yukarıda yorumlarda ot gibi film diyen arkadaşımı da kınıyorum.böyle duyarsız arkadaşlarımız sayesinde başımıza daha çok darbe gelir diğer genç arkadaşlarımın böyle düşünmemesi ve filmi izlemesi dileği ile....
2 selim aktaş15.04.2007 11:32
berbat bir film ne anlattığı belli değil karmakarışık.sinema ile ilgisi olmayan bir kurgu.10 üzerinden 2.
0 ayfer boztas 13.04.2007 04:50
dayımdan dinlerdim öncebu olayları simdi elime fırsat gecti mutlaka izlemeye gitcem gidenlerin anlayımına bakılırsa kesinlikle izlemesi gereken ders cıkarılması gereken bı film mis herkezi sinema salonlarına davet edıyorum herkez gecmiste yasanılanları ogrensın
10 Vahit AKAY13.04.2007 09:17
O yılları sadece döneme tanıklık etmiş olan babalarımızdan duyan biz gençler için önemli bir fırsat bence bu film. Güzel olduğnu düşünüyorum ve hemen izlemeye gidiyorum.
10 Ali Erdem07.04.2007 03:02
Gerçekten kaiteli bir yapım olmuş. Filmin senaryosunun 18 Eylül'e tanıklık etmiş Avni Özgürel tarafından yazılması ayrı bir avantaj olmuş. Vizyona girmesini sabırsızlıkla bekleyeceğim bir film olmuş
10 kaya erdas06.04.2007 10:09
gerçekten işi bilen ve işini tam olarak yapan bir yönetmen..usta oyunculardan kurulu bir film para ve emek sarf edilen bir eser olduğu muhakkak vizyona girmesini bekliyorum
0 aytu sarıkaya27.03.2007 12:55
filmin frakmanı çok güzeldi etkilendim bilmediğim yılları bana çok iyi anlatacağına eminin ama beykozdaki çekimlerde bizden yardım isteyen kişilerin filimle ilgisi yokmu yoksa onlar bu filme hizmet etmedilermi şahsen çok üzüldüm boşuna o soğuklarda uğraşmışlar ben sinema frakmanından anlamam ama o insanların ismini görseydim daha çok sahiplenirdim galiba bu filme.
10 alp tug kaan can kasım22.03.2007 09:07
çok kişiyle konuştum o dönemleri bayağı etkilendim.şimdi de iizleyerek pekiştirmek istiyorum. teşekkürler
1 yıldıray anıl20.03.2007 10:59
ben filmdeki bir sahneyi baştan sona canlı izledim bu filimde büyük emeği oldugunu kendi gözlerimle gördüm misri şimşek bu listede yok çalışan değilmiydi